Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

Data: 2009-05-25 19:17:22
Autor: wacos
Kuczu pisze:

> Oddać do mechanika :) A tak serio to trzeba wywalić gaźniki i zobaczyć
> co je boli.

witam
gaźniki dziś wywaliłem, wyczyściłem, acha a jak wlałem odrobinę wachy do otworu na święcę to żadnej to różnicy na silniku nie zrobiło, nadal było tak samo, czyli nie zagadała...
wracając do gaźników...
niby nic w środku nie było, były czyste, nowy filtr robi swoje, montując   je zwróciłem szczególną uwagę na króćce, aby gdzieś sie lewe powietrze nie dostawało. teraz wydaje się, że wszystko jest ok, ale coś mi sie wydaje, że nie na długo...
wiem, że powinienem pojechać do mechanika, ale niestety mieszkam w UK w Birmingham i nie znam tu żadnego rodaka, który by sie mógł tym zająć, natomiast pozostałe serwisy cenią sie jak cholera, wołają więcej niż ja za ten motocykl dałem, a tłumaczą to tym, że to stary model, że dużo roboty, brak części zamiennych...itd...
tak więc postanowiłem, że bzyk idzie na sprzedaż, myślę, że znajdzie się chętny, który znajdzie trochę czasu i kasy aby się nim zająć.

pozdro i dzięki za wszelkie rady
WacoS
p.s. a to link do zdjęć ze moto show Birmingham (trochę już stare), jakby ktoś miał ochotę trochę fajnych bzyków pooglądać...
http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/The%20Carole%20Nash%20Motorcycle%20Show%202008/index.html

Data: 2009-05-25 22:18:24
Autor: Spider A.J.
Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"

"wacos" <wacos@gazeta.pl> wrote

Sprawdz jeszcze czy czasem powietrze gdzies nie ucieka,
wykrec swiece wsadz palucha,nie za gleboko bo bedzie biolalo i zakrec ;-)
Moze wypalony na maxa zaworek.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"