Co jeszcze pokazał raport ?

Data: 2011-07-30 11:21:18
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
Witam

Pomijając sam wypadek, raport pokazał coś jeszcze.
W 36 splt - specjalnym !!! a więc będącym pod bokiem i lupą dowództwa, panował burdel, kłamstwo, fałszowanie dokumentów, "niegospodarność", itd.

Jak to skomentował jeden z dziennikarzy "błąd na błędzie".

Jeśli tak jest w specjalnym warszawskim pułku, to jak jest w zwykłych, daleko od stolicy ?
Może czas się temu przyjrzeć ?.

Czy TAKA armia jest nam w ogóle potrzebna ?.

Czy TAKA armia zdolna jest do czegokolwiek ?.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-07-30 12:02:40
Autor: u2
Co jeszcze pokaza raport ?
W dniu 2011-07-30 11:21, WW pisze:
Czy TAKA armia jest nam w ogle potrzebna ?.

Tak byc moze rozumowal Tusk i spolka wykanczajac wiecej polskich
generalow niz Hitler i Stalin podczas drugiej wojny swiatowej.

Data: 2011-07-30 13:50:27
Autor: Leprechaun
Co jeszcze pokaza raport ?

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e33d6c4$0$3500$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-30 11:21, WW pisze:
Czy TAKA armia jest nam w ogle potrzebna ?.

Tak byc moze rozumowal Tusk i spolka wykanczajac wiecej polskich
generalow niz Hitler i Stalin podczas drugiej wojny swiatowej.

O czym ty bredzisz jawingu? Generaowie zamiast dba o armi woleli chla gorza z kapelanami, ktrtych byo wicej ni jednostek wojskowych. Zauwaye, jak ci bohaterscy zonierze wyksztaceni w Moskwie za czasw ZSRR ochoczo uczestniczyli w imprezkach pod baldachimem, caowaniem obrazkw i suto zakrapianych imprezkach z sukienkowymi?. Na dbanie o wyszkolenie wojska zabrako czasu, a na amunicj pienidzy, ktre szy na przyozdabianie kolejnych swity.

BomBel

Data: 2011-07-30 15:46:55
Autor: stevep
Co jeszcze pokaza raport ?
Dnia 30-07-2011 o 12:02:40 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

W dniu 2011-07-30 11:21, WW pisze:
Czy TAKA armia jest nam w ogle potrzebna ?.

Tak byc moze rozumowal Tusk i spolka wykanczajac wiecej polskich
generalow niz Hitler i Stalin podczas drugiej wojny swiatowej.
Eee, wicej ni wykoczono wszystkich generaw od poczatku wiata.  ;)

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-30 17:00:05
Autor: [He®Sk]
Co jeszcze pokaza raport ?
On Sat, 30 Jul 2011 15:46:55 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Tak byc moze rozumowal Tusk i spolka wykanczajac wiecej polskich
> generalow niz Hitler i Stalin podczas drugiej wojny swiatowej.
Eee, wicej ni wykoczono wszystkich generaw od poczatku wiata.  ;)

 na dodatek wszyscy wsiedli za Kaczynskim dobrowolnie. jak barany.
 malo tego szef BIURA BEZPIECZENSTWA NARODOWEGO (sic!!!) tez wbiegl  po trapie by zalapac sie na dobre miejsce przy oknie.  do tego samego samolotu zapakowano dowodcow sil zbrojnych.  lacznie z ich zmierzchnikiem. Tusk ich tam zapedzil sila?
 coz za gratka dla wszelkiej masci terrorystow czy wywiadow.
 taka okazje przepuscic? w razie czego i tak wszystko zwali sie
 na ruskich. nikt im nie uwierzy, ze to nie oni. komu uwierzy PiS?
 amerykanom. a ci moga podrzucic wstrzasniety ale nie mieszany  woreczek helu. a teraz idzcie pobawic sie klockami lego...

 --

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-30 13:00:14
Autor: [He®Sk]
Co jeszcze pokaza raport ?
On Sat, 30 Jul 2011 11:21:18 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Pomijajc sam wypadek, raport pokaza co jeszcze.
W 36 splt - specjalnym !!! a wic bdcym pod bokiem i lup dowdztwa, panowa burdel, kamstwo, faszowanie dokumentw, "niegospodarno", itd.

 KTO BYL ZWIERZCHNIKIEM SIL ZBROJNYCH ? figurant...

Data: 2011-08-01 15:30:47
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Myślę, że poprawne zapytanie powinno brzmieć, kim byli poszczególni zwierzchnicy i co zrobili, aby to zmienić, ze szczególnym uwzględnieniem p. Jarosława K., który też pełnił tą funkcje.

Data: 2011-08-01 20:30:36
Autor: [He®Sk]
Co jeszcze pokaza raport ?
On Mon, 01 Aug 2011 15:30:47 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Myślę, że poprawne zapytanie powinno brzmieć, kim byli poszczególni zwierzchnicy i co zrobili, aby to zmienić, ze szczególnym uwzględnieniem p. Jarosława K., który też pełnił tą funkcje.

 kazdy trzezwomyslacy wie, ze armia nie zdegenerowala sie  za czasow tuska. apogeum rozmodlenia osiagnela za czasow
 rzadow kaczynskich. kropidla i swiete obrazki byly armatami
 w ktorych lonty podpalal rydzyk. niestety, prezio bronil
 generalow z ktorymi wspolnie podstawiali siwiejace glowki
 pod wode swiecona z kropidel, bez ktorych nie odbylo sie
 oddanie do uzytku nawet budy z lodami. zalosnie wygladali
 ci oficerowi na ktorych klapach kieszeni od munduru byl
 odcisniety swiezy jeszcze slad po legitymacji pzpr.

Data: 2011-08-02 08:42:58
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-01 20:30, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Dlatego w pełni usprawiedliwione jest pytanie,
Po co nam taka armia ???

Data: 2011-08-02 17:18:41
Autor: .[He®Sk].
Co jeszcze pokaza raport ?
On Tue, 02 Aug 2011 08:42:58 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>   odcisniety swiezy jeszcze slad po legitymacji pzpr.

Dlatego w pełni usprawiedliwione jest pytanie,

 moze wynajmiemy ruskich komkandosow do obrony naszych granic? ;o)))

Data: 2011-08-02 18:25:53
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-02 17:18, ".[He®Sk]." pisze:

Po co nam taka armia ???

  moze wynajmiemy ruskich komkandosow do obrony naszych granic? ;o)))

Czyżbyś sadził, że nasza armia zdoła to zrobić  ??? :-P.

Data: 2011-07-30 14:54:12
Autor: Grzegorz Z.
Co jeszcze pokazał raport ?
WW napisa:

Czy TAKA armia jest nam w ogle potrzebna ?.

Jak wydarzenia ostatnich lat pokazuj nie jest potrzebna nawet kapelanom -
obywaj si oni bez jednostek wojskowych a mimo to dostaj pastwowe
uposaenia.

Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Teraz i zawsze.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-01 21:39:10
Autor: Klin
Co jeszcze pokazał raport ?
Data: 2011-08-02 08:46:21
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-01 21:39, Klin > pisze:

http://www.soirp.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=370954

Czy na pewno przeczytałeś tekst wątku, w którym chcesz zaistnieć ??
Mówi on o ogólnej zapaści wojska, ujawnionej przy okazji raportu.
Kolejne odkrycia "amerykańskich naukowców" nie mają się do tego w żaden rozsądny sposób.

Dostajesz premię od ilości wpisów ?

Data: 2011-08-02 11:20:14
Autor: Klin
Co jeszcze pokazał raport ?
Użytkownik WW na
[...]

     W moim linku masz raport w Twoim nie dałeś nic poza kilkoma
     słowami komentarza rzekomym o burdelu w wojsku i co Cię tak cieszy?
     Masz jeszcze czelność nazywać się Polakiem?

Data: 2011-08-02 12:11:41
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-02 11:20, Klin > pisze:

słowami komentarza rzekomym o burdelu w wojsku i co Cię tak cieszy?
Masz jeszcze czelność nazywać się Polakiem?

Burdel szanowny kolego, to interes jak się patrzy i przyjemność od czasu do czasu.
W wojsku jest po prostu bałagan, złodziejstwo, fałszowanie dokumentów, lekceważenie obowiązków, itd.

Polskość, to nie zamykanie oczu i mózgu, szanowny kolego.
Definicja Polaka, "made in prezio" jest fałszywa.

Data: 2011-08-02 12:32:52
Autor: Klin
Co jeszcze pokazał raport ?

   Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską, a Polak Polakiem.
                    I niech hołota nie waży się szydzić ze słów Wieszcza!

Data: 2011-08-02 12:51:07
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-02 12:32, Klin > pisze:

Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską, a Polak
Polakiem.
I niech hołota nie waży się szydzić ze słów Wieszcza!

Tradycja to świętość.
Dziad młócił cepem, to i ja będę młócił cepem.

Życzę powodzenia  :-P

Data: 2011-08-02 12:59:39
Autor: Klin
Co jeszcze pokazał raport ?
Użytkownik WW napisał:
[...]

    Nie chcę obrażać Twego Dziadka - ale cepem to  jesteś z pewnością!

Data: 2011-08-02 16:14:19
Autor: stevep
Co jeszcze pokaza raport ?
Dnia 02-08-2011 o 12:59:39 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisa(a):

Uytkownik WW napisa:
W dniu 2011-08-02 12:32, Klin > pisze:

Tylko pod krzyem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polsk, a Polak
Polakiem.
I niech hoota nie way si szydzi ze sw Wieszcza!

Tradycja to wito.
Dziad mci cepem, to i ja bd mci cepem.

    Nie chc obraa Twego Dziadka - ale cepem to  jeste z pewnoci!

Hmm, a ty czym moe nocnikiem?