Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Data: 2009-05-10 21:52:04
Autor: Romek
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Użytkownik "wacos" <wacos@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu39vj$5jl$1inews.gazeta.pl...
Witam
oto film, który nakręciłem 2 dni temu, przedstawia dźwięk pracy silnika mojej hondy.
http://www.youtube.com/watch?v=yHQeJE348xg

nie pali czasami jeden gar. sprawdz ktora rura wydechowa jest chlodniejsza. CB lubi wykanczac swiece. Zwlaszcza starsze modele w ktorych iskra jest slaba.
Pozdr

Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"