Co do ochrony d³oni przed smarem ?

Data: 2010-06-28 17:24:56
Autor: nadir
Co do ochrony d³oni przed smarem ?
U¿ytkownik konto_news napisa³:
Witam,

po dzisiejszej niedzielnej zabawie przy rowerze (pardonsik za ntg;)
zastanawiam siê czy nie warto zainwestowaæ na przysz³o¶æ w jaki¶
szuwaks, aby ³atwiej by³o to dziadostwo zmyæ. Z rowerem jest o tyle
ciekawiej, ¿e mamy tam niez³y mix smaru i próbki gleby. Syf generalnie
taki, ¿e w samochodzie chyba o gorszy trudno. St±d pytanie, co
sprawdzonego mo¿ecie poleciæ ? Rêkawice odpadaj±, po prostu przeszkadzaj±.
Pytam Was poniewa¿ kiedy¶ tutaj przeczyta³em sposób na mycie r±k mas³em.
W³a¶ciwie jest lepszy ni¿ oczekiwa³em i niepotrzebnie traci³em czas na
benzynê, pastê BHP i sam nie wiem co jeszcze.
Bêdê wdziêczny za linki konkretnych produktów lub inne sposoby.

pozdrawiam
Tomasz

U¿ywam czêsto pasty Travabon, firmy Stoko, mam j± od znajomego z Niemiec, ale widzê, ¿e u nas te¿ jest dostêpna, na przyk³ad tu:
http://www.doczysta.pl/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=219
Wsmarowuje siê to w d³onie dosyæ obficie, po wyschniêciu mo¿na siê babraæ w olejach, smarach i innych syfach, byle tylko nie by³o kontaktu z wod±. Nawet zimna woda zmywa pastê razem z brudem.
Szukaj te¿ innych past i kremów, pod nazw± "rêkawiczki biologiczne"

Co do ochrony d³oni przed smarem ?