Co dzieje sie z Piotrem ?

Data: 2010-02-03 01:17:48
Autor: Grzegorz Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Jeden z nielicznych ludzi PiS-u i Rydzyka , ktory ma otwarta glowe i choc
bladzi , czesto pisze do rzeczy , nie odzywa sie juz dosc dlugo !.
"Zabolal"  ?, na nartach ( za stary !!) , czy po prostu ma dosc grupy ,
czemu wcale bym sie nie dziwil !!.

Może dostał skierowanie do od¶nieżania w ramach prac interwencyjnych?

Data: 2010-02-03 12:15:00
Autor: sofu
Co dzieje sie z Piotrem ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Nie sadzę! Bardziej prawdopodnie jest to, że z powodu natłoku meneli nie
dostał się do noclegowni i przez to nie ma dostepu do Internetu.
W kanałach gdzie obecnie pomieszkuje nie ma litosciwego kierownika, ktory by
za drobne "usługi" dał mu poklikać w Interenetcie.

  sofu

Data: 2010-02-03 12:20:42
Autor: :he®sk:
Co dzieje sie z Piotrem ?

On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

W kanałach gdzie obecnie pomieszkuje nie ma litosciwego kierownika, ktory by
za drobne "usługi" dał mu poklikać w Interenetcie.

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 12:22:58
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?
Dnia Wed, 03 Feb 2010 12:20:42 +0100, ":he®sk:" napisał(a):

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

KtoĹ› ciÄ™ zmusza do czytania? Nie podoba ci siÄ™ - nie czytaj.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-03 13:01:21
Autor: :he®sk:
Co dzieje sie z Piotrem ?
On Wed, 3 Feb 2010 12:22:58 +0100, "Grzegorz \"chamidło\" Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
>  nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!
Kto¶ cię zmusza do czytania? Nie podoba ci się - nie czytaj.

 cienias jestes. TCHORZ !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 15:25:48
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Co dzieje sie z Piotrem ?

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!
KtoĹ› ciÄ™ zmusza do czytania? Nie podoba ci siÄ™ - nie czytaj.

 cienias jestes. TCHORZ !

A ty "zawsze możesz przestać" ? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-03 14:22:30
Autor: Kostek Wycirowski
Co dzieje sie z Piotrem ?

"":he®sk:"" <coza€bigbrednie@interia.pl>
 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

--

 HeSk

Weź no ty, pierdolnięte dziecko neostrady, palnij się w tą pustą makówkę. Cham i prostak próbuje innym imputować swoje zdebilenie. Do gnoju, dupku, do gnoju.

Data: 2010-02-03 14:45:53
Autor: :he®sk:
Co dzieje sie z Piotrem ?
On Wed, 3 Feb 2010 14:22:30 +0100, "Kostek Wycirowski"
<wdupeZakonnice@pieklo.de> wrote:

WeĽ no ty, pierdolnięte dziecko neostrady, palnij się w t± pust± makówkę.

 LUCUS, nie przenos na innych swoich problemow z seksem.  cierpisz na kompleks edypa czy elektry ?

Cham i prostak próbuje innym imputować swoje zdebilenie.

 wystapily u ciebie typowe oznaki oligofrenii.

Do gnoju, dupku, do gnoju.

 diagnoza: wystapily u ciebie typowe objawy irradacji
 ze wskazaniem na inhibicje. moga to byc skutki dipsomii
 wynikajace z wyobcowania w niemieckim spoleczenstwie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:39:07
Autor: cirrus
Co dzieje sie z Piotrem ?
Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0umim5hrrnqqmsabm5hc39kegr9pqm5m4m4ax.com...
On 2 Lut, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Ja akurat nie, od dawna siedzi w filtrze.

--
stevep

Data: 2010-02-03 16:58:08
Autor: Artur Borubar
Co dzieje sie z Piotrem ?
Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał

 Rzygac sie chce. Papierowe tygrysy. Obrabiacie "piotra" pod jego
 nieobecnosc? Tacy z was macho? Cholerne prostaki!

A nie chce ci się rzygac tekturowy tygrysie jak "bochater" tego posta więdz±c, że jest w KF, opluwa tego, który go tam wsadził, więc opluwany automatycznie nie może się bronic?

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Co dzieje sie z Piotrem ?