Co do Panasonica TX-P42GT20?

Data: 2011-01-18 10:31:41
Autor: Shoot
Co do Panasonica TX-P42GT20?
Wybierałem długo i kupiłem Panasonica TX-P42GT20 z 2 parami okularków 3D...

Teraz czas na odtwarzacz (ewentualnie cały zestaw kina domowego).

Z odtwarzaczy skupiam się na:
Panasonic DMP-BD80 (full wypasik, ale brak 3D)
Panasonic DMP-BDT100EG 3D (3D, ale "na oko" sporo "uboższy" niż ten wyżej)

Pomoże ktoś? Doradzi?

Shoot

Data: 2011-01-18 11:16:06
Autor: Shoot
Co do Panasonica TX-P42GT20?
Z odtwarzaczy skupiam się na:
Panasonic DMP-BD80 (full wypasik, ale brak 3D)
Panasonic DMP-BDT100EG 3D (3D, ale "na oko" sporo "uboższy" niż ten wyżej)

Ewentualnie DMP-BDT300, ale sporo droższy... RtvEuroAgd "wrzuca" ten odtwarzacz w zestawy z droższymi plazmami, więc może warto dopłacić?

Shoot

Data: 2011-01-18 13:26:02
Autor: Mirek Ptak
Co do Panasonica TX-P42GT20?
Dnia 2011-01-18 10:31,  *Shoot* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

PS3 - wcale nie żart.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-18 15:29:28
Autor: maderos
Co do Panasonica TX-P42GT20?
W dniu 2011-01-18 10:31, Shoot pisze:
[...]

Witam. Miałem ten sam problem, ale zdecydowały 2 czynniki. 1. kasa, 2. ze do BDT100 dodają Avatar w 3D ;)...
Nie wiem nic o BD80, ale jak piszesz, ze full wypasik, to pewnie tak jest. Tyle,z e teraz sobie odpowiedz, co Ci jest potrzebne. Masz juz plazmę 3D, wiec "nie 3D" BD chyba nie wchodzi w grę ;). Ja stawiałem przede wszystkim na jakość obrazu. Bajery na bok. No chyba, ze czegoś Ci brakuje w BDT100. Bo "środek" ma ten sam co w BDT300...

mad

Data: 2011-01-30 16:14:30
Autor: Big Jack
Co do Panasonica TX-P42GT20?
W wiadomości
*Shoot* napisał(-a):

Wybierałem długo i kupiłem Panasonica TX-P42GT20 z 2 parami okularków
3D...

Obie w komplecie z TV, czy tylko jedna?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-02-01 13:25:49
Autor: Shoot
Co do Panasonica TX-P42GT20?
Obie pary były "w komplecie" :)

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/panasonic-tx-p42gt20e-3d-2-pary-okularow-ty-ew3d2.bhtml

Tylko ja kupowałem w grudniu i płaciłem 4299,-

Shoot

Data: 2011-02-01 14:25:56
Autor: Big Jack
Co do Panasonica TX-P42GT20?
W wiadomości
*Shoot* napisał(-a):

Obie pary były "w komplecie" :)

To "w komplecie" to rozumiem, że nie znajdowały się one w pudle z TV tylko dorzucone do niego?

Tylko ja kupowałem w grudniu i płaciłem 4299,-

Dużo, nawet teraz jak gdzieś spotka się w cenie ~3800 to jest dużo. A można i za ok. 3400 tylko że w obu przypadkach z jedną parą.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-02-04 08:47:14
Autor: Shoot
Co do Panasonica TX-P42GT20?
To "w komplecie" to rozumiem, że nie znajdowały się one w pudle z TV tylko dorzucone do niego?

Dokładnie dostałem pudło z TV i dwa dodatkowe pudła z okularami...

Dużo, nawet teraz jak gdzieś spotka się w cenie ~3800 to jest dużo. A można i za ok. 3400 tylko że w obu przypadkach z jedną parą.

Warto spojrzeć na modele okularów...

Jeśłi ktoś kupowałby w Euro.com.pl to "w komplecie" dają okulary w rozmiarze M...

Pozdrawiam
Shoot

Data: 2011-02-04 09:20:05
Autor: Big Jack
Co do Panasonica TX-P42GT20?
W wiadomości
*Shoot* napisał(-a):

Jeśłi ktoś kupowałby w Euro.com.pl to "w komplecie" dają okulary w
rozmiarze M...

O tych rozmiarach okularów to dowiaduję się dopiero od Ciebie. Jest to gdzieś opisane na opakowaniu okularów, tak żeby nie dać się wbić na minę?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-02-04 09:32:03
Autor: Shoot
Co do Panasonica TX-P42GT20?
Tak, na pudełkach okularów są naklejki z rozmiarem (S,M,L)...

Na info Konsultant nie wiedział jakie rozmiary dają w pakiecie... Na całe szczęście te "M" pasują i mi i żonie...

Shoot

Co do Panasonica TX-P42GT20?