Co jeszcze pokaza raport ?

Data: 2011-07-30 13:00:14
Autor: [He®Sk]
Co jeszcze pokaza raport ?
On Sat, 30 Jul 2011 11:21:18 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Pomijajc sam wypadek, raport pokaza co jeszcze.
W 36 splt - specjalnym !!! a wic bdcym pod bokiem i lup dowdztwa, panowa burdel, kamstwo, faszowanie dokumentw, "niegospodarno", itd.

 KTO BYL ZWIERZCHNIKIEM SIL ZBROJNYCH ? figurant...

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-01 15:30:47
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:
On Sat, 30 Jul 2011 11:21:18 +0200, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

Witam

Pomijając sam wypadek, raport pokazał coś jeszcze.
W 36 splt - specjalnym !!! a więc będącym pod bokiem i lupą dowództwa,
panował burdel, kłamstwo, fałszowanie dokumentów, "niegospodarność", itd.

  KTO BYL ZWIERZCHNIKIEM SIL ZBROJNYCH ? figurant...

Myślę, że poprawne zapytanie powinno brzmieć, kim byli poszczególni zwierzchnicy i co zrobili, aby to zmienić, ze szczególnym uwzględnieniem p. Jarosława K., który też pełnił tą funkcje.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-08-01 20:30:36
Autor: [He®Sk]
Co jeszcze pokaza raport ?
On Mon, 01 Aug 2011 15:30:47 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Myślę, że poprawne zapytanie powinno brzmieć, kim byli poszczególni zwierzchnicy i co zrobili, aby to zmienić, ze szczególnym uwzględnieniem p. Jarosława K., który też pełnił tą funkcje.

 kazdy trzezwomyslacy wie, ze armia nie zdegenerowala sie  za czasow tuska. apogeum rozmodlenia osiagnela za czasow
 rzadow kaczynskich. kropidla i swiete obrazki byly armatami
 w ktorych lonty podpalal rydzyk. niestety, prezio bronil
 generalow z ktorymi wspolnie podstawiali siwiejace glowki
 pod wode swiecona z kropidel, bez ktorych nie odbylo sie
 oddanie do uzytku nawet budy z lodami. zalosnie wygladali
 ci oficerowi na ktorych klapach kieszeni od munduru byl
 odcisniety swiezy jeszcze slad po legitymacji pzpr.

Data: 2011-08-02 08:42:58
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-01 20:30, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Dlatego w pełni usprawiedliwione jest pytanie,
Po co nam taka armia ???

Data: 2011-08-02 17:18:41
Autor: .[He®Sk].
Co jeszcze pokaza raport ?
On Tue, 02 Aug 2011 08:42:58 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>   odcisniety swiezy jeszcze slad po legitymacji pzpr.

Dlatego w pełni usprawiedliwione jest pytanie,

 moze wynajmiemy ruskich komkandosow do obrony naszych granic? ;o)))

Data: 2011-08-02 18:25:53
Autor: WW
Co jeszcze pokazał raport ?
W dniu 2011-08-02 17:18, ".[He®Sk]." pisze:

Po co nam taka armia ???

  moze wynajmiemy ruskich komkandosow do obrony naszych granic? ;o)))

Czyżbyś sadził, że nasza armia zdoła to zrobić  ??? :-P.