Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Data: 2009-05-09 10:16:26
Autor: Alti
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Użytkownik "wacos" <wacos@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu39vj$5jl$1inews.gazeta.pl...
Witam
oto film, który nakręciłem 2 dni temu, przedstawia dźwięk pracy silnika mojej hondy.
http://www.youtube.com/watch?v=yHQeJE348xg

nakręciłem ten filmik, ponieważ ten silnik bardzo dziwnie pracuje, raz, że głośno, ale to chyba przyczyna 2 dziur w wydechu, ale wcześniej nigdy tak nie pracował, był jakby żwawszy, nie cykał jak choper (bez obrazy do choperów), a teraz cyka.
Nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że słychać pukający łańcuszek rozrządu. Ponadto w tym bzyku już 2 razy czyściłem gaźniki, założyłem nowy filtr paliwa, nowe przewody paliwowe,  zawsze po czyszczeniu jest tydzień spokoju, wszystko ładnie śmiga, a potem nagle gaśnie, obroty spadają, strzela z rury jak ze strzelby...ostatnio ledwo do domu dojechałem. Na filmie jest też jeden moment że nagle obroty skoczyły na 4 tyś...
Już nie mam siły na niego.
Czy ktoś mi podpowie co sam mogę w nim zrobić, co sie dzieje, że on tak pracuje, a po kilku dniach dobrej jazdy znów sie pierdol....teraz już nawet nie chce odpalić, ciągle świeci się kontrolka oleju, więc tylko raz próbowałem go odpalać, bo nie wiem czym to sie może skończyć...

Na moje ucho to on nie chodzi na 1 gar.
Sprawdź czy lewego powietrza nie bierze. Czy któryś króciec nie jest pęknięty. Czy świece dają ładne iskry.

Wojtek

Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"