Co jest TH?

Data: 2009-03-09 12:31:11
Autor: Tomek
Co jest TH?
Poniewa偶 dopiero niedawno zacz膮艂em handel towarami,
nie "czuj臋 bluesa" w kilku kwestiach, odno艣nie tego
co tej a co nie jest TH i jak ksi臋gowa膰 niekt贸re operacje:

1) Koperty/znaczki w kt贸rych wysy艂am towar - obstawiam 偶e
to nie jest TH, wi臋c kol 13 KPiR
2) Ulotka z podzi臋kowaniem za zakup, wk艂adana do koperty z wysy艂anym towarem,
drukowana na papierze kt贸ry mam w kol. 13, tonerem kt贸ry jest w kol. 13 - obstawiam 偶e nic tutaj nie trzeba przerzuca膰 do kol. 10
3) Instrukcja do towaru, wysy艂ana razem z towarem - drukowana we w艂asnym
zakresie na papierze i tonerem o kt贸rych mowa w pkt 2. W momencie gdy dostaj臋
zam贸wienie drukuj臋 t膮 instrukcj臋 i staje si臋 ona integraln膮 cz臋艣ci膮 TH, wi臋c papier i toner powinny by膰 chyba w dacie wydruku przeksi臋gowane do kol 10,
ale o ile jestem w stanie wyceni膰 jedn膮 kartk臋, o tyle toner nie wiem jak wyceni膰 - podzieli膰 jego cen臋 przez nominaln膮 wydajno艣膰?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-09 12:46:09
Autor: Piotrek
Co jest TH?
Tomek wrote:
[...]

Czy Ty aby nie przesadzasz z tym przeksi臋gowywaniem toneru? ;-)

Piotrek

Data: 2009-03-09 12:49:41
Autor: Tomek
Co jest TH?
Dnia 09-03-2009 o 12:46:09 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisa艂(a):

Tomek wrote:
[...]

:-) Mam nadziej臋, tyle 偶e niezaksi臋gowanie chocby 1 gr w kol. 10 powoduje nierzetelno艣膰 KPiR. Gdyby nie to to bym ola艂 spraw臋.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-09 12:53:08
Autor: cef
Co jest TH?
Tomek wrote:

[...]

Zaraz, zaraz a co z pr膮dem zu偶ytym do druku?
Jak b臋dziesz sobie takie k艂ody wali艂 pod nogi, to zamiast
zarabia膰 b臋dziesz liczy艂 ile sznurka czy tasmy przypad艂o na paczk臋.
A te wszyskie dodatki masz tak ewidencjonowa膰, 偶eby wszystko by艂o
zgodnie z przepisami, ale 偶eby nikt opr贸cz Ciebie lub bez Twojej pomocy nie by艂 wstanie ustali膰
co si臋 do czego zu偶y艂o i pami臋taj, 偶e nigdy nic nie ma w fimie, wszystko jest zawsze juz zu偶yte ;-).

Data: 2009-03-09 13:02:36
Autor: Tomek
Co jest TH?
Dnia 09-03-2009 o 12:53:08 cef <cezfar@interia.pl> napisa艂(a):

Tomek wrote:

[...]

:-)

No to dobrze - mam auckj臋 allegro na kt贸rej jak w贸艂 jest ta instrukcja
(i tego nie zmieni膮 bo to jest jeden z wa偶niejszych element贸w)
- wi臋c ka偶da kontrola mo偶e do tego dotrze膰.

No wi臋c skoro ta instrukcja to TH, to powinna by膰 w kol. 10,
a nie jest. Jak to rozwi膮za膰?

--
Pozdrawiam,
Tomek

[...]

[...]

[...]