Co jest lepsze, PiS czy PO?

Data: 2011-06-21 20:12:17
Autor: boukun
Co jest lepsze, PiS czy PO?
No mato³ectwo, sprzeczajcie siê dalej na swoj± zag³adê...

boukun

Data: 2011-06-21 20:20:01
Autor: K.S.
Lud ich chce
              PeO - dziura bud¿etowa,
              PiS  - choroba umys³owa,
              SLD - sloganem pieprzy,
              PSL - niewiele lepszy.

              Ale trudno - lud ich chce,
              a przekonaæ nie da siê.

Data: 2011-06-21 18:27:37
Autor: obserwator
Lud ich chce
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa³(a):
              Ale trudno - lud ich chce,
              a przekonaæ nie da siê.

a macie lesze propozycje ? Aby do czegos przekonywac, to to cos trzeba
najpierw stworzyc. Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
Nonsens.

Data: 2011-06-21 21:52:22
Autor: boukun
Lud ich chce

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itqnqp$5si$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wybieraj dalej, te ¿ydowskie partie zrobi± ci dobrze...

boukun

Data: 2011-06-21 20:37:36
Autor: obsertwator
Lud ich chce
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
To wybieraj dalej, te ¿ydowskie partie zrobi± ci dobrze...

odpowiedz raz na pytanie ktore ci sie zadaje: masz jakas inna powazna
alternatywe i potrafisz do niej przekonac wyborcow?

Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Data: 2011-06-21 22:50:39
Autor: boukun
Lud ich chce

U¿ytkownik " obsertwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itqveg$4i8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na mato³ectwo nie ma lerkarstwa, musi cierpieæ, a wraz z nim ca³y naród... Alternatyw± jest niepos³uszeñstwo obywatelskie, rewolucja oddolna, pogonienie tego ca³ego ta³atajstwa w pizdu na cztery wiatry. Masz, pos³uchaj sobie, ten go¶ciu to jest geniusz http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/04/05/zbrodnie-zydowskie/

Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Koalicja okr±g³osto³owa POPiSSLD i wszystko jasne...

boukun

Data: 2011-06-21 20:56:17
Autor: obserwator
Lud ich chce
> [...]

> Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Koalicja okr±g³osto³owa POPiSSLD i wszystko jasne...

nie zmieniaj tematu, tylko odpowiedz konkretnie na pytanie ktore ci zadalem: jaka masz alternatywe powazna. Rozumiesz: POWAZNA.

Pierdzielic tak jak to robisz ty, to mozna do usranej smierci.

Data: 2011-06-21 23:04:14
Autor: boukun
Lud ich chce

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itr0hh$8jm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jaka masz alternatywe powazna. Rozumiesz: POWAZNA.

Pierdzielic tak jak to robisz ty, to mozna do usranej smierci.

Alternatyw± jest nawet nic nie robienie, alternatyw± jest Kononowicz... Lepszy Kononowicz, ni¿ banda okr±g³osto³owa... Jak mo¿na bandytów sobie na panów wybieraæ?

boukun

Data: 2011-06-21 21:09:38
Autor: obserwator
Lud ich chce
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Alternatyw± jest nawet nic nie robienie, alternatyw± jest Kononowicz... Lepszy Kononowicz, ni¿ banda okr±g³osto³owa... Jak mo¿na bandytów sobie na panów wybieraæ?

..a jeszcze lepsza alternatywa jest tylko krytykowanie:)

Data: 2011-06-22 12:59:42
Autor: boukun
Lud ich chce

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itr1ai$b8c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepsza krytyka, ni¿ wybieranie na zmianê PO i PiS, PiS i PO, na swoj± i przysz³ych pokoleñ zag³adê..., ni¿ dawanie siê nabieraæ dziesi±tki lat w kó³ko sonda¿owniom...

boukun

Data: 2011-06-22 03:40:46
Autor: cirrus
Lud ich chce
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itr1in$mji$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak mo¿na wybraæ takiego kretyna?

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:37:52
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-22 03:40, cirrus pisze:

Lepszy  Kononowicz, niż banda okrÄ…gÅ‚ostoÅ‚owa... Jak można bandytów sobie
na panów  wybierać?
boukun
AlternatywÄ… jest nawet nic nie robienie, alternatywÄ… jest Kononowicz...

Jak można wybrać takiego kretyna?

Czasem lepszy kretyn od przebiegłego złodzieja i sprzedawczyka.

Data: 2011-06-22 22:00:27
Autor: K.S.
lepszy m±dry z³odziej
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:itt5oh$tne$1news.onet.pl...
[...]

Czasem lepszy kretyn od przebieg³ego z³odzieja i sprzedawczyka.

Lepszy m±dry z³odziej od uczciwego kretyna.
Bo z³odziej w koñcu siê do¶æ nachapie, a kretyn nie zm±drzeje nigdy.

Data: 2011-06-22 22:04:18
Autor: u2
lepszy m±dry z³odziej
W dniu 2011-06-22 22:00, K.S. pisze:
[...]

Lepiej z m±drym straciæ, ni¿ ze z³odziejem siê nachapaæ.

Data: 2011-06-23 09:54:07
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-22 22:04, u2 pisze:

Czasem lepszy kretyn od przebiegłego złodzieja i sprzedawczyka.
Lepszy mądry złodziej od uczciwego kretyna.
Bo złodziej w końcu się dość nachapie, a kretyn nie zmądrzeje nigdy.

Lepiej z mądrym stracić, niż ze złodziejem się nachapać.

Bardzo mądra myśl. Niestety - mało kto ją tu na psp zrozumie.

Data: 2011-06-23 17:12:52
Autor: Leprechuan
lepszy mądry złodziej

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$5news.onet.pl...
[...]

 To, że ty nie rozumiesz nie oznacza, że inni nie pojmujÄ… tak prostej oczywistoÅ›ci.

BomBel

Data: 2011-06-23 21:41:42
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-23 17:12, Leprechuan pisze:

Lepiej z mądrym stracić, niż ze złodziejem się nachapać.

Bardzo mądra myśl. Niestety - mało kto ją tu na psp zrozumie.

To, że ty nie rozumiesz nie oznacza, że inni nie pojmują tak prostej oczywistości.

BomBel

Z postów pisanych przez niektórych można wywnioskować że oni jednak tego nie zrozumieją.

Data: 2011-06-23 09:55:42
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-22 22:00, K.S. pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Jeżeli lubisz być okradany i zaprzedawany obcym interesom to owszem.. Ale raczej nie licz na jego "nachapanie" się.

Data: 2011-06-23 11:32:34
Autor: K.S.
lepszy m±dry z³odziej
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iturhq$j7a$4news.onet.pl...
[...]

Je¿eli lubisz byæ okradany i zaprzedawany obcym interesom to owszem.. Ale raczej nie licz na jego "nachapanie" siê.

To nie jest kwestia lubienia lecz kalkulacji.
Dureñ mo¿e w dobrej wierze powodowaæ znacznie wiêksze szkody ni¿ z³odziej; nawet mo¿e w dobrej wierze nakazaæ wymordowanie tysiêcy aby ludowi ¿y³o siê lepiej.
A ma³o to by³o przyk³adów!
We¼my np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Data: 2011-06-23 11:44:06
Autor: u2
lepszy m±dry z³odziej
W dniu 2011-06-23 11:32, K.S. pisze:
We¼my np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecie¿ to zwykli z³odzieje. Nie ¶ciemniaj.

Data: 2011-06-23 11:49:08
Autor: K.S.
lepszy m±dry z³odziej

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e030ae7$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-23 11:32, K.S. pisze:
We¼my np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecie¿ to zwykli z³odzieje. Nie ¶ciemniaj.

No, no.
Zwyk³y z³odziej nie chce przerabiaæ ¶wiata.

Data: 2011-06-23 12:52:34
Autor: boukun
lepszy m±dry z³odziej

U¿ytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itv26o$csv$1news.onet.pl...

[...]

Bo to niezwyli z³odzieje...

boukun

Data: 2011-06-23 13:06:06
Autor: u2
lepszy m±dry z³odziej
W dniu 2011-06-23 11:49, K.S. pisze:

We¼my np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecie¿ to zwykli z³odzieje. Nie ¶ciemniaj.

No, no.
Zwyk³y z³odziej nie chce przerabiaæ ¶wiata.

Nie ¶ciemniaj. Komunista chce przerobiæ ¶wiat na w³asn± mod³ê, aby
wiêcej mo¿na by³o ukra¶æ. Przecie¿ z³odziejstwo za PRL-u by³o cech±
immanentn± "systemu".

Data: 2011-06-23 13:19:33
Autor: boukun
lepszy m±dry z³odziej

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e031e1f$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest cech± obecnego systemu, przerobili go na swoj± mod³ê, bo w kapitali¼mie mo¿na wiêcej soków z niewolnika wycisn±æ. Dlatego by³a targowica okr±g³ego sto³u...

boukun

Data: 2011-06-23 21:41:34
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
[...]

raczej nie licz na jego "nachapanie" siÄ™.
To nie jest kwestia lubienia lecz kalkulacji.
Dureń może w dobrej wierze powodować znacznie większe szkody niż złodziej;
nawet może w dobrej wierze nakazać wymordowanie tysięcy aby ludowi żyło się
lepiej.
A mało to było przykładów!
Weźmy np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Czysta spekulacja - dureń może to a może i tamto, ale wcale nie musi. A ty jednak wolisz nie ryzykować - wybierasz kanalię złodziejska i sprzedajną nie dając się wykazać kretynowi.. Naprawdę dziwi mnie taka postawa.

Chwali ci się tylko jedno - że nie nazywasz Pol Pota komuchem.

Data: 2011-06-23 15:37:07
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhq$j7a$4news.onet.pl...
[...]

Ja nie lubię, ale ty uwielbiasz i bez wyimaginowanego okradania nie mógłbyś żyć.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:41:27
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-23 15:37, cirrus pisze:

[...]

  To nie ja jestem tym co cie okrada i zaprzedaje interesom obcych mocarstw.

Data: 2011-06-24 03:19:26
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu04s8$8h7$2news.onet.pl...
[...]

Na to jesteś za głupi, za to wierzysz w każdy bzdet.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:17:06
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-24 03:19, cirrus pisze:
[...]

To ty wierzysz w to co mówi Tusk, Kaczyński, Kwaśniewski, czy Michnik. Pytanie tylko - czy robisz to za darmo?

Data: 2011-06-24 11:07:48
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k7$pjv$1news.onet.pl...
[...]

Jakie pytanie, przecież ty wiesz nawet bez zaglądania komus do kieszeni, ot takie prymitywne "pokaż lekarzu co masz w garazu?"

--
stevep

Data: 2011-06-23 12:51:08
Autor: boukun
lepszy m±dry z³odziej

U¿ytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itthkg$b3a$1news.onet.pl...
[...]

Z³odziej siê do¶æ nachapie? A to sk±d ci siê wziê³o? Z re¿imowej propagandy, ¿e lepiej g³osowaæ na starych z³odzieji, bo mo¿e siê dosyæ nachapali?
Od kiedy to z³odziej przestaje byæ z³odziejem?

boukun

Data: 2011-06-24 17:51:14
Autor: the_foe
lepszy m±dry z³odziej
[...]

mowiac oglednie tak dziala demokracja w USA. Ktos wygrywa wybory to nawet sprzataczki zmienia.

--
the_foe

Data: 2011-06-23 03:31:44
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oh$tne$1news.onet.pl...
[...]

Lepszy w domu wariatow.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:47:40
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-23 03:31, cirrus pisze:
[...]

A złodziej i sprzedawczyk w kryminale a nie przy korycie.

Data: 2011-06-23 15:38:24
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhp$j7a$1news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz, na złodzieju czapka karakułowa.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:41:19
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-23 15:38, cirrus pisze:

A złodziej i sprzedawczyk w kryminale a nie przy korycie.
Lepszy w domu wariatow.

Pierdolisz, na złodzieju czapka karakułowa.

Zostaw tą brudną robotę u Adama M. i rozejrzyj się wokół. - Polski już nie ma... Nie pozostał nam nawet ani jeden krajowy bank.

Data: 2011-06-24 03:20:15
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu04s7$8h7$1news.onet.pl...
[...]

I co to wina Michnika?

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:59
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-24 03:20, cirrus pisze:
[...]

Gówna tuba propagandowa układu okrągłogłowego.

Data: 2011-06-24 11:08:56
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$4news.onet.pl...
[...]

No chyba, że gówna.

--
stevep

Data: 2011-06-22 03:39:44
Autor: cirrus
Lud ich chce
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itqtbv$u0i$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ty wybierz wolno¶c i wyjed¼ na bia³oru¶.

--
stevep

Data: 2011-06-22 13:00:42
Autor: boukun
Lud ich chce

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:itrh54$2i3$1news.vectranet.pl...
[...]

Wolno¶æ, oznacza uwolniæ siê od ciemiê¿ców gnêbi±cych nasz naród...

boukun

Data: 2011-06-21 22:16:09
Autor: K.S.
Mniejsze z³o!

[...]

a macie lepsze propozycje ? Aby do czegos przekonywac, to to cos trzeba
najpierw stworzyc.

Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
Nonsens.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wyborca Polski
(deklaracja programowa)

        Znów wybory - kogo wybraæ?
        która partia lepsza jest?
        Nie wiem - ale wyjdzie w praniu -
        ¿ycie to najlepszy test.

        Najwa¿niejsze - jak wiadomo -
        by g³os nie zmarnowa³ siê;
        Muszê trafiæ w gust wiêkszo¶ci,
        bo inaczej bêdzie ¼le.

        Razem ra¼niej - no i nowa
        w³adza nie daruje mi,
        kiedy z twarzy mej wyczyta
        ¿e nie popiera³em ich.

        Choæ ju¿ raz mnie oszukali,
        lecz w sonda¿ach gór± s±,
        a i w telewizji b³yszcz±;
        ich wybiorê! - mniejsze z³o.

        Wiem ja dobrze. ¿e to szuje -
        ka¿dy napchaæ chce swój trzos,
        ale mo¿e mi co¶ przy tym
        kapnie - mo¿e trafiê los.

        Ci co dot±d nie rz±dzili
        u mnie zawsze s± bez szans;
        Wszycy kradn± - wiêc i oni
        wnet w z³odziejski wpadn± trans.

        Nie wiem, nie chcê - ale muszê -
        wiêc wybiorê mniejsze z³o,
        bo z³o mniejsze jest najlepsze -
        ka¿dy mi potwierdzi to.

Data: 2011-06-21 20:34:45
Autor: obserwator
Mniejsze z³o!
> [...]

> najpierw stworzyc.
>
> Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

ladne:) Ja juz tu pisalem, ale pewnie nie przeczytales to powtorze: na chwile obecna najbardziej propolska (ale nie idelna) paria jest PiS.

W PO tez bym nie potepial do konca i skreslal, bo sa tam rowniez politycy
myslacy w kategoriach interesu polskiego (pislam chyba wczoraj np. o p. J.
Gowinie). Niestety ci ludzie nie zdominowali tej parti do tej pory.
A obecne kierownictwo oraz sam Donad Tusk, to wiadomo kim sa. Szkoda gadac.

PiS ma szanse na stanie sie autentyczna partia polska, ale to wymaga czasu
i doboru kadr. Ale mimo wszytko, tylko tej partii na chwile obecna mozna najbardziej zaufac,
zwlaszcza iz chyba dosc dokladnie widac, jak obecna elita probuje ja spucic do kanalu, bo to najgrozniejszy dla tej obecnej niepropolskiej wladzy,
przeciwnik.

Data: 2011-06-21 20:53:21
Autor: obserwator
Mniejsze z³o!
jeszcze cos dorzuce: udowodniono, ze w systemach demokratycznych stjwyzsza
stabilnosc na scenie politycznej uzyskuje sie w ukadach dwupartyjnych,
maksymalnie trojpartyjnych.

Natomiast w poszczegolnych partiach istnieja frakcje o zblizonych pogladach.

Warunkiem stabilnosci jest jednak powazne traktowanie roli partii rzadzacej i
opozycyjnej, tzn. partia aktualnie rzadzaca jest punktowoana przez opozycje i masmedia patrza jej uwaznie na rece, wspomagajac opozycje.

Jesli jest odwrotnie, czyli tak jak w tej chwili mamy w Polsce, to jest to
przypadek ktorym powinni zajac sie psychiatrzy.

Data: 2011-06-21 22:52:27
Autor: boukun
Mniejsze z³o!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itqv94$3mv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> najpierw stworzyc.
>
> Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

boukun

Data: 2011-06-21 20:57:57
Autor: obserwator
Mniejsze z³o!
> [...]
> obecna najbardziej propolska (ale nie idelna) paria jest PiS.

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

a partia Leppera ktora popierales, to tak sam z siebie sie stworzyl?

Data: 2011-06-21 23:06:20
Autor: boukun
Mniejsze z³o!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itr0kl$8rm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

a partia Leppera ktora popierales, to tak sam z siebie sie stworzyl?

Ano sama z siebie, a potem J. Kaczyñski oznajmi³ w Fundacji Batorego Smolara, ¿e wszystkie partie nie maj±ce nic wspólnego z uk³adem okr±g³ego sto³u trzeba zlikwidowaæ, i s³owa dotrzyma³, jedyne propolskie partie LPR i Samoobronê zlikwidowano...

boukun

Data: 2011-06-21 21:15:26
Autor: obserwator
Mniejsze z³o!
[...]

podaj pelny tekst wypowiedzi Kaczynskiego, to zobaczymy co rzeczywiscie
powiedzial.

Jaki jest propolski Giertych, to teraz widac wyraznie. Jednak fakt, ze jego
ojciec ma taki a nie inny zyciorys, mial dosc powazny wplyw na poglady
polityczne lidera LPR.

Dzia³alno¶æ publiczna w PRL]

W latach 1986&#8211;1989 by³ cz³onkiem Rady Konsultacyjnej przy Przewodnicz±cym Rady
Pañstwa Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej, Wojciechu Jaruzelskim, która by³a
bojkotowana przez opozycjê zwi±zan± m.in. ze ¶rodowiskami NSZZ "Solidarno¶æ" i
Znaku. Przestrzega³ w niej przed rozlu¼nieniem polskich wiêzów z ZSRR, a
konkretniej ze wschodem i zagro¿eniem zachodnioniemieckim. Krytykowa³ wówczas
KOR-owski od³am opozycji solidarno¶ciowej (z Jackiem Kuroniem i Adamem
Michnikiem) jako "s³u¿±cy niepolskim interesom".

W 1981 popar³ wprowadzenie stanu wojennego, t³umacz±c, ¿e jest to jedyny
sposób na unikniêcie inwazji radzieckiej. W zwi±zku z tym rozsy³a³ listy
nak³aniaj±ce do poparcia decyzji gen. Wojciecha Jaruzelskiego. Poparcie to
ponawia³ wielokrotnie a¿ do 1989[1].

Lepper tez pokazal jaki jest propolski. Mial swoje piec minut i udowodnil, ze
jednak gadki szmatki nie znalazly potwierdzenia w czynach.

Data: 2011-06-21 20:22:37
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
No matołectwo, sprzeczajcie się dalej na swoją zagładę...

boukun

"Matołectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

Data: 2011-06-21 21:53:31
Autor: boukun
Co jest lepsze, PiS czy PO?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itqo8e$mak$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
No matołectwo, sprzeczajcie się dalej na swoją zagładę...

boukun

"Matołectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

Twierdzisz, że sami działacze-naganiacze?

boukun

Data: 2011-06-22 18:37:47
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-21 21:53, boukun pisze:

[...]

Ależ skąd, tych płatnych wodzirejów, wiodących bezmyślne stado nie ma znowu aż tak dużo.

Data: 2011-06-22 03:42:08
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
[...]

Eeee, ty za darmo jesteÅ› kretynem.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:37:43
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 03:42, cirrus pisze:
[...]

Czy cieszyłbym się twoim większym poważaniem gdybym kretynem był za pieniądze?

Data: 2011-06-23 03:21:19
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oi$tne$3news.onet.pl...
[...]

Gdybyś znalazł kogoś co za kretyństwo płaci to pelne uznanie.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:49:40
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:21, cirrus pisze:

Czy cieszyłbym się twoim większym poważaniem gdybym kretynem był za pieniądze?
Eeee, ty za darmo jesteÅ› kretynem.

Gdybyś znalazł kogoś co za kretyństwo płaci to pelne uznanie.

Próbujesz ludzi równać do swojego prostytuowania się. Aż przykro patrzeć na twój upadek, Stefanie.

Data: 2011-06-23 15:32:12
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$6news.onet.pl...
[...]

Wolę być upadłym niż idiotą.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:59:37
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
[...]

Ale ty jesteś upadłym, i na dodatek idiotą .

Data: 2011-06-24 03:15:54
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu06em$emm$1news.onet.pl...
[...]

Dobrze, ty jesteś nieupadłym superidiotą.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:56
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:15, cirrus pisze:

[...]

W prostytuowaniu siÄ™ i idiotyzmie nikt cie nie przebije.

Data: 2011-06-24 11:03:38
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$3news.onet.pl...
[...]

JesteÅ› w tym niedoscigly.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:03:41
Autor: hesk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Tue, 21 Jun 2011 20:22:37 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
> No mato³ectwo, sprzeczajcie siê dalej na swoj± zag³adê...
>
> boukun

"Mato³ectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

 a ty chcialbys by ktos robil cos za darmo? kto za to zaplaci?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 18:37:39
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
[...]

Tak, i dlatego marzy mi się komuna. Tylko w tym systemie człowiek żyje dla życia a nie dla chęci wydarcia komuś czegoś i pokazania że się ma więcej od innych.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Wed, 22 Jun 2011 18:37:39 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a ty chcialbys by ktos robil cos za darmo? kto za to zaplaci?
Tak, i dlatego marzy mi siê komuna. Tylko w tym systemie cz³owiek ¿yje dla ¿ycia a nie dla chêci wydarcia komu¶ czego¶ i pokazania ¿e siê ma wiêcej od innych.

 ciekawe poglady.  pokaz mi tak piekny swiat gdzie nic nikomu nie potrzeba.

Data: 2011-06-22 20:09:55
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 19:01, he®sk pisze:
[...]

Była namiastka tego w Jugosławii. Myślę że mozna by na tej bazie Jugosłowiańskiej stworzyć raj na ziemi.

Data: 2011-06-23 03:19:53
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ittb7b$hni$1news.onet.pl...
[...]

I taki to był raj, że wszyscy po kolei spierdalali z niego w podskokach- Słowenia, Bośnia, Chorwacja, Kosowo, później jeszcze Carnogóra.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:50:55
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:19, cirrus pisze:
[...]

Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.

Data: 2011-06-23 21:43:57
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.

ZSRR też.

Rozpad ZSRR to zasługa Gorbaczowa, któremu zamarzył się Nobel.

Data: 2011-06-24 03:10:26
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu05lp$au3$1news.onet.pl...
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.
ZSRR też.
Rozpad ZSRR to zasługa Gorbaczowa, któremu zamarzył się Nobel.

Prostota dla prostaków.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:52
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:10, cirrus pisze:
[...]

A dla imbecyli twojego pokroju? Czy ty w ogóle masz jakieś poglądy?

Data: 2011-06-24 11:04:50
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k7$pjv$2news.onet.pl...
[...]

Ależ skąd, gdzie mi do twoich inernacjonalistycznych mrzonek.

--
stevep

Data: 2011-06-23 08:10:52
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Wed, 22 Jun 2011 20:09:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   pokaz mi tak piekny swiat gdzie nic nikomu nie potrzeba.
By³a namiastka tego w Jugos³awii. My¶lê ¿e mozna by na tej bazie Jugos³owiañskiej stworzyæ raj na ziemi.

 jugoslawia trzymana za twarz w czasach tito po jego smierci  rozpadla sie na kawalki.zaczelo sie masowe wyrzynanie  pomiedzy soba. to jest ten twoj raj na ziemi?  nie kuba, nie bialorus ? ;o)

Data: 2011-06-23 09:54:01
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 08:10, he®sk pisze:
[...]

Odpowiiedz mi na jedno pytanie. Skąd Chorwaci do czystek etnicznych wzięli czołgi? Mowa oczywiście o początku tego sterowanego z zagranicy puczu?

Data: 2011-06-23 15:35:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$7news.onet.pl...
[...]

Hmm, a Serbowie  nie mieli czoÅ‚gów, nie mowiÄ…c juz kto rozpoczÄ…Å‚ czystki etniczne, przecież ci szaleÅ„cy lansowali WielkÄ… SerbiÄ™.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:54:13
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:35, cirrus pisze:
[...]

Ręce opadają gdy się czyta co ty na temat Jugosławii wypisujesz. Wiedz że to Serbowie byli prześladowani a nie odwrotnie. Tyle razy to pisałem a ty nadal swoje. - Ani jeden Bośniak, Chorwat czy Słoweniec nie został wypędzony z terenu Serbii. A pod Belgradem jeszcze kilka lat temu było 200stu tysięczne prowizoryczne miasto złożone z wygnańców z Chorwacji Bośni itd. Nie wiem czy to miasto jeszcze jest, ale widziałem ja na własne oczy. I na dodatek nie było to jedyne obozowisko wygnanych Serbów. Ja się pytam - gdzie byli ci bandyci z NATO gdy Chorwaci przeprowadzali czystki etniczne na Serbach? I dlaczego jest tyle świnskiego krzyku że tacy Ludzie jak Mladić i Karadzić zaczęli się sami bronić przed wypędzeniami?

Data: 2011-06-24 03:14:57
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu05lq$au3$2news.onet.pl...
[...]

Ale bzdety.
# W 1991 trzy z sześciu republik tworzących Jugosławię jednostronnie ogłosiły niepodległość po przeprowadzonych wcześniej referendach:
Republika Chorwacji (25 czerwca)
Republika SÅ‚owenii (25 czerwca)
Republika Macedonii (8 września)

5 kwietnia 1992 suwerenność ogłosiła również Republika Bośni i Hercegowiny. Po tym rozpad Jugosławii stał się faktem. 28 kwietnia 1992 dwie pozostałe republiki (Serbia i Czarnogóra) rozwiązały formalnie Socjalistyczną Federacyjną Republikę Jugosławii, powołując w jej miejsce Federalną Republikę Jugosławii ze stolicą w Belgradzie. 4 lutego 2003 w miejsce Jugosławii powstało nowe państwo – Serbia i Czarnogóra, które istniało do 3 czerwca 2006, kiedy to kraj podzielono na 2 państwa:
Czarnogóra
Serbia

17 lutego 2008 od Serbii jednostronnie oddzieliło się Kosowo (decyzji tej nie uznała Serbia).
Republika Serbii zdecydowanie potępiła decyzje o uchwaleniu niepodległości tych państw, dlatego kiedy Chorwacja i Słowenia proklamowały swoją suwerenność, rozpoczęła się druga jugosłowiańska wojna domowa. Doszło do walk armii jugosłowiańskiej (zdominowana przez Serbów) i serbskich ochotników z oddziałami słoweńskimi i chorwackimi. Walki serbsko-słoweńskie ustały po kilku dniach, serbsko-chorwackie toczyły się do końca roku. Zabitych zostało około 20 tysięcy ludzi. Narody byłej Jugosławii mordowały się wzajemnie, rozstrzeliwały jeńców, ludność cywilną i dokonywały czystek etnicznych. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfnh2

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:47
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:14, cirrus pisze:
[...]

I po co ty przypominasz historię? Ja pisałem o prześladowaniach i samoobronie Serbów na terenach byłych Jugosłowiańskich republik, a nie o datach ogłoszenia secesji przez Chorwację czy Słowenię.
W Słowenii nie było walk ponieważ Słoweńcy nie mordowali i nie wyganiali Serbów ze swojego terytorium. Podobnie w Macedonii. Także Serbowie nie represjonowali na swoim terytorium innych narodów. Jednak NATO dokonywało nalotów tylko na Serbię....

Data: 2011-06-24 11:03:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$5news.onet.pl...
[...]

Tylko, że to akurat Serbowie przesladowali inne narodowości.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Thu, 23 Jun 2011 09:54:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Odpowiiedz mi na jedno pytanie. Skąd Chorwaci do czystek etnicznych wzięli czołgi? Mowa oczywiście o początku tego sterowanego z zagranicy puczu?

 z tego samego zrodla co kalachy.

Data: 2011-06-23 03:18:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oi$tne$4news.onet.pl...
[...]

O ile komuna mu tego życia wcześniej nie skróci.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:55:29
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:18, cirrus pisze:
[...]

Może się obawiać komuny tylko ten któremu się marzy wyzysk drugiego człowieka.

Data: 2011-06-21 23:30:12
Autor: the_foe
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
No mato³ectwo, sprzeczajcie siê dalej na swoj± zag³adê...

boukun

wybor miedzy skutecznymi psycholami a nieszkodliwymi glupkami jest prosty....

--
the_foe

Co jest lepsze, PiS czy PO?