Co dzieje sie z Piotrem ?

Data: 2010-02-02 18:48:37
Autor: cyc
Co dzieje sie z Piotrem ?
Jeden z nielicznych ludzi PiS-u i Rydzyka , ktory ma otwarta glowe i choc bladzi , czesto pisze do rzeczy , nie odzywa sie juz dosc dlugo !.
"Zabolal"  ?, na nartach ( za stary !!) , czy po prostu ma dosc grupy , czemu wcale bym sie nie dziwil !!.

cyc

Data: 2010-02-02 10:49:28
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Piotr to taki głupi mędrek. Nie przeczę, nie jest to prymityw typu
Klossa czy Antenki ale nie jest z niego taki orzeł za jakiego się
uważa.

Data: 2010-02-02 20:58:12
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 19:49, zbig pisze:
On 2 Lut, 18:48, "cyc"<j...@ja.pl>  wrote:

[...]

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Data: 2010-02-02 12:19:51
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Data: 2010-02-02 12:27:07
Autor: boukun
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 21:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Od tego trzeba zacząć...

boukun

Data: 2010-02-02 21:27:08
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 21:19, zbig pisze:
On 2 Lut, 20:58, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Bo ja wiem czy Piotr to jest zwolennikiem PiS-u? - Nigdy nie bronił tego ugrupowania z zaciekłością Hammera czy awe. Raczej jest umiarkowanym stronnikiem mniejszego zła..

Data: 2010-02-03 16:23:00
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Co dzieje sie z Piotrem ?
Jadrys wrote:

[...]

No bo nie jest. Podobnie zresztą jak ja. Owszem mi często zdarza się trzymać stronę PiS-u, ale tylko dlatego, że PiS obecnie jest jedyną liczącą się, w miarę pozytywną alternatywą dla innych. Reszta po prostu nie liczy się w tej grze i tyle.
Nigdy zresztą w III RP nie było partii, za którą oddałbym choćby swój guzik.
--
Pit

Data: 2010-02-04 22:34:49
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-03 16:23, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Tak, to widać.. czasem to nawet odnoszę wrażenie ze jesteś klonem Piotra :-D

Data: 2010-02-05 02:33:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Co dzieje sie z Piotrem ?

Jadrys wrote:

[...]

Niestety nie jestem. Choć sam czasami zauważam zbieżność jego myśli z moimi.
Może jesteśmy bratnimi duszami?

Piotr pewnie bawi gdzieś na feriach z dzieciakami. Może pojechał z nimi
gdzieś na narty?
--
Pit

Data: 2010-02-02 21:29:14
Autor: Prawusek
Co dzieje sie z Piotrem ?

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Tak jest z wszystkimi  POPISOWCAMI i Lewitantami...

Data: 2010-02-02 21:33:44
Autor: Edel
Co dzieje sie z Piotrem ?
Piotr..
Tak, po prostu rewelacja - coz za poziom, finezja, lotnosc, argumentacja i co najwazniejsze - szacunek dla wspolinterlokutorow..

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-03 10:54:41
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 21:33, Edel pisze:
[...]

W tym wypadku chodzi mi tylko o czystą inteligencję... Inteligencję która nie musi mieć nic wspólnego z kulturą czy dobrym wychowaniem.

Data: 2010-02-03 13:23:07
Autor: boukun
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkbh5f$tl6$1news.onet.pl...
[...]

Ale na czy się miała ta inteligencja przejawiać? Na wklepywaniu w klawiaturę od czasu do czasu tylko prymitywnych pyskówek? zy ktoś tu kiedyś widział jakąś dłuższą sensowną i merytoryczną dyskusję u głupiego Piotrusia? Bo ja jak żyję, NIE!

boukun

Data: 2010-02-04 22:36:05
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-03 13:23, boukun pisze:

[...]

Przede wszystkim jak napisał "Edel" - "lotność", - facet chwyta wszystko w pół słowa.. No nie będę się tu rozpisywał nad Piotra inteligencją bo jeszcze ktoś możne pomyśleć ze się Piotrowi podlizuję.  A jak nawet sam Piotr powiedział - "psp to nie jest miejsce do lizania komuś jaj"...

Data: 2010-02-03 14:20:01
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hkbh5f$tl6$1news.onet.pl...
[...]

On jest dokładnie tak samo inteligentny jak twoja druciara. Zreszta chyba się lubią?

Data: 2010-02-05 08:35:44
Autor: Antenka
Co dzieje sie z Piotrem ?
 nie jest to prymityw typu
 Klossa czy Antenki ale A ciebie w chamstwie i prostactwie tylko Wycieruchowski przebije, "profesorze z Dworca Centralnego

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - Antenka  --

Data: 2010-02-05 14:48:27
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

" Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hkgl90$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto ci się skuwiona szmato, spoufalać pozwalał? Nawet się nie waż zaspernionego ryja otwierać, wycieruchu wszechruchaków!
Ty widzę, skundlona druciaro, jak paru jobów odemnie nie zbierzesz, to żyć nie możesz. Rozmymłany jadryś nie wystarcza? I banda faszystowskich jebaków, co cię na pyrach obraca?

Data: 2010-02-05 16:57:53
Autor: cyc
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik " Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkgl90$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty masz odwage cos o czyims chamstwie pisac ? .
Na taka bezczelnosc stac tylko moherowych koltunkow .

cyc

Data: 2010-02-06 10:14:26
Autor: cirrus
Co dzieje sie z Piotrem ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkhf65$t0r$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu diabel sie przebral w ornat i ogonem na mszę dzwoni.

--
stevep

Data: 2010-02-06 04:52:18
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 5 Lut, 09:35, " Antenka " <antenkamoher...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Masz rację. Użycie wobec ciebie słowa prymityw jest obraźliwe dla
prymitywów. Obiecuję prymitywom poprawę.

Data: 2010-02-02 11:46:35
Autor: boukun
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

"Misiu" robi mi właśnie laskę...

boukun

Data: 2010-02-03 09:39:14
Autor: sofu
Co dzieje sie z Piotrem ?

On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Boukun co zrobiłeś z Piotrem!? .
Niektorzy płaczą po nim łzami. Zwróć choć jego ścierwo.

sofu

Data: 2010-02-02 18:50:48
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 18:48, cyc pisze:
[...]

Chyba nie, wspominał niedawno że ma teraz mało czasu..

Data: 2010-02-02 19:16:31
Autor: raff
Co dzieje sie z Piotrem ?
cyc pisze:
[...]

Pewnie w gory pojechal. On co jakis czas jezdzi w gory.

R.

Data: 2010-02-02 10:19:32
Autor: Woland
Co dzieje sie z Piotrem ?
raff napisał(a):

Pewnie w gory pojechal. On co jakis czas jezdzi w gory.

Skąd ty wiesz o takich rzeczach?.. Chłoptaś jego jesteś?...

Data: 2010-02-02 21:30:42
Autor: Edel
Co dzieje sie z Piotrem ?
To nie wiedziales :)) ?? Chlopcy sprawdzaja ciupaski...

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-02 21:46:30
Autor: raff
Co dzieje sie z Piotrem ?
To nie wiedziales :)) ?? Chlopcy sprawdzaja ciupaski...

Do mnie to czy do jakiegos ciula co go trzymam w KF-ie ?

I jak tam, Edelku, jak siedziales w pierdlu to schylales sie po mydlo ?

R.

Data: 2010-02-02 22:58:23
Autor: Edel
Co dzieje sie z Piotrem ?
I jak tam, Edelku, jak siedziales w pierdlu to schylales sie po mydlo ?

R.

Zainteresowanie godne uwagi..

E.

Data: 2010-02-02 23:01:57
Autor: raff
Co dzieje sie z Piotrem ?
I jak tam, Edelku, jak siedziales w pierdlu to schylales sie po mydlo ?

R.

Zainteresowanie godne uwagi..

Twoj poziom, wiec o co chodzi ?

A bardziej cie kręcily gwalty zbiorowe czy randki w ciemno ?

R.

Data: 2010-02-02 19:19:12
Autor: sofu
Co dzieje sie z Piotrem ?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

To ten co jego pluszowy substytut walił w samochodzie Boukun?

sofu

Data: 2010-02-02 21:26:51
Autor: Artur Borubar
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hk9ohm$qeg$1news.onet.pl...
[...]

Piotra określiłbym dwoma słowami: zindoktrynowany chamek.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-03 01:03:14
Autor: awe
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hka1qd$nu5$1news.onet.pl...

[...]

-- -- --
reszte opinii nalezy olac ale jak ty przemo cos juz powiesz a jak powiesz zle to znaczy ze facet ma jaja i jest cool. tez zastanawialem sie co z Piotrem. Zreszta kiedys tez zniknal Urban - podejrzewam ze juz nie zyje.
awe

Data: 2010-02-03 01:17:48
Autor: Grzegorz Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Może dostał skierowanie do odśnieżania w ramach prac interwencyjnych?

Data: 2010-02-03 12:15:00
Autor: sofu
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Nie sadzę! Bardziej prawdopodnie jest to, że z powodu natłoku meneli nie
dostał się do noclegowni i przez to nie ma dostepu do Internetu.
W kanałach gdzie obecnie pomieszkuje nie ma litosciwego kierownika, ktory by
za drobne "usługi" dał mu poklikać w Interenetcie.

  sofu

Data: 2010-02-03 12:20:42
Autor: :heÂŽsk:
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]
> bladzi , czesto pisze do rzeczy , nie odzywa sie juz dosc dlugo !.
> "Zabolal" ?, na nartach ( za stary !!) , czy po prostu ma dosc grupy ,

Może dostał skierowanie do od¶nieżania w ramach prac interwencyjnych?

-- -- -- -- --

[...]

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 12:22:58
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?
Dnia Wed, 03 Feb 2010 12:20:42 +0100, ":he®sk:" napisał(a):

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

Ktoś cię zmusza do czytania? Nie podoba ci się - nie czytaj.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-03 13:01:21
Autor: :heÂŽsk:
Co dzieje sie z Piotrem ?
On Wed, 3 Feb 2010 12:22:58 +0100, "Grzegorz \"chamidło\" Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
>  nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!
Ktoś cię zmusza do czytania? Nie podoba ci się - nie czytaj.

 cienias jestes. TCHORZ !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 15:25:48
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!
Ktoś cię zmusza do czytania? Nie podoba ci się - nie czytaj.

 cienias jestes. TCHORZ !

A ty "zawsze możesz przestać" ? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-03 14:22:30
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

"":he®sk:"" <coza€bigbrednie@interia.pl>
 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

--

 HeSk

Weź no ty, pierdolnięte dziecko neostrady, palnij się w tą pustą makówkę. Cham i prostak próbuje innym imputować swoje zdebilenie. Do gnoju, dupku, do gnoju.

Data: 2010-02-03 14:45:53
Autor: :heÂŽsk:
Co dzieje sie z Piotrem ?
On Wed, 3 Feb 2010 14:22:30 +0100, "Kostek Wycirowski"
<wdupeZakonnice@pieklo.de> wrote:

Weź no ty, pierdolnięte dziecko neostrady, palnij się w tą pustą makówkę.

 LUCUS, nie przenos na innych swoich problemow z seksem.  cierpisz na kompleks edypa czy elektry ?

Cham i prostak próbuje innym imputować swoje zdebilenie.

 wystapily u ciebie typowe oznaki oligofrenii.

Do gnoju, dupku, do gnoju.

 diagnoza: wystapily u ciebie typowe objawy irradacji
 ze wskazaniem na inhibicje. moga to byc skutki dipsomii
 wynikajace z wyobcowania w niemieckim spoleczenstwie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:39:07
Autor: cirrus
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Ja akurat nie, od dawna siedzi w filtrze.

--
stevep

Data: 2010-02-03 16:58:08
Autor: Artur Borubar
Co dzieje sie z Piotrem ?
Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

A nie chce ci się rzygac tekturowy tygrysie jak "bochater" tego posta więdząc, że jest w KF, opluwa tego, który go tam wsadził, więc opluwany automatycznie nie może się bronic?

Przemek

Data: 2010-02-03 18:47:22
Autor: fil
Co dzieje sie z Piotrem ?
[...]

No właśnie, co się dzieje? Odezwij się,
powiedz bodaj, że się leczysz czy 'cuś'...
Ja przed wyjazdem do Afryki zapowiedziałem,
cyc też zawsze zapowiada jak go mają 'ciorać'
po świecie, a Ty nic? Wracaj szczęśliwszy...

pulsar

PS
Pozdrawiam Cię cyc'u !

Data: 2010-02-03 20:21:31
Autor: bicz
Co dzieje sie z Piotrem ?
[...]

Ty wciąż błądzisz, to ci mówi bicz prawdy

--

Co dzieje sie z Piotrem ?