Co jest nie tak z sondażem TVN?

Data: 2017-04-27 11:44:16
Autor: u2
Co jest nie tak z sondażem TVN?
:))))))))))))))))))))

http://niezalezna.pl/97805-co-jest-nie-tak-z-sondazem-tvn-internauci-zauwazyli-cos-dziwnego

TVN opublikowało zamówiony przez siebie sondaż, z którego wynika, że obecnie największym poparciem cieszy się... Platforma Obywatelska. Wynikom dokładnie przyjrzeli się internauci. I wyszło, że po zsumowaniu wszystkich wyników brakuje 3 proc. głosów. Co więcej, w badaniu całkowicie pominięto ,,odwieczną partię koalicyjną", czyli Polskie Stronnictwo Ludowe.

W sondażu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown SA na zlecenie ,,Faktów" TVN i TVN24 31 procent respondentów deklaruje, że gdyby wybory odbyły się w najbliższą niedzielę zagłosowałoby na Platformę Obywatelską. 29 procent ankietowanych wskazało wspólną listę Prawa i Sprawiedliwości, Polski Razem i Solidarnej Polski. Trzecie miejsce przypadło ugrupowaniu Kukiz'15, na które zagłosowałoby 10 procent badanych.

Do sejmu weszłyby też Sojusz Lewicy Demokratycznej - 6 proc. (spadek o 2 punkty procentowe) i Nowoczesna - 5 proc. (spadek o 3 pp.).

Na warsztat wyniki sondażu wzięli użytkownicy Twittera. I zwrócili uwagę na kilka zastanawiających ,,kwiatków"...

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-27 11:49:39
Autor: A. Filip
TVN wieszczy: PO JUŻ zjadło swoją przystawkę PSL - GRATULACJE! ;-) [Was: Co jest nie tak z sondażem TVN?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
:))))))))))))))))))))

[...]

Czyli TVN *już* skazało PSL (PO) na los LPR i SO (PiS)? :-)

Data: 2017-04-29 09:55:24
Autor: Pajdak
TVN wieszczy:

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Czyli TVN *już* skazało PSL (PO) na los LPR i SO (PiS)? :-)

Wychodzi na to, że wszyscy PiS-owscy czytają Gazetę Wyborczą i oglądają TVN!
Na dodatek pełno ich "reprezentantów" w studio. Dają taki pokaz głupoty i
otepienia umysłowego, że aż miło patrzeć! ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-29 04:19:40
Autor: V.L. Pinkley
TVN wieszczy:
użytkownik Pajdak napisał:

Wychodzi na to, że wszyscy PiS-owscy czytają Gazetę Wyborczą i oglądają TVN!
Na dodatek pełno ich "reprezentantów" w studio.

Język wroga trzeba znać.

OT. Już można pisać "w radiu" "w studiu" język jest dynamiczny.

Data: 2017-04-27 12:12:44
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

 I wyszło, że po zsumowaniu wszystkich wyników brakuje 3 proc. głosów.

Nie podali wyników partii kanapowych, geniuszu :DDD

Na warsztat wyniki sondażu wzięli użytkownicy Twittera.

Raczej "prawaccy nierozgarnięci użytkownicy Twittera" :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-27 12:36:23
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar deklaruje: PSL to (już) partia kanapowa! [Was: Co jest nie tak z sondażem TVN?]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

 I wyszło, że po zsumowaniu wszystkich wyników brakuje 3 proc. głosów.

Nie podali wyników partii kanapowych, geniuszu :DDD

PSL to już partia kanapowa?  Gratuluje PO tak szybkiej konsumpcji
"przystawki"! ;-)

Na warsztat wyniki sondażu wzięli użytkownicy Twittera.

Raczej "prawaccy nierozgarnięci użytkownicy Twittera" :DDD

A ty bezkrytycznie konsumujesz (wszystkie) "medialne wrzuty"?
O chwała ci grupo docelowa propagandy Putina! ;-)

Data: 2017-04-27 14:21:10
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:

> Nie podali wyników partii kanapowych, geniuszu :DDD

PSL to już partia kanapowa?  Gratuluje PO tak szybkiej konsumpcji
"przystawki"! ;-)

Zazwyczaj nie podaje się wyników takich partii, które mają śladowe poparcie.
Akurat PSL podali - 3%.

> Raczej "prawaccy nierozgarnięci użytkownicy Twittera" :DDD

A ty bezkrytycznie konsumujesz (wszystkie) "medialne wrzuty"?

Jak widać ty tak, skoro wrzucasz tu fake newsa :DDD

O chwała ci grupo docelowa propagandy Putina! ;-)

Znaczy się to ja dałem się nabrać, a ty policzyłeś tak :DDD
Maciora to twój wuj czy tata :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-27 15:41:51
Autor: A. Filip
> [...]

"przystawki"! ;-)

Zazwyczaj nie podaje się wyników takich partii, które mają śladowe poparcie.

To podaj linka na te wyniki i _profesjonalnie_ udowodnij profesjonalnie
że zarzut pominięcia PSL w  był nieprofesjonalnie *oczywistym*
kłamstwem/"kłamstwem".

Data: 2017-04-28 11:35:56
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

To podaj linka na te wyniki i _profesjonalnie_ udowodnij profesjonalnie
że zarzut pominięcia PSL w  był nieprofesjonalnie *oczywistym*

Masz zaświadczenie o dys-googli? Profesjonalnie podaję linki
http://ewybory.eu/sondaz-kantar-millward-brown-sa-dla-faktow-tvn-tvn24-26-04-2017/
http://www.parlamentarny.pl/sondaze/po-wyprzedza-pis-nowoczesna-mocno-w-dol,158.html

Nie ma wersji dla ułomnych, ale wierzę w ciebie.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-27 12:18:46
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Ale zaraz:

Platforma Obywatelska - 31 proc.
Prawo i Sprawiedliwość/Polska Razem/Solidarna Polska - 29 proc.
Kukiz'15 - 10 proc.
Sojusz Lewicy Demokratycznej - 6 proc.
Nowoczesna - 5 proc.
Polskie Stronnictwo Ludowe - 3 proc.
Partia Wolność (wcześniej KORWiN) - 3 proc.
Partia Razem - 3 proc.
Ruch Narodowy - 1 proc.
Odmowa odpowiedzi - 2 proc.
Nie wiem/trudno powiedzieć/jeszcze nie zdecydował - 7 proc.

Dla mnie to 100%, ale powiedzi mi jaką matematyką posługuje się Pisuar -- może
była jakaś aktualizacja? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Co jest nie tak z sondażem TVN?