Co jakiś czas na ekranie telewizora...

Data: 2011-12-15 07:47:06
Autor: Przemysław W
Co jakiś czas na ekranie telewizora...
widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym. Już nie mam wątpliwości. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-15 09:11:38
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym. Już nie mam wątpliwości. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Wcale bym się nie zdziwił gdyby nakręcali go do tego ludzie Łukaszenki. Po
tej wypowiedzi na temat Chin nie należy tego wykluczyć. Oczywiście zawsze jest też możliwość że mu po prostu odwala, a jego
najbliższy krąg pochlebców jest tego od dawna doskonale świadomy i to
dlatego nie dopuścili do badania psychiatrycznego.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-15 09:44:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jcc55d$f4v$1inews.gazeta.pl...
widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym. Już nie mam wątpliwości. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Przemek

Zauważyłeś jak to indywidium ciągle oblizuje swoim języczkiem swoje wyschnięte wargi? Jak krówka.

BBR

Data: 2011-12-15 13:55:53
Autor: Przemysław W
Co jakiś czas na ekranie telewizora...
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Zauważyłeś jak to indywidium ciągle oblizuje swoim języczkiem swoje wyschnięte wargi? Jak krówka.

Gdzieś czytałem, że po psychotropach wysycha w ustach.

Przemek

Data: 2011-12-15 14:06:10
Autor: Antenka
On 15 Gru, 07:47, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym.<

Tuska?

Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.<

Tak to może być prawda.  :-o))

Antenka

Data: 2011-12-15 15:40:33
Autor: Mirek
On 15 Gru, 23:06, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Tuska?

>Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.<

To jeszcze nic, jego staremu wydaje się, że jest Bogiem i w zwiazku z
tym może pouczać innych. Musiał se chyba wiaderko pasty na łeb wylać.

Data: 2011-12-16 04:38:29
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 23:06:10 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Raczej napoleonką.

--
stevep

Data: 2011-12-15 22:22:00
Autor: raff
Co jakiœ czas na ekranie telewizora...
On Thu, 15 Dec 2011 07:47:06 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym. Już nie mam wątpliwości. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Przemek

E ?

W ktorym miejscu, bo ja tylko widze że pokazuje rude kłaki i szczerzy
zęby ?

On wam tak caly czas pokazuje, przyglupom, coscie na niego glosowali,
tyle ze robi to pod stolem.

R.

Data: 2011-12-16 04:48:03
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

A macie czas na niego patrzyć i marnować czas zamiast modlić się do  swojego guru?

--
stevep

Data: 2011-12-16 13:31:45
Autor: raff
Co jaki? czas na ekranie telewizora...

pisem@...pl> wrote:

[...]

Per wy, towarzyszu ? Stary capie komuszy ?

R.

Data: 2011-12-16 13:35:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski

pisem@...pl> wrote:

[...]

Odnoszę wrażenie, że jesteś zakompleksionym idiotą bez własnego zdania. Zachowujesz się jak gówniarz. Opinia jest niekorzystna dla ciebie więc zamiast użyć argumentów wyzywasz uczestnika. Puknij się w główkę!

BBR

Data: 2011-12-16 15:14:41
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

Z internocjanalistycznym pozdrowieniem tawariszcz enkawudzist.

--
stevep

Data: 2011-12-16 17:41:10
Autor: Leprechaun

pisem@...pl> wrote:

[...]

Ten tłuścioch jeszcze tu jest? Oy, chyba zadzwonię do jego Mieeecia by podgonił go w sortowniu śmieci. Wyraźnie Rafałek Bogacz ma za dużo wolnego!

BomBel

Data: 2011-12-16 08:52:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski

pisem@...pl> wrote:

[...]

Zamknij dziub tłusty koniowale! Nieudaczniku życiowy!

BBR

Data: 2011-12-16 12:33:20
Autor: Canucki
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
widzę półgłówka trzymającego rękę zgiętą w łokciu pod kątem prostym. Już
nie
mam wątpliwości. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Donald T.?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-16 13:35:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcfdqf$feu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie potwierdziłes, że jesteś taki sam jak ten Napoleon.

BBR

Data: 2011-12-16 12:44:57
Autor: Canucki
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> nie
>

> Donald T.?
>
> Krzysztof Canucki

Właśnie potwierdziłes, że jesteś taki sam jak ten Napoleon.

BBR

?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-16 13:56:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcfeg9$hl1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Donald T.?
>
> Krzysztof Canucki

Właśnie potwierdziłes, że jesteś taki sam jak ten Napoleon.

vel Napoleon?

Data: 2011-12-16 15:10:50
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 13:33:20  Canucki <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A co q..... mamy ciebie ogladać?

--
stevep

Data: 2011-12-16 16:16:32
Autor: Przemysław W
[...]

 Widziałeś Donalda T. tak trzymającego rękę?

Przemek

Data: 2011-12-18 17:12:49
Autor: Canucki
Co jakiś czas na ekranie telewizora...
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> nie
>

> Donald T.?

 Widziałeś Donalda T. tak trzymającego rękę?

Tak. Donald Trump czesto tak wlasnie trzyma reke.
Natomiast jego imiennik, polski "maz stanu" o tym samym inicjale nazwiska
czyni podobnie:   http://www.premier.gov.pl/en/prime_minister/donald_tusk/

Co gorsza (czego nie widac na zdjeciu) ow premier zgina reke przekladajac ja
przedramieniem drugiej reki. I ten gest wyraza jego stosunek do Polski i Polakow. Ale czy Pan jest w stanie to zauwazyc?

Krzysztof Canucki

--

Co jakiś czas na ekranie telewizora...