Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?

Data: 2013-05-07 22:40:15
Autor: Jacek
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Od zawsze u偶ywam dywanik贸w gumowych i nie kumam, co one komu przeszkadzaj膮. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj膮, 艂atwo si臋 sprz膮ta.
Wygl膮d ich mi nie przeszkadza - czarne, a na pod艂odze ciemno.
Czy to nie jest tak, jak mod膮? 18 lat temu mia艂em trampki Vans i to by艂 obciach. Teraz Vansy to podobno hicior.
Albo wyja艣nijcie mi: niebieskie LEDy s膮 ok, a gumowe dywaniki nie?
Jacek

Data: 2013-05-07 21:07:13
Autor: masti
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia pi臋knego Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200 osobnik zwany Jacek napisa艂:

Od zawsze u偶ywam dywanik贸w gumowych i nie kumam, co one komu
przeszkadzaj膮.

i dlatego musisz zak艂ada膰 kolejny watek o tym samym?

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-05-07 22:43:17
Autor: megrimsNO@interia.pl
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
On 05/07/2013 10:40 PM, Jacek wrote:
(ciach)

  Vansy to podobno hicior.
Albo wyja艣nijcie mi: niebieskie LEDy s膮 ok,
Niebieskie ledy s膮 ok, jak masz je legalnie na dachu
i mrugaj膮. Wtedy wystarczy 1.4 16V i zawsze dojedziesz
pierwszy.

Data: 2013-05-07 22:47:14
Autor: Jacek
W dniu 2013-05-07 22:43, megrimsNO@interia.pl pisze:

Niebieskie ledy s膮 ok, jak masz je legalnie na dachu
i mrugaj膮. Wtedy wystarczy 1.4 16V i zawsze dojedziesz
pierwszy.
Nigdy nie marzy艂em o pracy w mundurze, wi臋c mi to nie grozi.
A co z dywanikami, bom ciekaw okrutnie.
Jacek

Data: 2013-05-08 22:02:05
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/07/2013 10:47 PM, Jacek wrote:
[...]

IMO to zale偶y od auta.
W Jedi mam gumy i nikomu to nie przeszkadza.

A co do niebieskich led贸w, to pare miesi臋cy temu
m贸j syn jecha艂 ze szpitala w Poznaniu do USD CM UJ
w Prokocimiu transportem medycznym czyli na kogutach.

Wyjechali艣my r贸wno, ale po 15 sekundach straci艂em go z oczu.
i 517 KM nie pomog艂o.

Data: 2013-05-08 22:48:30
Autor: t岽
megrimsNO@interia.pl wrote:

IMO to zale偶y od auta.
W Jedi mam gumy i nikomu to nie przeszkadza.

Ja tez mam gumy w kurze i wygl膮daj膮 obrzydliwie. By艂y takie seryjnie i nie chce mi si臋 nic z tym ju偶 robi膰, ale 偶eby co艣 takiego 艣wiadomie sobie kupi膰?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-21 22:56:44
Autor: anacron
W dniu 07.05.2013 22:43, megrimsNO@interia.pl pisze:
Niebieskie ledy s膮 ok, jak masz je legalnie na dachu
i mrugaj膮. Wtedy wystarczy 1.4 16V i zawsze dojedziesz
pierwszy.

Nie rozp臋dzaj si臋. Obecne 1,4 maj膮 ponad 100KM i jak si臋 nie ma
niedow艂adu prawej nogi to ca艂kiem przyzwoicie je偶d偶膮. :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-05-07 23:17:07
Autor: lublex
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
U縴tkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:518966af$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
Od zawsze u縴wam dywanik體 gumowych i nie kumam, co one komu przeszkadzaj. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj, 砤two si sprz眛a.
Wygl眃 ich mi nie przeszkadza - czarne, a na pod硂dze ciemno.
Czy to nie jest tak, jak mod? 18 lat temu mia砮m trampki Vans i to by obciach. Teraz Vansy to podobno hicior.
Albo wyja秐ijcie mi: niebieskie LEDy s ok, a gumowe dywaniki nie?
Jacek

Od ponad 18 lat szukam niebieskich gumowych dywanik體 :(
Mog by Vansy.

pozdr
lublex

Data: 2013-05-07 21:14:49
Autor: masti
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia pi臋knego Tue, 07 May 2013 23:17:07 +0200 osobnik zwany lublex
napisa艂:

U驴ytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa鲁 w wiadomo露ci
Od zawsze u驴ywam dywanik贸w gumowych i nie kumam, co one komu
przeszkadzaj卤. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj卤, 鲁atwo si锚 sprz卤ta.
Wygl卤d ich mi nie przeszkadza - czarne, a na pod鲁odze ciemno. Czy to
nie jest tak, jak mod卤? 18 lat temu mia鲁em trampki Vans i to by鲁
obciach. Teraz Vansy to podobno hicior. Albo wyja露nijcie mi: niebieskie
LEDy s卤 ok, a gumowe dywaniki nie? Jacek

Od ponad 18 lat szukam niebieskich gumowych dywanik贸w

ale koniecznie 艣wiec膮cych :)

Data: 2013-05-07 23:29:27
Autor: lublex
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
U縴tkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomo禼i news:kmbqs9$lnd$7dont-email.me...
Dnia pi阫nego Tue, 07 May 2013 23:17:07 +0200 osobnik zwany lublex
napisa:
U?ytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Od zawsze u?ywam dywanik體 gumowych i nie kumam, co one komu
przeszkadzaj?. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj?, 3atwo sie sprz?ta.
Wygl?d ich mi nie przeszkadza - czarne, a na pod3odze ciemno. Czy to
nie jest tak, jak mod?? 18 lat temu mia3em trampki Vans i to by3
obciach. Teraz Vansy to podobno hicior. Albo wyja?nijcie mi: niebieskie
LEDy s? ok, a gumowe dywaniki nie? Jacek
Od ponad 18 lat szukam niebieskich gumowych dywanik體
ale koniecznie 秝iec眂ych :)

marzenie...

Data: 2013-05-07 23:54:01
Autor: t岽
Jacek wrote:

[...]

Gumowe dywaniki wygl膮daj膮 jak g贸wno i chujowo si臋 trzyma nogi na gumie
(chyba, 偶e kto艣 jest przyzwyczajony do gumowych pod艂贸g w fabryce,
wzgl臋dnie do gumowych kaloszy, bo np. we firmie ci膮gle w czym艣 brodzi).

A tak poza tym, to czarna pod艂oga te偶 jest chujowa, bo od razu wida膰 na
niej brud.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-08 23:46:53
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-08 01:54, t岽 pisze:
Gumowe dywaniki wygl膮daj膮 jak g贸wno i chujowo si臋 trzyma nogi na gumie
(chyba, 偶e kto艣 jest przyzwyczajony do gumowych pod艂贸g w fabryce,
wzgl臋dnie do gumowych kaloszy, bo np. we firmie ci膮gle w czym艣 brodzi).

Pewnie uroczyste obiady czy kolacje 艣wi臋tuj膮 przy sto艂ach nakrytych cerat膮. W razie czego, jakby si臋 kt贸ry艣 zrzyga艂 艂atwiej pozbiera膰 i chlapn膮膰 za okno ;>

Pozdr.

Data: 2013-05-08 22:36:47
Autor: t岽
DoQ wrote:

Pewnie uroczyste obiady czy kolacje 艣wi臋tuj膮 przy sto艂ach nakrytych
cerat膮. W razie czego, jakby si臋 kt贸ry艣 zrzyga艂 艂atwiej pozbiera膰 i
chlapn膮膰 za okno ;>

A siedzenia w aucie maj膮 pewnie owini臋te foli膮, bardzo praktyczne, gdy kto艣 popu艣ci.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-09 00:38:46
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-09 00:36, t岽 pisze:
[...]

My艣lisz 偶e cz臋sto popuszczaj膮??

Data: 2013-05-08 22:43:09
Autor: t岽
DoQ wrote:

My艣lisz 偶e cz臋sto popuszczaj膮??

My艣l臋, 偶e najcz臋艣ciej popuszcza ginekomasti. Ale to tylko moja intuicja, nic pewnego. :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-09 08:23:14
Autor: Mirek Ptak
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia 2013-05-09 00:38,  *DoQ* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Pewnie uroczyste obiady czy kolacje 秝i阾uj przy sto砤ch nakrytych
cerat. W razie czego, jakby si kt髍y zrzyga 砤twiej pozbiera i
chlapn辨 za okno ;>
A siedzenia w aucie maj pewnie owini阾e foli, bardzo praktyczne, gdy
kto popu禼i.

My秎isz 縠 cz阺to popuszczaj??

Widz te Twoje posty jeden pod drugim i wiem czemu to jest u mnie w kf - widz, 縠 Ci jednak nie bardzo daleko :(
Je秎i masz (jak to) na stole welurowy dywanik to spoko, ale nie pos眃zaj innych o podobny tok rozumowania.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-05-09 17:54:04
Autor: t岽
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Mirek Ptak wrote:

Widz臋 te Twoje posty jeden pod drugim i wiem czemu to jest u mnie w kf -
widz臋, 偶e Ci jednak nie bardzo daleko :( Je艣li masz (jak to) na stole
welurowy dywanik to spoko, ale nie pos膮dzaj innych o podobny tok
rozumowania.

Ty te偶 popuszczasz?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-09 22:40:31
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-05-08 01:54, przyg艂up to pisze:
Gumowe dywaniki wygl膮daj膮 jak g贸wno i chujowo si臋 trzyma nogi na gumie
(chyba, 偶e kto艣 jest przyzwyczajony do gumowych pod艂贸g w fabryce,

o, debil sie poprawil.

Data: 2013-05-10 07:57:30
Autor: t岽
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
h.w.d.p. wrote:

o, debil sie poprawil.

Czy Tw贸j nick to skr贸t od tego, 偶e miewasz (c)huja w dupie? :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-08 00:26:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Jacek, Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200, pl.misc.samochody:
Od zawsze u縴wam dywanik體 gumowych i nie kumam, co one komu przeszkadzaj.

Lubi prowadzi boso i wtedy jest takie nieprzyjemne uczucie na stopach.
Fuj. Tylko welur.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz.

Data: 2013-05-07 22:38:42
Autor: t岽
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Lubi臋 prowadzi膰 boso

Idiotyzm -- przy st艂uczce masz du偶膮 szans臋 na po艂amanie palc贸w o peda艂y.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-08 07:32:55
Autor: Maciek
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Lubi prowadzi boso i wtedy jest takie nieprzyjemne uczucie na stopach.
Fuj. Tylko welur.
Traw se zasad. Troch ci昕ko b阣zie z kosiark wjecha, ale odczucia
dla st髉 nieprzeci阾ne. Albo wsyp dwa wiadra piachu i pu舵 z mp3 szum
fal :->

Maciek

Data: 2013-05-09 00:50:42
Autor: Maciek
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia Wed, 08 May 2013 07:32:55 +0200, Maciek napisa(a):

Traw se zasad. Troch ci昕ko b阣zie z kosiark wjecha, ale odczucia
dla st髉 nieprzeci阾ne. Albo wsyp dwa wiadra piachu i pu舵 z mp3 szum
fal :->

Lepiej nasypac soli i nalac wody :)

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-05-09 22:57:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Maciek, Wed, 08 May 2013 07:32:55 +0200, pl.misc.samochody:
Lubi prowadzi boso i wtedy jest takie nieprzyjemne uczucie na stopach.
Fuj. Tylko welur.
Traw se zasad.

Jak ja to policji wyt硊macz?!

Data: 2013-05-10 00:47:03
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?

Jak ja to policji wyt艂umacz臋?!

A z przedwczesnych wytrysk贸w si臋 t艂umaczysz ???

Hint: dlaczego niby mia艂by艣 si臋 t艂umaczy膰 policji z rze偶uchy ?

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2013-05-10 19:53:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
"Rafa \"SP\" Gil", Fri, 10 May 2013 00:47:03 +0200, pl.misc.samochody:
Hint: dlaczego niby mia砨y si t硊maczy policji z rze縰chy ?

Pono od nowego roku maj zdelegalizowa wegetarianizm, wi阠 uprawa
rze縰chy w samochodzie mo縠 by podejrzane.

Data: 2013-05-08 01:27:43
Autor: jackare.pl
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
W dniu wtorek, 7 maja 2013 22:40:15 UTC+2 u縴tkownik Jacek napisa:
[...]

Ale powiedz mi jedno: szukasz jakiego naukowego wyja秐ienia czy po prostu opinii wi阫szo禼i kt髍a mo縠 zmieni Tw骿 pogl眃 na t spraw? Chcesz zmieni dywaniki gumowe na inne i szukasz powodu? Mog opisa Ci m骿 punkt widzenia.U縴wam tylko i wy潮cznie dywanik體 gumowych bo:
- nie przemakaj
- 砤two je oczy禼i a mnie cz阺to si zdarza z砤pa solidne b硂to na buty. W takie sytuacji gumowy dywanik czyszcz lanc ci秐ieniow w ci眊u 1 minuty jest jak nowy
- lubi ci昕kie buty z traktorow podeszw. W zimie skutkuje to nanoszeniem 秐iegu i b硂ta do samochodu. Roztopion brej wylewam z dywanika wyci眊aj眂 go z samochodu i nic mi nie przemaka na wyk砤dzin samochodu. Czasem usuwam to odkurzaczem pior眂ym
- mam syna w wieku 7 lat. Wszystkie powy縮ze sytuacje generuje on 2-3 krotnie wi阫szym nasileniem. Z ty硊 wi阠 opr骳z gumowych dywanik體 mam te gumow nak砤dk zabezpieczaj眂 tunel.
- w baga縩iku mam gumow mat. Gumow tak jak dywaniki a nie plastikow. Dzieki niej przewo縪ne przedmioty nie zmieniaj miejsca w baga縩iku, nie niszcz wyk砤dziny (np rower dziecka), mata chroni baga縩ik przed ewentualnym wylaniem si czego i tak samo 砤two si to czy禼i myjk ci秐ieniow gdy zachodzi taka potrzeba.

Nie widz absolutnie 縜dnej korzy禼i ze stosowania dywanik體 tekstylnych. Ich podgumowanie nie jest wodoszczelne - ma na celu tylko zabezpieczenie przed przesuwaniem si ich. Silnie zabrudzone nadaj si tylko do prania co nie jest ani szybkie w wykonaniu ani w schni阠iu. Gromadzi si w nich kurz i py.

Tak縠 w mojej opinii dywaniki tekstylne s dla dziewczyn - tylko 砤dniej wygl眃aj i poza tym nie przynosz 縜dnych praktycznych korzy禼i.

Jackare
Bytom

Data: 2013-05-08 18:39:10
Autor: Jacek
W dniu 2013-05-08 10:27, jackare.pl@gmail.com pisze:

[...]

Dzi阫i za s硂wa otuchy, bo ju my秎a砮m, 縠 bycie zwolennikiem gumowych dywanik體 to jaka patologia.
Jacek

Data: 2013-05-20 10:59:28
Autor: Wiesiaczek
On Wed, 08 May 2013 18:39:10 +0200, Jacek wrote:

W dniu 2013-05-08 10:27, jackare.pl@gmail.com pisze:

Nie widz臋 absolutnie 偶adnej korzy艣ci ze stosowania dywanik贸w
tekstylnych. Ich podgumowanie nie jest wodoszczelne - ma na celu tylko
zabezpieczenie przed przesuwaniem si臋 ich. Silnie zabrudzone nadaj膮 si臋
tylko do prania co nie jest ani szybkie w wykonaniu ani w schni臋ciu.
Gromadzi si臋 w nich kurz i py艂.

Tak偶e w mojej opinii dywaniki tekstylne s膮 dla dziewczyn - tylko
艂adniej wygl膮daj膮 i poza tym nie przynosz膮 偶adnych praktycznych
korzy艣ci.
Dzi臋ki za s艂owa otuchy, bo ju偶 my艣la艂em, 偶e bycie zwolennikiem gumowych
dywanik贸w to jaka艣 patologia.
Jacek

To nie patologia, to wiocha!
Gumofilce zostawiaj膮 za du偶o b艂ota na welurowych i to ca艂e t艂umaczenie.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2013-05-08 01:34:12
Autor: h.w.d.p.
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
> pod艂ug

tuman bez szkoly

Data: 2013-05-08 07:17:28
Autor: J.F.
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200, Jacek napisa(a):
Od zawsze u縴wam dywanik體 gumowych i nie kumam, co one komu przeszkadzaj. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj, 砤two si sprz眛a.
Wygl眃 ich mi nie przeszkadza - czarne, a na pod硂dze ciemno.

no ale tu masz jasna tapicerke na ktorej swietnie sie wyroznia ten
czarny dywanik. Niestety - negatywnie wyroznia :-)

J.

Data: 2013-05-08 09:38:18
Autor: AL
W dniu 2013-05-08 07:17, J.F. pisze:
[...]

lepiej czarne gumowe, ni srebrne a'la blacha:
wiec moze inny kolor?  ;)
http://neomax.pl/dywaniki-uniwersalne-alu-srebrne.html

Data: 2013-05-08 12:43:35
Autor: BaX
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Od zawsze u偶ywam dywanik贸w gumowych i nie kumam, co one komu przeszkadzaj膮. Mam w aucie sucho, bo nie przemakaj膮, 艂atwo si臋 sprz膮ta.

Maja zajebist膮 wad臋, koszmarnie kurz膮 jak wyschn膮 bo ca艂y syf co pierwotnie jest zmieszany z wod膮 po wyschni臋ciu wody zostaje na gumie. Dywan jednak lepiej absorbuje kurz.

Data: 2013-05-08 13:14:53
Autor: Marek
On 07.05.2013 22:40, Jacek wrote:
[...]
Tylko gumowe, a to dlatego ze mozna szybko i latwo wysprzatac auto.
Chronia przed woda, ktora nie zalewa dywanikow i auto nie gnije od jesieni do wiosny.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-05-08 23:08:59
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-08 13:14, Marek pisze:
Tylko gumowe, a to dlatego ze mozna szybko i latwo wysprzatac auto.
Chronia przed woda, ktora nie zalewa dywanikow i auto nie gnije od
jesieni do wiosny.

A dlaczego ma niby gni, skoro welur ma wi阫sz powierzchnie parowania ni plama wody na gumowym pod硂縰 ?

Data: 2013-05-08 23:35:16
Autor: scobowski
W dniu 2013-05-08 23:08, DoQ pisze:
[...]

Z丑 koc 2x, po丑 na z硂縪nym 3x kocu. Wylej na niego szklank wody.
na drugim ko馽u "spodniego" koca po丑 gumow rynienk i wylej t sam ilo舵 wody.
Zostaw w cieniu, w temperaturze 7stC.
Po 48h zdejmij wierzchni koc. Sprawd wilgotno舵 spodniego koca pod jedn i drug powierzchni.
Od丑 koc i gum na miejsce, dolej kolejn szklank... tak powiedzmy 30 dni z rz阣u...
Wynikami eksperymentu nie musisz si dzieli, samokrytyka i seppuku w naszym kraju nie s praktykowane.

Data: 2013-05-08 22:49:46
Autor: t岽
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
scobowski wrote:

Z艂贸偶 koc 2x, po艂贸偶 na z艂o偶onym 3x kocu. Wylej na niego szklank臋 wody. na
drugim ko艅cu "spodniego" koca po艂贸偶 gumow膮 rynienk臋 i wylej t膮 sam膮
ilo艣膰 wody.
Zostaw w cieniu, w temperaturze 7stC. Po 48h zdejmij wierzchni koc.
Sprawd藕 wilgotno艣膰 spodniego koca pod jedn膮 i drug膮 powierzchni膮. Od艂贸偶
koc i gum臋 na miejsce, dolej kolejn膮 szklank臋... tak powiedzmy 30 dni z
rz臋du...

"Materia艂owy" dywanik to nie jest zrolowany koc.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-08 23:43:15
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-08 23:35, scobowski pisze:
[...]

Dziwne, w watku poni縠j twierdzili禼ie (fani gumy), 縠 welurowe schn szybciej (z racji wi阫szej powierzchni parowania) przez co (niby) bardziej paruj szyby. Zalecam jednak ustalenie wsp髄nej wersji.

Data: 2013-05-09 00:47:54
Autor: scobowski
W dniu 2013-05-08 23:43, DoQ pisze:
[...]

"wy" to nie "ty", "oni" to nie ja.

We si ogarnij i przerzucaj si takimi czy innymi argumentami z lud糾i, kt髍zy ich u縴li.

Kurs czytania polecam. Rozumowania si -niestety- nie nauczysz - dlatego zaproponowa砮m ci wy縠j eksperyment poznawczy...

Data: 2013-05-09 08:19:00
Autor: Mirek Ptak
Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
Dnia 2013-05-08 23:43,  *DoQ* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Dziwne, w watku poni縠j twierdzili禼ie (fani gumy), 縠 welurowe schn
szybciej (z racji wi阫szej powierzchni parowania) przez co (niby)
bardziej paruj szyby. Zalecam jednak ustalenie wsp髄nej wersji.

Gdzie tu widzisz problem? Szybciej paruje (od bidy schnie te mo縩a napisa) co jest oczywiste. Niekoniecznie oznacza to, co nies硊sznie za硂縴砮, 縠 schnie do ko馽a...