Co do czyszczenia łańcucha

Data: 2012-01-18 13:33:28
Autor: rmikke
Co do czyszczenia łańcucha
Dnia Wed, 18 Jan 2012 14:29:37 +0100, Lagod naskrobaďż˝/a:

Zbrzydło mi czyszczenie szczotką.
Możecie polecić jakieś sensowne urządzenie?
W necie są dostępne w cenach od 25 do 120zł. Które wybrać?

Poczekaj na promocje rowerowe w Lidlu, mozna kupic maszynke Barbieri.

Albo zdejmuj lancuch, pakuj w benzyne i potrzasaj...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-18 14:47:30
Autor: Lagod
Co do czyszczenia łańcucha
W dniu 2012-01-18 14:33, rmikke pisze:
Poczekaj na promocje rowerowe w Lidlu, mozna kupic maszynke Barbieri.

Ostatni± przegapiłem - rano już nie było.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2012-01-18 14:02:06
Autor: rmikke
Co do czyszczenia łańcucha
Dnia Wed, 18 Jan 2012 14:47:30 +0100, Lagod naskrobaďż˝/a:

W dniu 2012-01-18 14:33, rmikke pisze:
Poczekaj na promocje rowerowe w Lidlu, mozna kupic maszynke Barbieri.

Ostatni� przegapi�em - rano ju� nie by�o.

Tak wlasciwie, to one sa w internecia po 30zl + wysylka,
jakby ci sie nie chcialo czekac i polowac...

Moge potwierdzic, ze czysci, zarowno zalaczonym plynem, jak i benzyna. Ludwikiem
podobno tez, ale nie testowalem.

Data: 2012-01-18 14:42:47
Autor: Olgierd
Co do czyszczenia łańcucha
On Wed, 18 Jan 2012 06:02:06 -0800, rmikke wrote:

Ludwikiem
podobno tez, ale nie testowalem.

Po Ludwiku chyba trudno byłoby nasmarować łańcuch? --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-01-18 16:42:35
Autor: szufla
Co do czyszczenia łańcucha
Po Ludwiku chyba trudno byłoby nasmarować łańcuch?

Jedzenie tez by bylo niesmaczne po umyciu talerza ludwikiem, ale wiesz ja zwykle potem plucze naczynia  w wodzie.

sz.

Data: 2012-01-19 07:28:52
Autor: rmikke
Co do czyszczenia łańcucha
Dnia Wed, 18 Jan 2012 14:42:47 +0000 (UTC), Olgierd naskrobaďż˝/a:

On Wed, 18 Jan 2012 06:02:06 -0800, rmikke wrote:

Ludwikiem
podobno tez, ale nie testowalem.

Po Ludwiku chyba trudno byłoby nasmarować łańcuch?

To ja moze uscisle: _rozcienczonym_ Ludwikiem. Bo Ludwik to koncentrat.
W sumie ten plyn, ktory dolaczaja do maszynki, niczym specjalnym sie od takiego
rozcienczonego Ludwika nie rozni.