Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Data: 2009-05-24 20:38:15
Autor: wacos
Kuczu pisze:

> A swieca na tym garnku co nie pali sucha jest ? Bo jesli sucha jak
> pieprz i nie pali to znaczy ze nie dostaje paliwa. Wtrysnij do tego
> cylindra odrobine paliwa ze strzykawki i zobacz czy zagada.

acha, a jeśli okaże się tak jak piszesz, że sucha, że paliwo nie dochodzi, że jak wtrysnę trochę wachy to zagada,  to co wtedy powinienem zrobić??
wacos

Data: 2009-05-24 23:30:31
Autor: Kuczu
wacos pisze:

acha, a jeśli okaże się tak jak piszesz, że sucha, że paliwo nie dochodzi, że jak wtrysnę trochę wachy to zagada,  to co wtedy powinienem zrobić??

Oddac do mechanika :) A tak serio to trzeba wywalic gazniki i zobaczyc co je boli.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"