Co knuje Kaczynski ?

Data: 2010-09-19 11:47:11
Autor: awe
Co knuje Kaczynski ?
Cycu tak na powaznie, nie sadzisz ze masz urojenia. To juz choroba. Co jest z twoja psyche. Strasznie wykrzywiona. Ty zyjesz na jakims froncie bolszewickim. Wyluzuj chlopie. Medali leninowskich juz nie rozdaja
awe

Data: 2010-09-19 12:29:48
Autor: Polok_prawdziwy
Co knuje Kaczynski ?
awe wrote:

Cycu tak na powaznie, nie sadzisz ze masz urojenia. To juz choroba. Co
jest z twoja psyche. Strasznie wykrzywiona. Ty zyjesz na jakims froncie
bolszewickim. Wyluzuj chlopie. Medali leninowskich juz nie rozdaja

Znacysiem, podług ciebie, śMIERDZONCO ŁONUCO, syćkie w Polcce (i nieino!) urojeniami zyjom, a ZECYWISTOść PRAWDZIWOM ino PSYKRUTKO POKRAKA widzi...?

Data: 2010-09-19 15:43:26
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:7e4hm7-rq7.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

Tak widac pisolubcy sadza .
Sadze , ze to nie konus jest psycholem , tylko reszta Polski . No moze nie reszta bo poza tymi "durniami " ktorzy nie wierza w Kaczynskiego , jest jeszcze nieliczna grupa " madrych " , ktorzy wielbia swojego furera .
Wyraznie widac , ze dzisiaj w Polsce  80% - owa wiekszosc w " bezczelny " sposob usiluje narzucic , " bezprawnie "  "prawdziwym Polakom  " kaganiec :) i nie chce dopuscic do stawiania panu Lechowi K. pomnikow a nawet z Wawelu chce go wyrzucic .
A przeciez taki byl porzadny , taki ladny i taki madry!!.........................cholera tylko rzadzic  za grosz nie umial !!!

cyc

Data: 2010-09-19 06:52:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Co knuje Kaczynski ?
On 19 Wrz, 15:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowoce...@patryjot.pol> napisał w
> [...]

A przeciez taki byl porzadny , taki ladny i taki
madry!!.........................cholera tylko rzadzic  za grosz nie umial
!!!

cyc

kaczynski jest faszysta i musisz go scigac!

Data: 2010-09-19 16:54:46
Autor: cyc
Co knuje Kaczynski ?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f60e5ee-bd02-407f-8bf0-346528fdfdc9a11g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

!!!

cyc

kaczynski jest faszysta i musisz go scigac!

Wdlg mnie jest ! .
Od scigania zas sa odpowiednie instytucje a nie ja . Te jednak sa zdecydowanie zbyt slabe by wyegzekwowac prawo , czego daly juz wielokrotnie dowod , chocby wypuszczajac czeczenskiego watazke - terroryste,  czy tolerujac uprawiane przez Rydzyka bezprawie .
W temacie zas .
Faszyzmem nie koniecznie jest tylko to , co sie tak formalnie nazywa , jest nim rowniez ten stan , ktory choc z nazwy brzmi inaczej , de facto realizuje faszystowskie metody politycznego dzialania . Podkreslam tez , ze aby istniejacy system nazwac faszystowskim lub dowolnie innym , niekoniecznie musi on spelniac  wszystkie ideowe  postulaty , dotyczy to tak komunizmu o czym moglismy przekonac sie rowniez w przedtsransformacyjnej Polsce , ale rowniez faszyzmu  . System aby mogl byc nazywanym tak jak na to zasluguje , moze pominac w swoich programach i dzialaniach  pojedyncze elementy programu .. Np. antysemickie a przeciez  dalej bedzie faszyzmem . Dotyczy to glownie takich np. sytuacji , kiedy furer wywodzi sie z Kilkenstainow .
Dlatego nazywanie PiS-u partia faszystowska nie moze budzic watpliwosci . Sposob jej dzialani , metody propagandowe a takze w duzej mierze program , jest faszystowski .
Nic to , ze formalnie wypiera sie tego . Istota bowiem sa fakty a nie deklaracje .
Kosciol rowniez podkresla , ze nie jest pedofilski ale co z tego wynika ? a no to , ze wiekszosc ksiezy to seksualni zboczency . Jak nie pedofile to pederasci , jak nie jedni i drudzy to inni seksualni degeneraci a jesli i to nie wypelnia katyastrofuy moralne , to okazuje sie , ze to bijacy dzieci  , niepelnostrawnych i kalekich , psychopaci , bioracy za to na dodatek od panstwa ciezkie pieniadze bo podpieraja sie nosnymi haslami chrystusowej nauki o milosierdziu .
Slowa sa tylko slowami , prawda jednak jest tylko jedna a ta mowi , ze PiS to partia faszystowska .

cyc

Co knuje Kaczynski ?