Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.

Data: 2010-03-11 12:07:04
Autor: to
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
krzysiek82 wrote:

tak z czystej ciekawości pytam, co Was bardziej irytuje (chociaż moim
zdaniem nie powinno) Ja zwykle nie zwalniam a tylko omijam co może z
tyłu wyglądać na kierowcę po kielichu czasami jednak zwalniam prawie do
zera gdy nie znam drogi i nie wiem co mnie tam czeka. Spotkałem się z
różnymi reakcjami włącznie z taką, że kilka km za drogą usianą dziurami
zatrzymała mnie policja gdyż ktoś poinformował, że jedzie prawdopodobnie
pijany kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za
omijanie dziur wystawić nie można :)

Kup sobie auto na które Cię stać.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-11 13:19:39
Autor: Agent 0700
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
Kup sobie auto na które Cię stać.

A co ma piernik do wiatraka?

Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po dziurach?

Data: 2010-03-11 13:00:53
Autor: to
Agent 0700 wrote:

Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po dziurach?

Jeździć na pałę po dziurach, a jechać w ten sposób, że ktoś wzywa miśków sądząc, że widzi pijanego, to dwie zupełnie różnie sprawy.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-11 14:07:21
Autor: krzysiek82
to pisze:
Agent 0700 wrote:

Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po dziurach?

Jeździć na pałę po dziurach, a jechać w ten sposób, że ktoś wzywa miśków sądząc, że widzi pijanego, to dwie zupełnie różnie sprawy.

wiesz, że twoja wypowiedz nie ma nic do wypowiedzi Agenta 0700?

--
krzysiek82

Data: 2010-03-11 13:08:42
Autor: to
krzysiek82 wrote:

wiesz, że twoja wypowiedz nie ma nic do wypowiedzi Agenta 0700?

Ma tylko jej nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-11 14:43:42
Autor: Agent 0700
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
Ma tylko jej nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.

Co TO za pajac?

Data: 2010-03-11 14:56:28
Autor: krzysiek82
Agent 0700 pisze:
Ma tylko jej nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.

Co TO za pajac?

efekt uboczny taniego dostępu do Internetu :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-11 13:59:36
Autor: krzysiek82
to pisze:
  > Kup sobie auto na które CiÄ™ stać.

czasami nie rozumiem twojego świata :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-11 13:04:58
Autor: to
krzysiek82 wrote:

czasami nie rozumiem twojego świata :)

Tak, to bardzo dziwny świat, w którym samochody służą do jeżdżenia nimi, a nie oddawania im czci.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-11 14:16:05
Autor: krzysiek82
to pisze:
Tak, to bardzo dziwny świat, w którym samochody służą do jeżdżenia nimi, a nie oddawania im czci.

jeśli dbanie o stan techniczny auta jest dla Ciebie takie dziwne, to współczuje przyszłemu właścicielowi twojego obecnego samochodu.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-11 13:25:34
Autor: to
krzysiek82 wrote:

jeśli dbanie o stan techniczny auta jest dla Ciebie takie dziwne, to
współczuje przyszłemu właścicielowi twojego obecnego samochodu.

Omijanie każdej dziury do tego stopnia, że ktoś wzywa miśki myśląc, ze jedziesz napruty, to nie jest "dbanie o stan techniczny" tylko choroba głowy.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-11 14:33:03
Autor: krzysiek82
to pisze:
Omijanie każdej dziury do tego stopnia, że ktoś wzywa miśki myśląc, ze jedziesz napruty, to nie jest "dbanie o stan techniczny" tylko choroba głowy.

pojeździj trochę więcej po polskich drogach, bo siedzenie non stop przed komputerem sprawiło, że zapomniałeś, jakie mamy drogi. Czy tak samo szczery byś był gdybyśmy spotkali się oko w oko?

--
krzysiek82

Data: 2010-03-11 20:37:14
Autor: Irokez
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b98ef4e$1news.home.net.pl...
krzysiek82 wrote:

[...]

U nas w Wałbrzychu wzywają miski jak ktos jedzie prosto.

Pozdrowienia z najbardziej odpychajÄ…cego miasta Polski

--
Irokez

Data: 2010-03-11 14:38:17
Autor: Z\(a\)miennik
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.

Kup sobie auto na które Ciê staæ.

Buahahahahah ale Ty przytrep jestes

Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.