Co jest dobrego w nowym serwisie mBanku?

Data: 2013-12-10 09:30:55
Autor: Kris
Co jest dobrego w nowym serwisie mBanku?
W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 17:17:21 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

Co dla Was jest zaletą w nowym serwisie?
Też miałem obawy, ale zaczełem używac i przywykłem.
W nowym serwisie łatwiej jest wyszukać odbiorcę przelewu zdefiniowanego np- "system" sam podpowiada po wpisaniu pierwszych kilku znaków nazwę odbiorcy.
Zlecając stałe zlecenie jest możliwość wyboru opcji co zrobić jak nie będzie środków danego dnia. W starej wersji nie było takiej opcji, rano nie było środków i przelew nie poszedł, teraz jest inaczej/lepiej.
Ogólnie po chyba dwóch miesiącach intesywnego używania przyzwyczaiłem się i ja akurat nie tesknię za powrotem do starego interface.
Pomijając bzdurne moim zdaniem fukcjonalności typu "przelew na facebok", "kategoryzacja przelewów" itp ogólnie jest ok.
Odnośnie ubezpieczen pojawiła się opcja "zgłoś sprzedaż auta"- wcześniej trzeba było wysyłać meilem kopię umowy sprzedaży.

Data: 2013-12-11 20:03:47
Autor: J.F
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
Ogólnie po chyba dwóch miesiącach intesywnego używania przyzwyczaiłem się i ja akurat nie tesknię za powrotem do starego interface.

Ale trzeba przyznac ze za dlugo trzeba sie przyzwyczajac, i szukac co gdzie jest ukryte.

Pomijając bzdurne moim zdaniem fukcjonalności typu "przelew na facebok", "kategoryzacja przelewów" itp ogólnie jest ok.

Kategoryzacja przelewow moze byc bardzo fajna.
Pieniadze znikaja, a ty nie wiesz gdzie. Tu jest jakies podsumowanie.
Budzety pewnie tez sa fajne, tylko jakos nie moge sie zmobilizowac aby sie nauczyc jak to dziala.

J.

Data: 2013-12-11 20:18:47
Autor: Imka
Dnia Wed, 11 Dec 2013 20:03:47 +0100, J.F napisał(a):

[...]

Fajne - pod warunkiem że jest to jedyne konto i jedyne źródło 'wypływu'
kasy. Kredytówki z innych banków i cały misterny plan... ;)

--
Imka

Data: 2013-12-11 23:51:37
Autor: J.F.
Dnia Wed, 11 Dec 2013 20:18:47 +0100, Imka napisał(a):
[...]

Przestajesz placic kartami innych bankow i zycie staje sie prostsze
:-P

J.

Co jest dobrego w nowym serwisie mBanku?