Co jest?!!

Data: 2011-11-08 16:50:03
Autor: Leprechaun
Co jest?!!
Przejrzałem posty, same nudy, duperle i bleble.  Co się dzieje, pisowców gdzies wymiotło. Nie ma kogo łoić po pęcinach! ;))

Nieźle załatwił ich kochany prezes. Nie dziwię się, że mają kaca moralnego. Tak mu świergotali, słowa boskie z ust zczytywali, wielbili pod niebiosa, królem chcieli mianować, a tu proszę. Prezes pokazał się z prawdziwej strony jako zamordysta, furiat i nie mający poszanowania dla innych pieniacz. Nie żal mi "ziobrystów", zasłuzyli na kopniak w tyłek ale nie od własnego, ukochanego prezesa! To jakaś farsa ale jakże miła. Taki prezent sprawić Komorowskiemu i Tuskowi na dzień dzisiejszy. Ciekaw jestem co ze smoleński marszem 10 listopada? Bedą 2 pochody ze smolnymi szczapami czy też któryś z kochajacych nas i nasz kraj klub patriotów urządzi sobie marsz na 11 listopada?  Zadyma pewna, a przy okazji można będzie wykazać się patriotycznością! Przy okazji można będzie zarobić pałą przez łeb, a to już powód do dumy i wzbudzenia uczucia litości wsród elekoratu. Krew za nasz kraj oddają!  Zbyszku, Zbyszku, prowadź! Ale jaja!

BomBel

Data: 2011-11-08 17:05:33
Autor: abc
Co jest?!!
Przejrzałem posty, same nudy, duperle i bleble.

Mądry pisze dla zabawy, głupi czyta bo ciekawy.

Data: 2011-11-08 17:27:24
Autor: Grzegorz Z.
Co jest?!!
Nieźle załatwił ich kochany prezes. Nie dziwię się, że mają kaca moralnego. Tak mu świergotali, słowa boskie z ust zczytywali, wielbili pod niebiosa,

"Lider" ich załatwił heheheheheh

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-08 19:30:31
Autor:
Co jest?!!
On Tue, 8 Nov 2011 16:50:03 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

Przejrzałem posty, same nudy, duperle i bleble.  Co się dzieje, pisowców gdzies wymiotło. Nie ma kogo łoić po pęcinach! ;)) [...]

 liza rany. wroca pod zmienionymi nickami i znow beda ujadac.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Co jest?!!