Co jest skurczybyki? Gdzie mój wątek?! :-E

Data: 2011-11-30 01:07:09
Autor: Antenka
Co jest skurczybyki? Gdzie mój wątek?! :-E
Cholerna różowo-czerwono-chazarsko-sowiecka-faszystowska-soc_liberalna
hołota! :-E

Antenka

(test)

Data: 2011-11-30 01:33:19
Autor: muto2100
On 30 Lis, 10:07, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Cholerna różowo-czerwono-chazarsko-sowiecka-faszystowska-soc_liberalna
hołota! :-E

Antenka

(test)

WLASNIE    wczoraj    o  tym  pisalem   -  niechce    juz    wciaz
pisac  o  tym!  Z  tym   niemam   problemow    na   kilku    grupach
ktore
zalozylem  sam    na  google-  jako    alternatywe     gdyby
dochodzilo    znowu     do    blokowania     grup    jak  to  mialo
miejsce     przed  wyborami!    .

Data: 2011-11-30 02:30:35
Autor: Antenka
On 30 Lis, 10:33, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

zalozylem  sam    na  google-  jako    alternatywe     gdyby
dochodzilo    znowu     do    blokowania     grup    jak  to  mialo

Tak, wiem.

Antenka

Data: 2011-11-30 12:50:20
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c9414f5e-f469-4baa-9700-64877678e231h5g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

ktore
zalozylem sam na google- jako alternatywe gdyby
dochodzilo znowu do blokowania grup jak to mialo

Skąd takie oszołomy się biorą? Szukajcie wrogów! Szukajcie!

BBR

Data: 2011-11-30 15:01:02
Autor: stevep
Dnia 30-11-2011 o 10:33:19 muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):

[...]

Najwyraźniej ktoś nie ceni debili.  ;)

--
stevep

Data: 2011-11-30 12:49:25
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5c3b8ff7-be87-4423-bf39-b1987f7c1dedx7g2000yqb.googlegroups.com...
Cholerna różowo-czerwono-chazarsko-sowiecka-faszystowska-soc_liberalna
hołota! :-E

Antenka

(test)

Lecz się człowieku!

BBR

Data: 2011-11-30 04:54:43
Autor: Antenka
Co jest skurczybyki? Gdzie mój wątek?! :-E
On 30 Lis, 12:49, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:

Lecz się człowieku! <

Nie muszę. Tobie potrzebny lekarza - najlepiej psychiatra. ;-)

Ubodło, cooo? Gdyby tak nie było i gdybyś do tej hołoty nie należał,
siedziałbyś cichutko jak mysz pod miotłą. :-o))

Antenka

Data: 2011-11-30 14:13:23
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:72bc0492-2fdb-4217-96be-9e88d260d053y7g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Człowieku, nie potrafisz napisać czegokolwiek bez wulgaryzmów i inwektyw?

BBR

Data: 2011-11-30 12:55:13
Autor: Antenka
Co jest skurczybyki? Gdzie mój wątek?! :-E
On 30 Lis, 14:13, "Pan hrabia Bobrowski"

Człowieku, nie potrafisz napisać czegokolwiek bez wulgaryzmów i inwektyw?<

Ależ oczywiście, że potrafię! Posiadam bogate, bardzo wysublimowane
słownictwo, ty fałszywy hrabio!
Ale, ale...Nie dla psa kiełbasa. :-o)

Antenka

Data: 2011-11-30 17:27:30
Autor: Buba
Dnia Wed, 30 Nov 2011 14:13:23 +0100, Pan hrabia Bobrowski napisał(a):

[...]

Daruj sobie. Ta cała Antenka to stary facet. We łbie mu się przewróciło i
wydaję mu się, że w miejscu fiuta ma łechtaczkę.

Buba

Data: 2011-11-30 13:04:24
Autor: Antenka
On 30 Lis, 17:27, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:

Daruj sobie. Ta cała Antenka to stary facet. <

Tylko tyle? :-o))

We łbie mu się przewróciło<

Tak? A ty masz nie zmieszane w gorze! :-o)

Wara od moich stringów, pantalonów, fig damskich, barchanów, majtek,
gaci i majtasów! :-P

Antenka

Data: 2011-12-01 06:34:01
Autor: Grzegorz Z.
Buba napisał:

[...]

I nochal który wydłuża mu za każdym kolejnym kłamstwem na swój temat.
Ostatnio w starszych wątkach sonduje temat pt. "umieram na raka", będący
bezpośrednim następstwem jego wtopy z 11.11

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-01 12:47:30
Autor: Antenka
On 1 Gru, 06:34, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ostatnio w starszych wątkach sonduje temat pt. "umieram na raka"<

Głupie pytanie = głupia odpowiedź, w tym przypadku została  wymieniona
dowolna choroba: rak, ale mogła to być również:  kamica żółciowa,
kamica nerkowa, odra, różyczka,  gościec, reumatyzm itd.

Mnie, na ten przykład, nie interesuje, czy niejaki pluton choruje na
prostatę, czy pocą się mu nogi i czy przypadkowo nie ma grzybicy
paznokci. To nie moja brocha!

 Gdyby miał chociaż krztynę oleju w makówce, to wiedziałby, że stan
zdrowia człowieka, a zwłaszcza trapiące go choroby, objęty jest
tajemnicą. To sfera prywatna.

A ty szpiclu przestań zbierać o mnie informacje, bo możesz tego bardzo
żałować!

Antenka

Data: 2011-12-02 09:21:36
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Oczywiście, takiemu mitomanowi jak ty wszystko jedno.

A ty szpiclu przestań zbierać o mnie informacje, bo możesz tego bardzo
żałować!

Bo co? Nakupisz marcińskich rogali i przyjedziesz do Warszawy wdeptać mnie
obcasem w Nowy Wspaniały Świat?

Na przyszłość zastanów się co piszesz na grupie, bo ktoś to wszystko może
kiedyś tobie przypomnieć.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-02 13:54:42
Autor: Antenka
On 2 Gru, 09:21, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Bo co?<

Bo gówno!

Spadaj,  upierdliwy idioto ze Szczecina!

Antenka

Data: 2011-12-03 13:35:12
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 2 Gru, 09:21, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Bo co?<

Bo gówno!

Spadaj,  upierdliwy idioto ze Szczecina!

Nos ci rośnie, Pinokio!

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-03 10:38:38
Autor: Antenka
On 3 Gru, 13:35, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Nos ci rośnie, Pinokio!<

Głupek! Każde dziecko wie, że Pinokio był drewnianym chłopczykiem..

Twój zaś zakłamany nochal  właśnie przebił ścianę szczecińskiego
baraku, w którym mieszkasz i wbił się czubkiem w fasadę Starego
Browaru na Deptaku w Poznaniu. Szczeciński zbok rekordzistą świata w
ściemie! feee :- /

Antenka

Co jest skurczybyki? Gdzie mój wątek?! :-E