Co dostał kaszalot pod choinkę od bobra ? :-?

Data: 2010-12-25 10:11:26
Autor: Antenka
Co dostał kaszalot pod choinkę od bobra ? :-?
Stawiam na barchanowe reformy z wierzchu gumowane,  z otworami na
płetwy w rozmiarze  1000XL :D

Antenka

Data: 2010-12-25 19:29:07
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e9d7455d-522e-443d-9f39-5d39c23aa0cfm35g2000vbn.googlegroups.com...
Stawiam na barchanowe reformy z wierzchu gumowane,  z otworami na
płetwy w rozmiarze  1000XL :D

Antenka

Darmowy karnet na liposukcje. Albo podwiazanie zoladka.

R.

Data: 2010-12-25 10:33:30
Autor: Antenka
On 25 Gru, 19:29, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:e9d7455d-

Darmowy karnet na liposukcje. Albo podwiazanie zoladka.<

Ha ha :-D A wigilia była w basenie jak rozumiem?

Antenka

Data: 2010-12-25 20:13:29
Autor: bolek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e9d7455d-522e-443d-9f39-5d39c23aa0cfm35g2000vbn.googlegroups.com...
Stawiam na barchanowe reformy z wierzchu gumowane,  z otworami na
płetwy w rozmiarze  1000XL :D

Antenka

-- -- -- -- -- --

Ale poziom. A prezio dostał kalesonki z klapą ?

Data: 2010-12-25 11:39:16
Autor: Antenka
Co dostał kaszalot pod choinkę od bobra ? :-?
On 25 Gru, 20:13, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

A prezio dosta kalesonki z klap ?<

Podobno kominiarz z Gdańska dostał drabinę z powyłamywanymi
szczeblami.

Antenka

Data: 2010-12-26 01:27:36
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-25 20:13, bolek pisze:
[...]

Stałe 20%... Powoli, ale systematycznie się wykrusza ;-p

Data: 2010-12-26 12:08:29
Autor: Antenka
On 26 Gru, 01:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-12-25 20:13, bolek pisze:

> U ytkownik "Antenka"<sweet.blue_e...@wp.pl>  napisa w wiadomo ci
> Stawiam na barchanowe reformy z wierzchu gumowane,  z otworami na
> p etwy w rozmiarze  1000XL :D

> Antenka

> -- -- -- -- -- --

> Ale poziom.

Sta e 20%... Powoli, ale systematycznie si wykrusza ;-p

Data: 2010-12-26 12:14:40
Autor: Antenka
Co dostał kaszalot pod choinkę od bobra ? :-?
On 26 Gru, 01:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Sta e 20%... Powoli, ale systematycznie si wykrusza<

To prawda, ale tylko wtedy, kiedy nie gościsz na psp.
Zawsze kiedy się pojawiasz ze swoimi kretyńskimi wstawkami, poziom
psp spada  na łeb na szyję. Dlatego po raz setny apeluję do ciebie
głupielkowata hausfrau - odpuść sobie.
Do garów! Bye!

Antenka :-P

Data: 2010-12-26 00:50:53
Autor: Lorn
Co dostał karzeł...
Małe naboje, do małego pistolecika ;-p

Data: 2010-12-26 02:19:59
Autor: Jaksa
[...]

-- -
E taaam.

Obstawiam, że w zgodzie z tradycją czcigodnych teściów
z Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego kaszalot dostał
w paczce świątecznej pincetę i całą szkatułkę narzędzi
chirurgicznych do wyrywania paznokci.

Słowem, jak przystało na prawidziwą matkę "Polkę".

A nie chcieliście k..a Indianki!
No to macie!

Jaksa

Data: 2010-12-26 10:32:12
Autor: Dirko
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:if66li$p15$11news.eternal-september.org...

A nie chcieliście k..a Indianki!
No to macie!

    Indianie wyrywali serca żywym jeńcom.

Data: 2010-12-27 00:59:48
Autor: Jaksa

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:if722r$a9n$1news.vectranet.pl...
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości

> A nie chcieliście k..a Indianki!
> No to macie!

    Indianie wyrywali serca żywym jeńcom.

Wiem, też lubię filmy Gibbsona, choć nie wszytkie.
Ale Apocalypso był faktycznie dobry.

Apropos, twierdzisz może, że wyrywanie serc indiańskim
jeńcom te 600 lat temu powinno nas bardziej obchodzić
jak torturowanie Polaków przez funkcjonariuszy MBP
60 lat temu?

Jaksa

Data: 2010-12-26 12:35:20
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Od ciebie mogłaby dostać jedynie trypla....

sofu

Data: 2010-12-27 00:57:17
Autor: Jaksa

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:if799p$sl2$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> w paczce świątecznej pincetę i całą szkatułkę narzędzi
> chirurgicznych do wyrywania paznokci.
>
> Słowem, jak przystało na prawidziwą matkę "Polkę".

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Od ciebie mogłaby dostać jedynie trypla....

sofu

To powiadasz że poza syfilisem i kiłą cierpisz również
na trypa?  Masz może też jakieś inne zainteresowania,
poza chorobami wenerycznymi i swoim sflaczałym
katabasem?

Jaksa

Data: 2010-12-26 10:33:12
Autor: Dirko
[...]

    Zołzowatość nie puszcza nawet w święta?

Co dostał kaszalot pod choinkę od bobra ? :-?