Co knuje Kaczynski ?

Data: 2010-09-19 09:42:56
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?
Faktem jest , ze konus cos knuje bo jego perfidna gra nie jest przeciez przypadkiem .
Jestem pewny , ze celem tej gry jest wladza co nie powinno dziwic w normalnych warunkach ale jemu nie chodzi o wladze nie po to aby rzadzic Polska dla jej dobra , tylko po to aby mscic sie za  cos , co mozna nazwac tylko paranoicznymi , wykreowanymi przez umysl psychicznie chorego czlowieka , mrzonkami .
Kaczynskiemu wladza jest najwyrazniej po to potrzebna aby rozprawic sie ludzmi tego rzadu i z prezydentem jako winnymi smierci jego brata . Od miesiecy nie slychac od niego nic co moznaby nazwac programem , nic co wskazywaloby na to , ze dzialaniem swoim chcialby poprawic sytuacje gospodarcza w kraju , cala jego energia skupia sie na smolenskiej tragedii , szukanie winnych smierci brata , zrobienie z niego meczennika i narodowa tragiczna , pomnikowa postac .
Kaczynski gra falszywie z taka intensywnoscia , jak nigdy dotad . Znizyl sie nawet do tak niskich chwytow jak kokietowanie Rosji bedac jej naturalnym i smiertelnym wrogiem a nawet licznych zwolennikow Gierka i tamtych czasow , co musialo szokowac nawet jego zagorzalych zwolennikow a zrobil to aby juz na drugi dzien po przegranej  w jedyny i typowy dla niego sposob wszystko to przenicowac a te same wartosci , ktore wczesniej gloryfikowal  opluc , zlac ekstrementami i wyrzygac sie na nie .
Nie inaczej jak knuciem nazwac mozna rowniez jego nieustajace podburzanie swich zwolennikow oraz naciaganie i tak napietej juz struny , ktora w kazdej chwili moze peknac ze szkoda nie tylko dla niego i jego fanow bo przeciez nie ulega watpliwosci , ze zostana jesli bedzie potrzeba nawet sila przywolani do porzadku ale rowniez dla reszty narodu w ktorym peknie nie tylko poczucie narodowej wiezi ale rowniez szacunek do wladzy i do autorytetow . Kij , ktorym konus macha ma z czego sobie nie zdaje sprawy , dwa konce bo bije  nie tylko ta wladze , bedzie nim walona kazda nastepna przez nastepnych kilka kadencji i chocby datego Kaczynski powinien byc ..............przedewszytkim leczony .

cyc

Data: 2010-09-19 10:00:54
Autor: u2
Co knuje Kaczynski ?
W dniu 2010-09-19 09:42, cyc pisze:
Faktem jest , ze konus cos knuje bo jego perfidna gra nie jest przeciez przypadkiem .

Jak on ¶mie !

Data: 2010-09-19 10:07:28
Autor: Polok_prawdziwy
Co knuje Kaczynski ?
cyc wrote:

[...]

Dziwiem siem ino, CYCOżEWIELGACHNY, ze jego zwolenniki tego niedostżegajom i na taczce go niewywiezom, cyzby taki wielgi łodsetek ludzi w Polcce ŁOPENTANYCH był...!?

Data: 2010-09-19 10:11:06
Autor: u2
Co knuje Kaczynski ?
W dniu 2010-09-19 10:07, Polok_prawdziwy pisze:
Dziwiem siem ino, CYCOżEWIELGACHNY, ze jego zwolenniki tego niedostżegajom i na taczce go niewywiezom, cyzby taki wielgi łodsetek ludzi w Polcce ŁOPENTANYCH był...!?

Jak oni ¶mi± !

Data: 2010-09-19 11:47:11
Autor: awe
Co knuje Kaczynski ?
Cycu tak na powaznie, nie sadzisz ze masz urojenia. To juz choroba. Co jest z twoja psyche. Strasznie wykrzywiona. Ty zyjesz na jakims froncie bolszewickim. Wyluzuj chlopie. Medali leninowskich juz nie rozdaja
awe

Data: 2010-09-19 12:29:48
Autor: Polok_prawdziwy
Co knuje Kaczynski ?
awe wrote:

Cycu tak na powaznie, nie sadzisz ze masz urojenia. To juz choroba. Co
jest z twoja psyche. Strasznie wykrzywiona. Ty zyjesz na jakims froncie
bolszewickim. Wyluzuj chlopie. Medali leninowskich juz nie rozdaja

Znacysiem, podług ciebie, ¶MIERDZONCO ŁONUCO, syćkie w Polcce (i nieino!) urojeniami zyjom, a ZECYWISTO¶ć PRAWDZIWOM ino PSYKRUTKO POKRAKA widzi...?

Data: 2010-09-19 15:43:26
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomo¶ci news:7e4hm7-rq7.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

Tak widac pisolubcy sadza .
Sadze , ze to nie konus jest psycholem , tylko reszta Polski . No moze nie reszta bo poza tymi "durniami " ktorzy nie wierza w Kaczynskiego , jest jeszcze nieliczna grupa " madrych " , ktorzy wielbia swojego furera .
Wyraznie widac , ze dzisiaj w Polsce  80% - owa wiekszosc w " bezczelny " sposob usiluje narzucic , " bezprawnie "  "prawdziwym Polakom  " kaganiec :) i nie chce dopuscic do stawiania panu Lechowi K. pomnikow a nawet z Wawelu chce go wyrzucic .
A przeciez taki byl porzadny , taki ladny i taki madry!!.........................cholera tylko rzadzic  za grosz nie umial !!!

cyc

Data: 2010-09-19 06:52:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Co knuje Kaczynski ?
On 19 Wrz, 15:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowoce...@patryjot.pol> napisał w
> [...]

A przeciez taki byl porzadny , taki ladny i taki
madry!!.........................cholera tylko rzadzic  za grosz nie umial
!!!

cyc

kaczynski jest faszysta i musisz go scigac!

Data: 2010-09-19 16:54:46
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8f60e5ee-bd02-407f-8bf0-346528fdfdc9a11g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

!!!

cyc

kaczynski jest faszysta i musisz go scigac!

Wdlg mnie jest ! .
Od scigania zas sa odpowiednie instytucje a nie ja . Te jednak sa zdecydowanie zbyt slabe by wyegzekwowac prawo , czego daly juz wielokrotnie dowod , chocby wypuszczajac czeczenskiego watazke - terroryste,  czy tolerujac uprawiane przez Rydzyka bezprawie .
W temacie zas .
Faszyzmem nie koniecznie jest tylko to , co sie tak formalnie nazywa , jest nim rowniez ten stan , ktory choc z nazwy brzmi inaczej , de facto realizuje faszystowskie metody politycznego dzialania . Podkreslam tez , ze aby istniejacy system nazwac faszystowskim lub dowolnie innym , niekoniecznie musi on spelniac  wszystkie ideowe  postulaty , dotyczy to tak komunizmu o czym moglismy przekonac sie rowniez w przedtsransformacyjnej Polsce , ale rowniez faszyzmu  . System aby mogl byc nazywanym tak jak na to zasluguje , moze pominac w swoich programach i dzialaniach  pojedyncze elementy programu .. Np. antysemickie a przeciez  dalej bedzie faszyzmem . Dotyczy to glownie takich np. sytuacji , kiedy furer wywodzi sie z Kilkenstainow .
Dlatego nazywanie PiS-u partia faszystowska nie moze budzic watpliwosci . Sposob jej dzialani , metody propagandowe a takze w duzej mierze program , jest faszystowski .
Nic to , ze formalnie wypiera sie tego . Istota bowiem sa fakty a nie deklaracje .
Kosciol rowniez podkresla , ze nie jest pedofilski ale co z tego wynika ? a no to , ze wiekszosc ksiezy to seksualni zboczency . Jak nie pedofile to pederasci , jak nie jedni i drudzy to inni seksualni degeneraci a jesli i to nie wypelnia katyastrofuy moralne , to okazuje sie , ze to bijacy dzieci  , niepelnostrawnych i kalekich , psychopaci , bioracy za to na dodatek od panstwa ciezkie pieniadze bo podpieraja sie nosnymi haslami chrystusowej nauki o milosierdziu .
Slowa sa tylko slowami , prawda jednak jest tylko jedna a ta mowi , ze PiS to partia faszystowska .

cyc

Data: 2010-09-19 13:09:08
Autor: precz z PO
Co knuje Kaczynski ?
cyc pisze:

.............przedewszytkim leczony .

Przede wszystkim to kup sobie ten słownik, agitki polityczne w wykonaniu komunistycznego analfabety mogą być niezrozumiałe dla elektoratu wykształciuchów :)

„Przy grobie się z mej piersi westchnienie wydarło, że zdechło jednak bydlę – a tak dobrze żarło!” – napisał przed laty w specjalnie skomponowanym epitafium ku czci pewnego oficera Studium Wojskowego UMCS w Lublinie kolega Soja. Wprawdzie tak zwane media głównego nurtu nie mogą się nachwalić sytuacji naszego nieszczęśliwego kraju – że znowu jest - może niekoniecznie dziesiątą, jak za Gierka, - ale potęgą gospodarczą świata – ale z badań Instytutu Pracy i Polityki Socjalnej wynika, że już w latach 2011 –2015 liczba bezrobotnych może przekroczyć 3 miliony – zwłaszcza wśród młodzieży, gdzie procent bezrobotnych już teraz sięga 25 procent.

Takie są nieubłagane konsekwencje ustanowionego w 1989 roku przez generała Kiszczaka, jego konfidentów i pożytecznych idiotów gospodarczego modelu państwa, który nazywam kapitalizmem kompradorskim. Polega on na tym – i tym się różni od kapitalizmu zwyczajnego – że o dostępie do rynku i możliwości funkcjonowania na nim decyduje przynależność do sitwy, której najtwardszym jądrem są tajne służby z komunistycznym rodowodem. Na straży przywileju sitwy stoi reglamentacyjne ustawodawstwo gospodarcze, pilnuje go 7 tajnych służb ze swoją agenturą, policja, prokuratura i niezawisłe sądy. W rezultacie sitwa bez problemów kontroluje kluczowe segmenty gospodarki z sektorem finansowym na czele i właśnie dawny Departament I MSW na naszych oczach przejmuje w arendę Narodowy Bank Polski. Piastujący zewnętrzne znamiona władzy mężykowie stanu są wobec tego całkowicie bezradni i albo chowają się za wojnę na symbole, albo próbują zwalać winę na „kryzys”.

Tymczasem - jak mawiał ś.p. Stefan Kisielewski - „to nie kryzys, to rezultat!” Kapitalizm kompradorski, wyrzucając poza główny nurt życia gospodarczego znaczną część, a może nawet większość społeczeństwa sprawia, że narodowy potencjał ekonomiczny wykorzystywany jest tylko częściowo - ze wszystkimi tego konsekwencjami. I dopóki Polska nie zostanie spod tej okupacji wyzwolona i dopóki ludzie nie odzyskają władzy nad bogactwem, jakie wytwarzają, a z której zostali wyzuci przez okupującą kraj szajkę tajniaków – dopóty kolejne pokolenia Polaków będą popadać w coraz głębszą niewolę lichwiarskiej międzynarodówki.

Stanisław Michalkiewicz

Data: 2010-09-19 18:14:11
Autor: MH
Co knuje Kaczynski ?

Kaczynskiemu wladza jest najwyrazniej po to potrzebna aby rozprawic sie ludzmi tego rzadu i z prezydentem jako winnymi smierci jego brata . Od miesiecy nie slychac od niego nic co moznaby nazwac programem ,

==================

I to jest wła¶nie sedno sprawy !!  Zarówno obecnie jak i wcze¶niej pis nie
przedstawiał żadnego programu. Działalno¶ć polegała tylko i wył±cznie na
kreowaniu spisków i intrygach. Dowodów na to jest bez liku. Ot chociażby ¶mierć
Pani Blidy , perfidne oskarżenia ziobry , wskutek których liczba dokonywanych w
Polsce transplantacji drastycznie spadła przez co w istotny sposób przyczyniono
się do ¶mierci wielu ludzi. Intrygi (nieudane) wobec Prezydenta Kwa¶niewskiego ,
Leppera itd..  Obecnie nawet ludzie z najbliższego otoczenia kaczyńskiego daj±
wyraz swojej dezaprobaty (Kluzik-Rostkowska). Można postawić pytanie: sk±d do cholery ta partia ma b±dĽ co b±dĽ aż tak wysokie
poparcie? No bo ponad 30% to nie "w kij dmuchał".  OdpowiedĽ jest dosyć prosta.
Po pierwsze , duż± grupę wsparcia ma kaczyński w ¶rodowisku rydzykowo-moherowym.
S± to w poważnej większo¶ci ludzie BARDZO słabo wykształceni stanowi±cy łatwy
materiał do manipulacji. Ta grupa ludzi charakteryzuje sie ponadto dużym
ładunkiem agresji wobec wszystkich reprezentuj±cych inne pogl±dy. Tak jak w
filmie "Sami swoi". Po drugie , kolejn± grup± zwolenników s± ludzie będ±cy potomkami kresowian ,
wychowani w duchu ¶lepej nienawi¶ci do wszystkiego co "Ruskie" , agresję i
chamstwo maj± wyssane z mlekiem matki. I co za tym idzie , wykształcenie też
pozostawia wiele do życzenia... Ta grupa dosyć hała¶liwie daje o sobie znać na psp.

Po trzecie , dosyć spora grupa z południowo-wschodnich rejonów Polski. Te
Kargule i Pawlaki stanowi± ogniwo scalaj±ce wyżej opisane grupy.

Najgorsze jednak jest to , że nie ma w Polsce żadnej istotnej i konstruktywnej
partii opozycyjnej. No bo absolutnie tak nie można nazwać partii destrukcyjnej.
Szkoda...

MH

Data: 2010-09-19 18:41:29
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.000003a7.4c9636d3newsgate.onet.pl...

[...]

Nie sposob nie zgodzic sie z Twoja diagnoza !.
Jest adekwatna do sytuacji w kazdym calu .
Mimo tego brak jej czegos a mianowicie uzupelnienia w dosc istotne i niepomijalne elementy .
Po pierwsze , nalezy przyjac niekwestionowane zalozenie , ze PiS stal sie partia prywatna J.K .
Po drugie , stal sie partia ktorej jedynym programem jest gloryfikacja blizniaka i sprawienie aby stal sie polskim Chrystusem .
Po trzecie partia ta zblizona jest w formach dzialania do faszyzmu w tak istotny sposob , ze w naturalny spsob z nim sie kojarzy .
Po czwarte , zachodzi powazna obawa , ze przywodca tej partii , jej ideowy guru i furer jest osoba mocno uposledzona umyslowo a jego poczynania przypominaja niekontrolowane poczynania schizofrenika - paranoika .
Po piate - autorytarny sposob zarzadzania partia wyklucza mozliwosc wejscia jej na droge demokracji i normalnosci tak dlugo , jak dlugo jej furer pozostanie jej szefem .
Moznaby oczywiscie mnozyc charakterystyuczne cechy kaczej partii , te ktore wykluczaja ja z grona partii cywilizowanych ale przeciez wiekszosc , zdecydowana wiekszosc zna je doskonale , ogranicze sie wiec tylko do tych , ktore wymienilem a ktore musialy uzupelnic Twoja , w tej materii wypowiedz .

cyc

Data: 2010-09-19 18:52:22
Autor: raff
Co knuje Kaczynski ?
[...]

Zabawne jak ograniczone kmiotki probuja zrozumiec swiat :)

A swiat nijak nie pasuje do ich wzorow. Probujcie, probujcie ;)

R.

Data: 2010-09-20 09:30:02
Autor: cirrus
Co knuje Kaczynski ?
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i75f47$qg5$1news.onet.pl...
[...]

Zupełnie jak piździelce, im wystarczy tylko słowo prezia i morda w kubeł, nie kwestionować, nauczyć się na pamięć i powtarzać przy każdej okazji.

--
stevep

Data: 2010-09-20 10:56:27
Autor: raff
Co knuje Kaczynski ?
W dniu 2010-09-20 09:30, cirrus pisze:
[...]

Co ty, durny Stefciu, teraz za mna lazisz jak smrod po gaciach ?

Wracaj do jadrysia.

R.

Data: 2010-09-20 12:07:20
Autor: Tomek
Co knuje Kaczynski ?
On nie musi nic knuć. Wystarczy że poczeka na efekty rządów Tuska. I "samo się" wygra...
W cuglach.
Tomek

Data: 2010-09-20 12:44:45
Autor: MH
Co knuje Kaczynski ?
On nie musi nic knuć. Wystarczy że poczeka na efekty rządów Tuska. I "samo się" wygra...
W cuglach.
Tomek

Jeżeli teoria nie zgadza się z praktyk± , to tym gorzej dla praktyki...
Rozumiesz ??!!

MH

--

Co knuje Kaczynski ?