Co jadzia wygaduje

Data: 2010-06-13 23:39:50
Autor: awe
Co jadzia wygaduje
Data: 2010-06-13 23:41:02
Autor: awe
Co jadzia wygaduje
z neta

"Widziałam to, Krzemiński był niegrzeczny i odnosił się do Staniszkis z takim lekceważącym zblazowaniem. Nie użył ani jednego porządnego argumentu. Na pytanie dlaczego Komorowski jest lepszy, zaczął udowadniać jaki straszny jest Kaczyński i właściwie ciągle atakował Lecha. Staniszkis kilka razy przypominała mu, ze rozmawiajać mają o Jarosławie. Grochem o ścianę. Ale najgorsze było to, że był taki strasznie niegrzeczny, cham normalnie. A z całym szacunkiem dla Staniszkis, ona nie daje rady w takich konfrontacjach. Jest za miękka. Zawsze daje się wpuścić w taki kanał bez wyjścia: ktoś ją atakuje, a ona się broni. Sprowadza sie to do tego, że ciągle się z czegoś lub kogoś tlumaczy. Nie potrafi sie odgryźć, ani kontratakować. Szkoda."

Data: 2010-06-13 23:59:41
Autor: Lorn
Co jadzia wygaduje
z neta

Standardowa demagogia Pani prof. Staniszkis kontra argumenty prof. Krzemińskiego - jak się skończyło, szanowna Pani Jadwiga nie mogąc wybronić się faktami, obraziła się i wyszła ze studia;) PiS w pełnej krasie... Dodatkowo dowiedzieliśmy się jak to były Prezydent wręczał odznaczenia - odznaczenie do ręki, a na ucho: WREDNA! (do Pani profesor) - wreszcie z czymś co powiedział zmarły prezydent mogę się zgodzić.

Co jadzia wygaduje