Co do wyborów 2011

Data: 2011-02-19 10:19:41
Autor: wekon
Co do wyborów 2011
Chyba zbojkotuję najbliższe wybory. Nie chcę żeby PiS wygrał już teraz. Zbyt dużo zajmie sprzątanie tego syfu po PO. Niech ta peoska wataha dorżnie sie sama. Do wyborów jeszcze pociągną na ściemie, a potem to juz tylko zostaje im samobójstwo albo przykręcenie kurka narodowi polskiemu. Niech odczuje na własnej skórze, co potrafią chłopcy z zapałkami. "Zawsze piękne zakończenie" jak to mawia safanduła Olbrychski.
wekon

Data: 2011-02-19 12:33:32
Autor: Rudy 102
Co do wyborów 2011

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5f8b2c$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty podszywańcu najlepiej zbojkotuj to forum. Podszywasz się ciągle pod kogoś innego!

JanKos

Data: 2011-02-19 15:21:42
Autor: wekon
Co do wyborów 2011
"Rudy 102"  wrote in message news:4d5faaad$1$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

won szkodniku, parchu zapryszczony

wekon

Data: 2011-02-19 19:15:43
Autor: Rudy 102
Co do wyborów 2011

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5fd1f4$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Glupi popierdoleńcu, co jest z tobą nie tak, że podszywasz się pod innych?

JanKos

Data: 2011-02-19 20:05:45
Autor: .[ heÂŽsk ].
Co do wyborów 2011
On Sat, 19 Feb 2011 19:15:43 +0100, "Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru>
wrote:

> [...]
>
> wekon

Glupi popierdoleńcu, co jest z tobą nie tak, że podszywasz się pod innych?

 aaa, to jest ta GNIDA! ok, biore sie za niego!

Co do wyborów 2011