Co dzieje sie z Piotrem ?

Data: 2010-02-02 10:49:28
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Jeden z nielicznych ludzi PiS-u i Rydzyka , ktory ma otwarta glowe i choc
bladzi , czesto pisze do rzeczy , nie odzywa sie juz dosc dlugo !.
"Zabolal"  ?, na nartach ( za stary !!) , czy po prostu ma dosc grupy ,
czemu wcale bym sie nie dziwil !!.

cyc

Piotr to taki głupi mędrek. Nie przeczę, nie jest to prymityw typu
Klossa czy Antenki ale nie jest z niego taki orzeł za jakiego się
uważa.

Data: 2010-02-02 20:58:12
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 19:49, zbig pisze:
On 2 Lut, 18:48, "cyc"<j...@ja.pl>  wrote:

[...]

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Data: 2010-02-02 12:19:51
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Data: 2010-02-02 12:27:07
Autor: boukun
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 21:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Od tego trzeba zacząć...

boukun

Data: 2010-02-02 21:27:08
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 21:19, zbig pisze:
On 2 Lut, 20:58, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Bo ja wiem czy Piotr to jest zwolennikiem PiS-u? - Nigdy nie bronił tego ugrupowania z zaciekłością Hammera czy awe. Raczej jest umiarkowanym stronnikiem mniejszego zła..

Data: 2010-02-03 16:23:00
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Co dzieje sie z Piotrem ?
Jadrys wrote:

[...]

No bo nie jest. Podobnie zresztą jak ja. Owszem mi często zdarza się trzymać stronę PiS-u, ale tylko dlatego, że PiS obecnie jest jedyną liczącą się, w miarę pozytywną alternatywą dla innych. Reszta po prostu nie liczy się w tej grze i tyle.
Nigdy zresztą w III RP nie było partii, za którą oddałbym choćby swój guzik.
--
Pit

Data: 2010-02-04 22:34:49
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-03 16:23, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Tak, to widać.. czasem to nawet odnoszę wrażenie ze jesteś klonem Piotra :-D

Data: 2010-02-05 02:33:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Co dzieje sie z Piotrem ?

Jadrys wrote:

[...]

Niestety nie jestem. Choć sam czasami zauważam zbieżność jego myśli z moimi.
Może jesteśmy bratnimi duszami?

Piotr pewnie bawi gdzieś na feriach z dzieciakami. Może pojechał z nimi
gdzieś na narty?
--
Pit

Data: 2010-02-02 21:29:14
Autor: Prawusek
Co dzieje sie z Piotrem ?

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
On 2 Lut, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja akurat uważam Piotra za najbardziej inteligentnego faceta na psp.

Inteligentny nie może być zwolennikiem PiS.

Tak jest z wszystkimi  POPISOWCAMI i Lewitantami...

Data: 2010-02-02 21:33:44
Autor: Edel
Co dzieje sie z Piotrem ?
Piotr..
Tak, po prostu rewelacja - coz za poziom, finezja, lotnosc, argumentacja i co najwazniejsze - szacunek dla wspolinterlokutorow..

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-03 10:54:41
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-02 21:33, Edel pisze:
[...]

W tym wypadku chodzi mi tylko o czystą inteligencję... Inteligencję która nie musi mieć nic wspólnego z kulturą czy dobrym wychowaniem.

Data: 2010-02-03 13:23:07
Autor: boukun
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkbh5f$tl6$1news.onet.pl...
[...]

Ale na czy się miała ta inteligencja przejawiać? Na wklepywaniu w klawiaturę od czasu do czasu tylko prymitywnych pyskówek? zy ktoś tu kiedyś widział jakąś dłuższą sensowną i merytoryczną dyskusję u głupiego Piotrusia? Bo ja jak żyję, NIE!

boukun

Data: 2010-02-04 22:36:05
Autor: Jadrys
Co dzieje sie z Piotrem ?
W dniu 2010-02-03 13:23, boukun pisze:

[...]

Przede wszystkim jak napisał "Edel" - "lotność", - facet chwyta wszystko w pół słowa.. No nie będę się tu rozpisywał nad Piotra inteligencją bo jeszcze ktoś możne pomyśleć ze się Piotrowi podlizuję.  A jak nawet sam Piotr powiedział - "psp to nie jest miejsce do lizania komuś jaj"...

Data: 2010-02-03 14:20:01
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hkbh5f$tl6$1news.onet.pl...
[...]

On jest dokładnie tak samo inteligentny jak twoja druciara. Zreszta chyba się lubią?

Data: 2010-02-05 08:35:44
Autor: Antenka
Co dzieje sie z Piotrem ?
 nie jest to prymityw typu
 Klossa czy Antenki ale A ciebie w chamstwie i prostactwie tylko Wycieruchowski przebije, "profesorze z Dworca Centralnego

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - Antenka  --

Data: 2010-02-05 14:48:27
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

" Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hkgl90$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto ci się skuwiona szmato, spoufalać pozwalał? Nawet się nie waż zaspernionego ryja otwierać, wycieruchu wszechruchaków!
Ty widzę, skundlona druciaro, jak paru jobów odemnie nie zbierzesz, to żyć nie możesz. Rozmymłany jadryś nie wystarcza? I banda faszystowskich jebaków, co cię na pyrach obraca?

Data: 2010-02-05 16:57:53
Autor: cyc
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik " Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkgl90$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty masz odwage cos o czyims chamstwie pisac ? .
Na taka bezczelnosc stac tylko moherowych koltunkow .

cyc

Data: 2010-02-06 10:14:26
Autor: cirrus
Co dzieje sie z Piotrem ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkhf65$t0r$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu diabel sie przebral w ornat i ogonem na mszę dzwoni.

--
stevep

Data: 2010-02-06 04:52:18
Autor: zbig
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 5 Lut, 09:35, " Antenka " <antenkamoher...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Masz rację. Użycie wobec ciebie słowa prymityw jest obraźliwe dla
prymitywów. Obiecuję prymitywom poprawę.

Co dzieje sie z Piotrem ?