Co jeszcze "zyskamy" z majdanu? - zróbmy sobie ukochany przez EU "audyt" !!

Data: 2015-03-05 11:37:51
Autor: Stachu Chebel
Co jeszcze "zyskamy" z majdanu? - zróbmy sobie ukochany przez EU "audyt" !!
Gwoli wstępu:

Po ogłoszeniu tzw. sankcji na Rosję, polegających na zablokowaniu kont co poniektórym rosyjskim oligarchom ani słowa dalej o tym. Bardzo to odczuli? Buahaha, kumple z Brukselki są u nich w kieszeni i odpowiednio wcześniej za parę ojro dostali cynk: "Panowie, zwijajcie kasiorę gdzie indziej, bo będzie tutaj cyrk". I dokładnie to samo zrobił prezydent kraju dziwek, największego burdelu (w dosłownym tego słowa znaczaniu) na kontynencie europejskim. Kto? Janukowycz..  Itd., itp...

Wracając do ekonomii:

1) Putin "podzękował" za jabca i tym podobne HighTech nasze wyroby. Rolnicy dostali po dupie!! "Rząd" za to nie zabuli. I poniekąd słusznie!! Bo po kiego mam ze swoich dutków za to bulić? Gówno mnie to obchodzi, wolę na emerytkę wsadzić sę w skarpetę :))

2) Przy okazji tzw. jabłek, w dupę dostał transport. W 3 dupy firm transportowych mających podpisane umowy.

3) W większości przypadków firmy (pkt.2) mają środki transportu wyleasingowane.
   Teraz mają przesrane!! Zajmą się tym komornicy i komorowscy.

4) OK, dejmy se spoko z jabcokami i transportem lądowym

5) Idziemy ciuta wyżej: Transport powietrzny !!  MH17 - Cisza jak qva makiem zasiał!!  Tja...  Normalka, ni bata mnie to nie dziwi..
Popatrzmy jak wygląda obecnie Air-trafic pomiędzy Europą, a Far East:

http://www.flightradar24.com/48.94,14.5/5

OK., weźcie sę to zaktualizujcie czasowo, ale co najważniejsze, popatrzcie na na ilość przelotów nad PL i UA. A z tego jest KASIORA!!  No i kurka wódka nie ma kasiory..  Czemu? Bo PL i UA jest postrzegana jako DOM WARJATÓW!!

No to latamy przez normalne kraje!!  Rumunia, Bułgaria , Turcja, nawet nad Domem Warjatów będzie bezpieczniej !!

Co jeszcze "zyskamy" z majdanu? - zróbmy sobie ukochany przez EU "audyt" !!