Data: 2010-03-11 13:32:22 | |
Autor: Michał | |
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich. | |
Ja zwykle nie zwalniam a tylko omijam Też staram się tak robić ponieważ nie widzę powodu płacenia choćby symbolicznej złotówki za naprawę przedwcze¶nie uszkodzonego zawieszenia (a dokładniej za niedbalstwo ze strony zarz±dcy drogi) z mojej kieszeni i mi powiewa, je¶li kto¶ zadzwoni na 997. Je¶li już muszę wjechać w dziurę, to staram się nie robić tego na ugiętych amortyzatorach (kończę hamowanie przed wjechaniem) a w ekstremalnych przypadkach (wyrwa aż po felgę) wrzucam luz. |
|
Data: 2010-03-11 13:03:51 | |
Autor: to | |
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich. | |
Michał wrote:
Też staram się tak robić ponieważ nie widzę powodu płacenia choćby Trochę zakręciłeś, jak nie da się ominąć dziury to po prostu przestajesz hamować przed nią (ugięcie amortyzatorów to mały problem, chodzi głównie o to, by hamulce nie zablokowały Ci koła gdy straci przyczepność podczas przejeżdżania przez dziurę) i wciśnij sprzęgło. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-11 13:38:56 | |
Autor: fv | |
Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich. | |
Michał wrote:
hamowanie przed wjechaniem) a w ekstremalnych przypadkach (wyrwa aż po Z ciekawo¶ci zapytam: w jakim celu ten luz? -- fv |