Co grozi za spóźniony haracz do NFZ?

Data: 2011-03-11 09:43:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Co grozi za spóźniony haracz do NFZ?
Witam,

miałem wczoraj zamieszanie i nie zauważyłem, że NFZ nie poszedł.
Przelałem dzisiaj rano. Coś mi grozi? Deklaracji nie składam, jako
jednoosobowy przedsiębiorca.
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-03-11 10:28:44
Autor: Pendrive
[...]

nic, jezeli chorobowego nie placisz, ja sie spoznialem ladnych kilka miesiecy wiec wiem cos o tym.

Data: 2011-03-11 10:34:32
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 11.03.2011 10:28, Pendrive pisze:
[...]

Nie, sam haracz do NFZ.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-03-11 10:59:10
Autor: Tom
[...]

Tak gwoli ścisłości to chodzi Ci o ZUS-51?

--
ToM
były Krakus :)

Data: 2011-03-11 11:06:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 11.03.2011 10:59, Tom pisze:
Nie, sam haracz do NFZ.
Tak gwoli ścisłości to chodzi Ci o ZUS-51?

Nie wiem co to ZUS-51. Do 10 każdego miesiąca płacę haracz na NFZ...
243,39zł . Przez niektórych nazywany optymistycznie Ubezpieczeniem
Zdrowotnym.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-03-11 12:05:49
Autor: elephanto
Co grozi za spóźniony haracz do NFZ?

Nie wiem co to ZUS-51. Do 10 każdego miesiąca płacę haracz na NFZ...
243,39zł . Przez niektórych nazywany optymistycznie Ubezpieczeniem
Zdrowotnym.

Czyli 52. Za spoznienie ewnetualnie odsetki bedziesz mial do zaplaty i to w zasadzie tyle (nie w tym przypakdu oczywiscie, przy jakichs wiekszych spoznieniach).

--
Adam

Data: 2011-03-11 12:09:20
Autor: Maddy
[...]

Co jak co ale Tristan już od lat potrafi rozróżniać składki.
Jak pisze NFZ to znaczy NFZ a nie ubezpieczenie społeczne.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-11 12:43:50
Autor: Tom
W dniu 2011-03-11 12:09, Maddy pisze:
[...]

Mój błąd :( Oczywiście chodziło mi o zus52, czyli składka na ubezpieczenie zdrowotne..
http://www.pit.pl/zus_przedsiebiorcow_288.php?lt=Aktualne%20stawki%20sk%B3adek

--
ToM
były Krakus :)