Co grozi firmie [...] za wysyłanie notyfikacji emailem innej osobie? [email/prawo/UoDO]

Data: 2017-07-19 09:34:28
Autor: A. Filip
Co grozi firmie [...] za wysyłanie notyfikacji emailem innej osobie? [email/prawo/UoDO]
Właśnie mi się trafiła *kolejna* firma pokazowych technicznych dupków
wysyłających informacje na email kogoś innego niż ich klient (osoba o
takim samym imieniu i nazwisku?). Prawdopodobnie nie przeprowadzili
należytej weryfikacji emaila podanego przez klienta albo go "zgadli".

Ja nie mam zamiaru tracić *mojego* czasu żeby skakać przez ich wymyślne
kółka a raporty ze spamcop.net  (w ostatnim przypadku) nie do
nich tylko do ich ISP. Oni *spierdolili* ja ich swoim czasem dotować nie
będę jak są odporni na standardowe dla emaila "sugestie poprawy".

Za pierwszym razem było to PGNiG teraz to Nationale-Netherlanden
(domena nn.pl, whois "ING Uslugi Finansowe SA").

--
A. Filip

Data: 2017-07-20 16:41:36
Autor: Animka
Co grozi firmie [...] za wysyłanie notyfikacji emailem innej osobie? [email/prawo/UoDO]
W dniu 2017-07-20 o 05:26, A. Filip pisze:
TomN <news007@intf.dyndns.org.invalid> pisze:
A. Filip w

[...]
Tyle lat w branży i dalej po polsku nie potrafisz -- co chciałeś przez
powyższy bełkot przekazać? Nie masz "czasu skakać a raporty", robisz szum
informacyjny -- skurwielu aka skurwysynu -- wątpie, żeby dotarło, ale
spróbuję...
Standardowe raporty o spamie do nadawcy przez spamcop.net kiedyś dawno
temu chciało mi się zautomatyzować ("oskryptować").  Teraz to dla mnie
_tylko_ naciśnięcie jednego przycisku po 2-3 sekundach rzutu okiem na
maila "uznanego za spam" przez oprogramowanie.
Nie wiedziałam, że ten

dyndns.org to też jakiś czytnuk grup dyskusyjnych:-D
Do Thunderbirda też są guziczki, a nawet on sam rozpoznaje spam.

--
animka

Co grozi firmie [...] za wysyłanie notyfikacji emailem innej osobie? [email/prawo/UoDO]