Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Co dla rodziny do 8000zł

Co dla rodziny do 8000zł

Data: 2015-10-19 20:58:02
Autor: Rafal Jankowski
Co dla rodziny do 8000zł
Renault Safrane Biturbo

Data: 2015-10-19 22:21:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co dla rodziny do 8000zł
W dniu 2015-10-19 o 20:58, Rafal Jankowski pisze:
Renault Safrane Biturbo

Za 8 koła? Szrot to będzie.
Na zachodzie, z racji rzadkości, auto już stało się jako tako poszukiwanym wózkiem.
Ale wersję zwykłą z jakimś fajnym silnikiem może kupić - wyda ze 3kzł, ze 2 włoży w pakiet startowy i będzie jeździł. :)

A tak poważniej - ja za te pieniądze szukałbym chyba 306-tki z końca produkcji. Da się zmieścić w tej cenie z pakietem startowym, auto jeśli nie bite, to nie rdzewieje, mechanicznie dość proste i tanie w serwisie.
Jedyny problem to belka tylna, ale kilka stówek załatwia temat na kolejne 100-150kkm.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2015-10-19 23:36:32
Autor: Rafal Jankowski
Co dla rodziny do 8000zł
Przecież pisał, że dla rodziny a nie do podjeżdżania pod liceum, a rodzinie nikt obciachu nie chce robić, więc można zrezygnować z renault safrane, ale biturbo musi zostać, np. takie:
http://allegro.pl/mitsubishi-galant-legnum-2-5v6-biturbo-silnik-swap-i5729801333.html

Data: 2015-10-20 19:45:51
Autor: ZIWK
Co dla rodziny do 8000zł
W dniu 2015-10-19 o 22:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A tak poważniej - ja za te pieniądze szukałbym chyba 306-tki z końca
produkcji. Da się zmieścić w tej cenie z pakietem startowym, auto jeśli
nie bite, to nie rdzewieje, mechanicznie dość proste i tanie w serwisie.
Jedyny problem to belka tylna, ale kilka stówek załatwia temat na
kolejne 100-150kkm.
Czyli też bliźniaczej Xsary (zwykłej - nie Picasso) - silniki 1.4/1.6 8zaworowe - są dość oszczędne, a jeśli więcej jeżdżone to LPG lubią :) - na wiele rynków wychodziły z fabrycznym LPG.
Diesel najlepszy jest 2.0HDi (90KM) przy tych przebiegach będzie średnio opłacalny, chociaż jest pozbawiony "dwumasy" FAP-a i intercoolera.
1.4HDi i 1.6HDi - niestety mają wszystkie bolączki współczesnych Diesli - choć nie są złe.

Z początku produkcji można jeszcze trafić na 1.8D i 1.9D i 1.9TD - klasyczne klekoty bardziej paliwożerne. Bez turbiny... toczą się na kraniec świata :), z turbiną robią to trochę szybciej.

Data: 2015-10-21 12:02:39
Autor: Kamil 'Model'
Co dla rodziny do 8000zł
W dniu 2015-10-20 o 19:45, ZIWK pisze:
W dniu 2015-10-19 o 22:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A tak poważniej - ja za te pieniądze szukałbym chyba 306-tki z końca
produkcji. Da się zmieścić w tej cenie z pakietem startowym, auto jeśli
nie bite, to nie rdzewieje, mechanicznie dość proste i tanie w serwisie.
Jedyny problem to belka tylna, ale kilka stówek załatwia temat na
kolejne 100-150kkm.
Czyli też bliźniaczej Xsary (zwykłej - nie Picasso) - silniki 1.4/1.6
8zaworowe - są dość oszczędne, a jeśli więcej jeżdżone to LPG lubią :) -
na wiele rynków wychodziły z fabrycznym LPG.
Diesel najlepszy jest 2.0HDi (90KM) przy tych przebiegach będzie średnio
opłacalny, chociaż jest pozbawiony "dwumasy" FAP-a i intercoolera.
1.4HDi i 1.6HDi - niestety mają wszystkie bolączki współczesnych Diesli
- choć nie są złe.

Z początku produkcji można jeszcze trafić na 1.8D i 1.9D i 1.9TD -
klasyczne klekoty bardziej paliwożerne. Bez turbiny... toczą się na
kraniec świata :), z turbiną robią to trochę szybciej.



1,4HDI co ma takiego czego nie ma 2,0HDI RHY??
Żona ma Xsarę właśnie 1,4HDI i auto mega oszczędne, bezawaryjne, tylko za słabe troszkę...
Mam wrażenie, że jest cichszy od 2,0HDI RHY (miałem w 307'ce i 206'ce), nie ma dwumasy, fap'a, IC, turbiny ze zmienna geometrią. Pali max. 5l/100km.

Co dla rodziny do 8000zł

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona