Co jest lepsze, PiS czy PO?

Data: 2011-06-21 20:22:37
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
No matołectwo, sprzeczajcie się dalej na swoją zagładę...

boukun

"Matołectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

Data: 2011-06-21 21:53:31
Autor: boukun
Co jest lepsze, PiS czy PO?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itqo8e$mak$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
No matołectwo, sprzeczajcie się dalej na swoją zagładę...

boukun

"Matołectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

Twierdzisz, że sami działacze-naganiacze?

boukun

Data: 2011-06-22 18:37:47
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-21 21:53, boukun pisze:

[...]

Ależ skąd, tych płatnych wodzirejów, wiodących bezmyślne stado nie ma znowu aż tak dużo.

Data: 2011-06-22 03:42:08
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
[...]

Eeee, ty za darmo jesteÅ› kretynem.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:37:43
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 03:42, cirrus pisze:
[...]

Czy cieszyłbym się twoim większym poważaniem gdybym kretynem był za pieniądze?

Data: 2011-06-23 03:21:19
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oi$tne$3news.onet.pl...
[...]

Gdybyś znalazł kogoś co za kretyństwo płaci to pelne uznanie.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:49:40
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:21, cirrus pisze:

Czy cieszyłbym się twoim większym poważaniem gdybym kretynem był za pieniądze?
Eeee, ty za darmo jesteÅ› kretynem.

Gdybyś znalazł kogoś co za kretyństwo płaci to pelne uznanie.

Próbujesz ludzi równać do swojego prostytuowania się. Aż przykro patrzeć na twój upadek, Stefanie.

Data: 2011-06-23 15:32:12
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$6news.onet.pl...
[...]

Wolę być upadłym niż idiotą.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:59:37
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
[...]

Ale ty jesteś upadłym, i na dodatek idiotą .

Data: 2011-06-24 03:15:54
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu06em$emm$1news.onet.pl...
[...]

Dobrze, ty jesteś nieupadłym superidiotą.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:56
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:15, cirrus pisze:

[...]

W prostytuowaniu siÄ™ i idiotyzmie nikt cie nie przebije.

Data: 2011-06-24 11:03:38
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$3news.onet.pl...
[...]

JesteÅ› w tym niedoscigly.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:03:41
Autor: hesk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Tue, 21 Jun 2011 20:22:37 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-21 20:12, boukun pisze:
> No mato³ectwo, sprzeczajcie siê dalej na swoj± zag³adê...
>
> boukun

"Mato³ectwo" nie robi tego najprawdopodobniej za darmo.

 a ty chcialbys by ktos robil cos za darmo? kto za to zaplaci?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 18:37:39
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
[...]

Tak, i dlatego marzy mi się komuna. Tylko w tym systemie człowiek żyje dla życia a nie dla chęci wydarcia komuś czegoś i pokazania że się ma więcej od innych.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Wed, 22 Jun 2011 18:37:39 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a ty chcialbys by ktos robil cos za darmo? kto za to zaplaci?
Tak, i dlatego marzy mi siê komuna. Tylko w tym systemie cz³owiek ¿yje dla ¿ycia a nie dla chêci wydarcia komu¶ czego¶ i pokazania ¿e siê ma wiêcej od innych.

 ciekawe poglady.  pokaz mi tak piekny swiat gdzie nic nikomu nie potrzeba.

Data: 2011-06-22 20:09:55
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-22 19:01, he®sk pisze:
[...]

Była namiastka tego w Jugosławii. Myślę że mozna by na tej bazie Jugosłowiańskiej stworzyć raj na ziemi.

Data: 2011-06-23 03:19:53
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ittb7b$hni$1news.onet.pl...
[...]

I taki to był raj, że wszyscy po kolei spierdalali z niego w podskokach- Słowenia, Bośnia, Chorwacja, Kosowo, później jeszcze Carnogóra.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:50:55
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:19, cirrus pisze:
[...]

Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.

Data: 2011-06-23 21:43:57
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.

ZSRR też.

Rozpad ZSRR to zasługa Gorbaczowa, któremu zamarzył się Nobel.

Data: 2011-06-24 03:10:26
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu05lp$au3$1news.onet.pl...
W dniu 2011-06-23 15:32, cirrus pisze:
Gdyby nie imperializm USA i jego kundelków na posyłki ten kraj kwitł by nadal.
ZSRR też.
Rozpad ZSRR to zasługa Gorbaczowa, któremu zamarzył się Nobel.

Prostota dla prostaków.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:52
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:10, cirrus pisze:
[...]

A dla imbecyli twojego pokroju? Czy ty w ogóle masz jakieś poglądy?

Data: 2011-06-24 11:04:50
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k7$pjv$2news.onet.pl...
[...]

Ależ skąd, gdzie mi do twoich inernacjonalistycznych mrzonek.

--
stevep

Data: 2011-06-23 08:10:52
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Wed, 22 Jun 2011 20:09:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   pokaz mi tak piekny swiat gdzie nic nikomu nie potrzeba.
By³a namiastka tego w Jugos³awii. My¶lê ¿e mozna by na tej bazie Jugos³owiañskiej stworzyæ raj na ziemi.

 jugoslawia trzymana za twarz w czasach tito po jego smierci  rozpadla sie na kawalki.zaczelo sie masowe wyrzynanie  pomiedzy soba. to jest ten twoj raj na ziemi?  nie kuba, nie bialorus ? ;o)

Data: 2011-06-23 09:54:01
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 08:10, he®sk pisze:
[...]

Odpowiiedz mi na jedno pytanie. Skąd Chorwaci do czystek etnicznych wzięli czołgi? Mowa oczywiście o początku tego sterowanego z zagranicy puczu?

Data: 2011-06-23 15:35:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$7news.onet.pl...
[...]

Hmm, a Serbowie  nie mieli czoÅ‚gów, nie mowiÄ…c juz kto rozpoczÄ…Å‚ czystki etniczne, przecież ci szaleÅ„cy lansowali WielkÄ… SerbiÄ™.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:54:13
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 15:35, cirrus pisze:
[...]

Ręce opadają gdy się czyta co ty na temat Jugosławii wypisujesz. Wiedz że to Serbowie byli prześladowani a nie odwrotnie. Tyle razy to pisałem a ty nadal swoje. - Ani jeden Bośniak, Chorwat czy Słoweniec nie został wypędzony z terenu Serbii. A pod Belgradem jeszcze kilka lat temu było 200stu tysięczne prowizoryczne miasto złożone z wygnańców z Chorwacji Bośni itd. Nie wiem czy to miasto jeszcze jest, ale widziałem ja na własne oczy. I na dodatek nie było to jedyne obozowisko wygnanych Serbów. Ja się pytam - gdzie byli ci bandyci z NATO gdy Chorwaci przeprowadzali czystki etniczne na Serbach? I dlaczego jest tyle świnskiego krzyku że tacy Ludzie jak Mladić i Karadzić zaczęli się sami bronić przed wypędzeniami?

Data: 2011-06-24 03:14:57
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu05lq$au3$2news.onet.pl...
[...]

Ale bzdety.
# W 1991 trzy z sześciu republik tworzących Jugosławię jednostronnie ogłosiły niepodległość po przeprowadzonych wcześniej referendach:
Republika Chorwacji (25 czerwca)
Republika SÅ‚owenii (25 czerwca)
Republika Macedonii (8 września)

5 kwietnia 1992 suwerenność ogłosiła również Republika Bośni i Hercegowiny. Po tym rozpad Jugosławii stał się faktem. 28 kwietnia 1992 dwie pozostałe republiki (Serbia i Czarnogóra) rozwiązały formalnie Socjalistyczną Federacyjną Republikę Jugosławii, powołując w jej miejsce Federalną Republikę Jugosławii ze stolicą w Belgradzie. 4 lutego 2003 w miejsce Jugosławii powstało nowe państwo – Serbia i Czarnogóra, które istniało do 3 czerwca 2006, kiedy to kraj podzielono na 2 państwa:
Czarnogóra
Serbia

17 lutego 2008 od Serbii jednostronnie oddzieliło się Kosowo (decyzji tej nie uznała Serbia).
Republika Serbii zdecydowanie potępiła decyzje o uchwaleniu niepodległości tych państw, dlatego kiedy Chorwacja i Słowenia proklamowały swoją suwerenność, rozpoczęła się druga jugosłowiańska wojna domowa. Doszło do walk armii jugosłowiańskiej (zdominowana przez Serbów) i serbskich ochotników z oddziałami słoweńskimi i chorwackimi. Walki serbsko-słoweńskie ustały po kilku dniach, serbsko-chorwackie toczyły się do końca roku. Zabitych zostało około 20 tysięcy ludzi. Narody byłej Jugosławii mordowały się wzajemnie, rozstrzeliwały jeńców, ludność cywilną i dokonywały czystek etnicznych. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfnh2

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:47
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-24 03:14, cirrus pisze:
[...]

I po co ty przypominasz historię? Ja pisałem o prześladowaniach i samoobronie Serbów na terenach byłych Jugosłowiańskich republik, a nie o datach ogłoszenia secesji przez Chorwację czy Słowenię.
W Słowenii nie było walk ponieważ Słoweńcy nie mordowali i nie wyganiali Serbów ze swojego terytorium. Podobnie w Macedonii. Także Serbowie nie represjonowali na swoim terytorium innych narodów. Jednak NATO dokonywało nalotów tylko na Serbię....

Data: 2011-06-24 11:03:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$5news.onet.pl...
[...]

Tylko, że to akurat Serbowie przesladowali inne narodowości.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Co jest lepsze, PiS czy PO?
On Thu, 23 Jun 2011 09:54:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Odpowiiedz mi na jedno pytanie. Skąd Chorwaci do czystek etnicznych wzięli czołgi? Mowa oczywiście o początku tego sterowanego z zagranicy puczu?

 z tego samego zrodla co kalachy.

Data: 2011-06-23 03:18:01
Autor: cirrus
Co jest lepsze, PiS czy PO?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oi$tne$4news.onet.pl...
[...]

O ile komuna mu tego życia wcześniej nie skróci.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:55:29
Autor: jadrys
Co jest lepsze, PiS czy PO?
W dniu 2011-06-23 03:18, cirrus pisze:
[...]

Może się obawiać komuny tylko ten któremu się marzy wyzysk drugiego człowieka.

Co jest lepsze, PiS czy PO?