Co jaki¶ czas na ekranie telewizora...

Data: 2011-12-15 09:44:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Co jaki¶ czas na ekranie telewizora...

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcc55d$f4v$1inews.gazeta.pl...
widzę półgłówka trzymaj±cego rękę zgięt± w łokciu pod k±tem prostym. Już nie mam w±tpliwo¶ci. Temu idiocie wydaje się, że jest Napoleonem.

Przemek

Zauważyłe¶ jak to indywidium ci±gle oblizuje swoim języczkiem swoje wyschnięte wargi? Jak krówka.

BBR

Data: 2011-12-15 13:55:53
Autor: Przemysław W
Co jaki¶ czas na ekranie telewizora...
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Zauważyłe¶ jak to indywidium ci±gle oblizuje swoim języczkiem swoje wyschnięte wargi? Jak krówka.

Gdzie¶ czytałem, że po psychotropach wysycha w ustach.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Co jaki¶ czas na ekranie telewizora...