Co ile odnawia się "Oferta dla Ciebie"

Data: 2011-03-08 10:52:05
Autor: jerzynka
Co ile odnawia się "Oferta dla Ciebie"
Dostałam oferte z mbanku na niewielki kredyt.
Byłoby mi to na reke, ale szczerze mowiac spodziewałam się innej oferty.
Czy skorzystanie z takiej oferty blokuje nową na 3 miesiące?
Czy jeśli jej nie wykorzystam jak szybko może się pojawić coś nowego w "Ofercie dla Ciebie"?

Pamiętam, że kiedyś (okolo rok temu) oferty zmieniały się często, limity proponowanego kredytu skakały niemal co tydzień/dwa.

Co ile odnawia się "Oferta dla Ciebie"