Co ile warto zmieniać samochód?

Data: 2012-04-24 18:06:27
Autor: Dysiek
Co ile warto zmieniać samochód?
Niestety żadnym autem nie można jeździć do końca życia (chyba że życie będzie
krótkie). Pytanie co ile Waszym zdaniem powinno się zmieniać samochód?
Czy lepiej zmieniać co 2 lata czy co 5 a może lepiej co 10?

Wszytsko zalezy :-) Ja wymieniam jak skonczy mi sie miejsce w dowodzie :-)

Dysiek

Data: 2012-04-24 19:01:56
Autor: 'Tom N'
Dysiek w <news:jn6j24$k4c$1inews.gazeta.pl>:

Ja wymieniam jak skonczy mi sie miejsce w dowodzie :-)

Dzieci od dawna do dowodu nie wpisują ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-24 21:08:39
Autor: Dysiek
Co ile warto zmieniać samochód?
Ja wymieniam jak skonczy mi sie miejsce w dowodzie :-)

Dzieci od dawna do dowodu nie wpisują ;P

rejestracyjnym ;-) A 6 lat w aucie zakupionym jako 7-9 latek (za 20 tys) to w sam raz moim zdaniem, o ile sztuka sie za bardzo nie sypie.

Dysiek

Data: 2012-04-24 21:29:07
Autor: 'Tom N'
Dysiek w <news:jn6tno$kng$1inews.gazeta.pl>:

Ja wymieniam jak skonczy mi sie miejsce w dowodzie :-)
Dzieci od dawna do dowodu nie wpisują ;P

rejestracyjnym ;-)

W tym to dzieci nie wpisywano praktycznie nigdy ;P

A 6 lat w aucie

W tej kwestii to należałoby się spytać niejakiej Weroniki, co to jej nie
bardzo Styka

zakupionym jako 7-9 latek

Jako 9 latek to rower kupowałem :O

(za 20 tys)