Co jest Grane

Data: 2010-09-27 18:21:22
Autor: Jacek Buda
Co jest Grane
Kupiłem ostatnio aparat fotograficzny Camon
po kilku zdjęciach baterie wyczerpały się
ładowałem je i o 50 zdjęciach znowu pisze wymień baterie lub bateria za słaba
co zrobić
1 ładowanie trwało 2 godziny

Czy ładować baterie formatując je
3 ładowania po 12 godzin

Data: 2010-09-27 22:14:23
Autor: hermar
Co jest Grane
Jacek Buda wrote:
[...]

Camon bejbe, trzy ładowanka nocne to podstawa.
Twoja ładowarka po dwóch godzinach szepnęła, że ma dosyć?
Może za wstydliwa, podładuj trzy nocki pod rząd aż zakwiczą,
a jak nadal będą niewygimnastykowane, to na siłownię serwisową..

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-09-27 21:45:28
Autor: Jacek Buda
Co jest Grane
hermar <hermar@op.pl> napisał(a):
Jacek Buda wrote:
> [...]

Może za wstydliwa, podładuj trzy nocki pod rząd aż zakwiczą,
a jak nadal będą niewygimnastykowane, to na siłownię serwisową..

Na siłownie serwisową baterie i aparat czy same baterie  --

Data: 2010-09-28 15:41:04
Autor: hermar
Co jest Grane
Jacek Buda wrote:
Na siłownie serwisową baterie i aparat czy same baterie

A do autoserwisu dojeżdżasz bez oponek?

Data: 2010-09-29 19:00:59
Autor: rafulec
Co jest Grane
W dniu 2010-09-28 15:41, hermar pisze:
Jacek Buda wrote:
Na siłownie serwisową baterie i aparat czy same baterie

A do autoserwisu dojeĹźdĹźasz bez oponek?

ROTFL :)

Co jest Grane