Co do ochrony dłoni przed smarem ?

Data: 2010-06-21 11:23:53
Autor: kamil
Co do ochrony dłoni przed smarem ?

"konto_news" <jest_kryzys@nie_mam_mejla.tk> wrote in message news:4c1e99f0$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

po dzisiejszej niedzielnej zabawie przy rowerze (pardonsik za ntg;) zastanawiam się czy nie warto zainwestować na przyszłość w jakiś szuwaks, aby łatwiej było to dziadostwo zmyć. Z rowerem jest o tyle ciekawiej, że mamy tam niezły mix smaru i próbki gleby. Syf generalnie taki, że w samochodzie chyba o gorszy trudno. Stąd pytanie, co sprawdzonego możecie polecić ? Rękawice odpadają, po prostu przeszkadzają.
Pytam Was ponieważ kiedyś tutaj przeczytałem sposób na mycie rąk masłem. Właściwie jest lepszy niż oczekiwałem i niepotrzebnie traciłem czas na benzynę, pastę BHP i sam nie wiem co jeszcze.
Będę wdzięczny za linki konkretnych produktów lub inne sposoby.

Proponuje zainwestowac w przyzwoite rekawice robocze..

Pozdrawiam
Kamil

Co do ochrony dłoni przed smarem ?