Co jest grane, Davis?

Data: 2014-05-13 04:24:50
Autor: Titus Atomicus
Co jest grane, Davis?
Witam,
A ja bylem na 'Co jest grane, Davis?' (Inside Llewyn Davis).
Dosc fajne, jak wszystko braci Coenow (no, moze poza dosc glupkowatym dla mnie 'Tajne przez poufne').
Do tego muzyka bdb. Tu przyklad: www.youtube.com/watch?v=lSwO-k-RqNA
W sumie taki Sugarman wg Coenow, mozna powiedziec.
Calosc 6/10
--
TA

Data: 2014-05-13 09:35:51
Autor: Skylla
Co jest grane, Davis?
W dniu 2014-05-13 04:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

W sumie racja. Widzę, że też dałem 6.
Jednak film nie zostaje dłużej w pamięci, jak kilka innych filmów tego duetu.
S.

Data: 2014-05-13 10:21:38
Autor: Maciek
Co jest grane, Davis?
Dnia Tue, 13 May 2014 09:35:51 +0200, Skylla napisał(a):

Jednak film nie zostaje dłużej w pamięci, jak kilka innych filmów tego duetu.

Czy ja wiem? Widzialem go tuz po premierze i mnie dotad nie wywietrzal. Ale
moze dlatego, ze inne filmy Coenow zatarly mi sie nieco w pamieci.
Wyjadacze, ktorzy tworczosc panow C. maja w malym palcu, smiali sie, ze
tytul powinien brzmiec "Kocie, gdzie jestes". Dla mnie ten film byl mila
przypowiastka, a dodatkowo dzieki zdjeciom i muzyce dal mi po prostu czysta
przyjemnosc z ogladania.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-05-13 18:01:46
Autor: Titus Atomicus
Co jest grane, Davis?
In article <tg3wlyxpqfn0$.c2sa4a7gso63.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

 Dla mnie ten film byl mila
przypowiastka, a dodatkowo dzieki zdjeciom i muzyce dal mi po prostu czysta
przyjemnosc z ogladania.
O, wlasnie.
--
TA

Data: 2014-05-13 20:58:03
Autor: Maciek
Co jest grane, Davis?
Dnia Tue, 13 May 2014 18:01:46 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

 Dla mnie ten film byl mila
przypowiastka, a dodatkowo dzieki zdjeciom i muzyce dal mi po prostu czysta
przyjemnosc z ogladania.
O, wlasnie.

Dla mnie jest to cecha na tyle rzadka we wspolczenym kinie, ze dalbym
wiecej niz 6/10, ale kazdy szuka czegos innego.

To troche jak ze wspolczesna architektura - kazdy budynek ma dzisiaj cos
przekazywac, czemus sluzyc, cos promowac, zachecac do czegos, ksztaltowac
przestrzen... ale zeby tajk po prostu cieszyl oko? Toz to takie przyziemne
;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-05-13 18:00:47
Autor: Titus Atomicus
Co jest grane, Davis?
In article <lkshv8$ibg$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
> Do tego muzyka bdb. Tu przyklad: www.youtube.com/watch?v=lSwO-k-RqNA
> W sumie taki Sugarman wg Coenow, mozna powiedziec.

Gdzie?
Nie widze tego watku.
--
TA

Data: 2014-05-13 18:29:08
Autor: Skylla
Co jest grane, Davis?

W sumie racja. Widzę, że też dałem 6.
Gdzie?
Nie widze tego watku.

Na Filmwebie :-). Od paru lat klikam te punkty, głownie po to aby za rok dwa nie oglądać tego samego gniota drugi raz, co już mi się zdarzało.
Do dobrych filmów chętnie się wraca, o ile nie nazbyt dołujące.
Tutaj piszę raczej o filmach, które mnie uwiodły, zaciekawiły lub zawiodły...
S.

Data: 2014-05-13 17:35:53
Autor: grzessiek
Co jest grane, Davis?
W dniu 2014-05-13 04:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A ja bylem na 'Co jest grane, Davis?' (Inside Llewyn Davis).
Dosc fajne

Widziałem i potwierdzam. Takie niby nic, ale ogląda się bardzo miło.

g.

Co jest grane, Davis?