Co do ochrony dłoni przed smarem ?

Data: 2010-06-21 07:36:17
Autor: Arek M
Co do ochrony dłoni przed smarem ?

po dzisiejszej niedzielnej zabawie przy rowerze (pardonsik za ntg;) zastanawiam się czy nie warto zainwestować na przyszłość w jakiś szuwaks, aby łatwiej było to dziadostwo zmyć. Z rowerem jest o tyle ciekawiej, że mamy tam niezły mix smaru i próbki gleby. Syf generalnie taki, że w samochodzie chyba o gorszy trudno. Stąd pytanie, co sprawdzonego możecie polecić ? Rękawice odpadają, po prostu przeszkadzają.
Pytam Was ponieważ kiedyś tutaj przeczytałem sposób na mycie rąk masłem. Właściwie jest lepszy niż oczekiwałem i niepotrzebnie traciłem czas na benzynę, pastę BHP i sam nie wiem co jeszcze.
Będę wdzięczny za linki konkretnych produktów lub inne sposoby.

Proszek do prania :)

Ja stosuje troche inne podejscie. Po 'zabawie' na rowerze jade na myjnie, karszerem traktuje całość, potem przesmaruje tylko łańcuch i po sprawie. Lapy mam tylko uwalone jak łańcuch co te 500 km przekładam i czyszcze. Proszek wtedy wystarcza.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-06-21 09:56:59
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Arek M pisze:

  > Ja stosuje troche inne podejscie. Po 'zabawie' na rowerze jade na
myjnie, karszerem traktuje całość,

Tym karcherem to ostrożnie przy piastach, suporcie itd.
Potrafi to to wymyć smar lub napchać piachu.

potem przesmaruje tylko łańcuch i po
sprawie. Lapy mam tylko uwalone jak łańcuch co te 500 km przekładam i czyszcze.

A do samego przełożenia łańcucha to wystarczą rękawiczki lateksowe, lub mocniejsze zwykłe materiałowe jednostronnie gumowane.

Seco

Co do ochrony dłoni przed smarem ?