Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Data: 2009-05-24 14:20:28
Autor: wacos
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"
siema
dopiero teraz miałem czas zajrzeć do bzyka, jak sie okazało, nie pali na jeden gar, zmiana świecy nic nie dała, odpowiednio zamieniłem nawet cewki i nadal nic, nadal klekocze, jeden gar nie działa,
czy ktoś z Was wie co się dzieje?

z góry dzięki za odpowiedź

wacos
martwa cb 750

Data: 2009-05-24 17:05:17
Autor: McFerry
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"
Cześć
W mojej poprzedniej maszynie, gdy jeden gar nie palił przyczyną okazała się dziurawa membrana w gaźniku.

Rysiek
Yamaha FJ1200

Data: 2009-05-24 18:44:46
Autor: Spider A.J.
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

"wacos" <wacos@gazeta.pl> wrote

[...]

Szklana kulo podpowiedz czy jest iskra, czy dostaje paliwo,
czy jest sprezanie itd...???

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"