Co jest qurwa?

Data: 2010-09-01 04:02:48
Autor: zbig
Co jest qurwa?
Znowu wzrost!
Chyba się pisy pochlastają z rozpaczy.

Data: 2010-09-01 06:18:33
Autor: precz z PO
Co jest qurwa?
zbig pisze:
Znowu wzrost!

Podatków czy poparcia dla cudów donusia? :)

Data: 2010-09-01 04:36:53
Autor: zbig
Co jest qurwa?
On 1 Wrz, 13:18, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
zbig pisze:

> Znowu wzrost!

Podatków czy poparcia dla cudów donusia? :)

http://biznes.onet.pl/gus-fantastyczne-dane-o-polskim-pkb-za-drugi-kwart,18490,3575526,1,news-detal

Podwyżka podatków nie podoba mi się. Zwłaszcza podatku VAT. Będzie
spore zamieszanie.

Data: 2010-09-01 06:42:06
Autor: precz z PO
Co jest qurwa?

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/446855,eksperci_sprawdzaja_czy_ofe_nie_zrujnuja_finansow.html

Podwyżka podatków nie podoba mi się. Zwłaszcza podatku VAT. Będzie
spore zamieszanie.

To dopiero początek cudów.
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/446861,jeszcze_jeden_podatek_bankowy.html

Data: 2010-09-01 06:43:45
Autor: precz z PO
Co jest qurwa?

Data: 2010-09-01 06:45:19
Autor: precz z PO
Co jest qurwa?

Data: 2010-09-01 15:42:22
Autor: jadrys
Co jest qurwa?
  W dniu 2010-09-01 13:02, zbig pisze:
Znowu wzrost!

Cen?  Zresztą po co pytam - wszyscy wiedzą..

Data: 2010-09-03 04:42:52
Autor: pluton
Co jest qurwa?
> Znowu wzrost!

Cen?  Zresztą po co pytam - wszyscy wiedzą..

Wzrost niecheci do Jarka.

Nullification

Data: 2010-09-04 13:45:51
Autor: jadrys
Co jest qurwa?
  W dniu 2010-09-03 04:42, pluton pisze:
Znowu wzrost!

Cen?  Zresztą po co pytam - wszyscy wiedzą..

Wzrost niecheci do Jarka.

I wzrost zaufania do Tuska - społeczeństwo ze zrozumieniem przyjęło wiadomość o podwyżkach cen i podatku... zaufanie do pana Premiera zgodnie z oczekiwaniami wzrosło.. ;-)

Co jest qurwa?