"Co komu przeszkadza krzyz " ?

Data: 2009-12-02 17:26:51
Autor: cyc
"Co komu przeszkadza krzyz " ?
Takie pytania slychac dzisiaj czesto w zwiazku z kilkoma zdarzeniami ostatnich dni .
Nie wdajac sie w szczegoly i opisywanie zdarzen a chodzi o wyrok w starsburgu a takze o nocne zdejmowanie krzyzy z poboczy drog , powiem tak .
Nie chodzi o to czy krzyz wisi , czy nie , stoi , czy nie , wbity jest w zieie , czy nie  chodzi o to aby bylo to robione zgodnie z prawem a nie zgodnie z wola rozkapryszonego mozliwoscia bezpranwego dzialania ksiedza lub jego wyzutych z madrosci wiernych .
Stawianie krzyzy wdlg uwazania i tam gdzie sie komu podoba jest po prostu bue do przyjecia . A jesli jakiemus przyglupowi przyjdzie ochota postawic go na srodku autostrady bo tam wlasie doznal objawienia , to tez mamy to tolerowac ? . No wdlg koltunow , tak . Ten krzyz ma tam nie tylko prawo ae i obowiazek stac ! .
W calym tym zamieszaniu chodzi wiec nie o to aby krzyze usuwac lub nie stawiac , tylko o to aby robic to na tyle rozsadnie aby nie stwarzaly zagrozenia jak w przypadku przydroznych krzyzy i aby Polska nie stala sie jednym wielkim lazem krzyzy bo jesli w tym tempie bedzie posuwalo sie "krzyzowanie " to za kilkadziesiat lat nie znajdziemy metra kwadratowego wplnego od krzyza - Polak potrafi !.
Tradycja stawiania krzyzy przy drogach jest tradycja stara jak chrzescijanska Polska ale czasy sie zmieniaja i dzisja nie podruzuje sie koniem , bryczka , czy na piechote ale szybkii samochodami a wtedy krzyz , szczegolnie jak zelazny na betonowym fundamencie ( i takie sie czesto trafiaja ) moze stanowic b. powazne zagrozenie dla uczestnikow uchu drogowego .

cyc

Data: 2009-12-02 16:36:12
Autor: KArol

ok. przekonales mnie. Skoro komus takiemu jak ty, az tak zalezy na zwalczaniu
krzyzy, w najblizszym czasie kupie sobie wlasnie krzyz.

* niezly marketnig tu prowadzisz:)

Data: 2009-12-02 17:42:35
Autor: boukun

Użytkownik "KArol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf651s$ipg$1inews.gazeta.pl...

ok. przekonales mnie. Skoro komus takiemu jak ty, az tak zalezy na zwalczaniu
krzyzy, w najblizszym czasie kupie sobie wlasnie krzyz.

* niezly marketnig tu prowadzisz:)

Może ode mnie kupisz?

boukun

Data: 2009-12-02 16:55:51
Autor: Karol
Może ode mnie kupisz?

...od ciebie? Odpadasz. Zbyt duzo negatywnej energii moglby ten krzyz miec.

Data: 2009-12-03 17:26:36
Autor: sofu

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może ode mnie kupisz?

..od ciebie? Odpadasz. Zbyt duzo negatywnej energii moglby ten krzyz miec.

--

No fakt!
Kup sobie taki nowoczesny krzyz jaki kiedys widziałem na baterie.

sofu

Data: 2009-12-03 16:32:14
Autor: Karol
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

> [...]

człowieka.
Krzyz był oczywiscie Made in China ale zawsze mozna go poswiecic w kosciele.

a po co mam taki krzyz kupowac ? dzieki za troskliwosc, ale to JA zadecyduje
jaki krzyz sobie kupie:)

Data: 2009-12-02 18:01:37
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf662s$ks1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Krzyzy nie powinno sie sprzedawac , ani tez wyrzucac . Mozna go darowac , chociaz i to jest niewskazane , lub zostawic w kosciele .
Kiedys i u mnie wisial krzyz w domu ale jakis przesad rodzinny a raczej regionalny mowil , ze krzyz w domu przynosi nieszczescie . Za porada ksiedza , moja matka ( bogobojna kobieta ) zdjela go i powiesila w kosciele .
Tak robili ci wszyscy pochodzacy ze wschodu , ktorzy przyjechali na Slask i zastali w mieszkaniach krzyze .

cyc

Data: 2009-12-02 17:13:37
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Kiedys i u mnie wisial krzyz w domu ale jakis przesad rodzinny a raczej regionalny mowil, ze krzyz w domu przynosi nieszczescie .

hmm....niektorzy wierza, tez w czarnego kota, ze przynosi nieszczescie.
Psychologia nazywa to samorealizacja wlasnych urojen. W waszej rodzinie
jak widac po twoich tekstach, krzyz przyniosl nieszczescie, bo synowi Bog
rozum odebral.

Data: 2009-12-02 18:25:53
Autor: cyc

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf6781$qfu$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

W waszej rodzinie
jak widac po twoich tekstach, krzyz przyniosl nieszczescie, bo synowi Bog
rozum odebral.

Iscie moherowy dowcip , taki z serii rydzykowych podobnych do tego z serii "dlatego jest czarny , bo sie nie myje " . Prosty , ze nie powiem prostacki , glupi i zakreslajacy jednoznacznie  intelekt "pisarza" .

cyc

Data: 2009-12-02 17:36:04
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Iscie moherowy dowcip , taki z serii rydzykowych podobnych do tego z serii "dlatego jest czarny , bo sie nie myje " . Prosty , ze nie powiem prostacki , glupi i zakreslajacy jednoznacznie  intelekt "pisarza" .

projektujesz uparcie i notorycznie czlowieku swoje, niedoskonalosci
intelektualne na innych. Juz ci pisalem, ze twoje ideologiczne pochodzenie,
zdradza twoja retoryka. Kiedys byly hasla: *burzuj*, *kulak*, teraz tacy jak
ty, demagodzy lewicowi uzywaja hasel :*ksiadz*, *czarny*, *koltun*, a w Polsce
dodatkowo: *moher*, *radio_ma_ryja* .

Wystarczy wstawic te *hasla* do tekstu i juz wiadomo skad pochodzisz.

Data: 2009-12-03 17:22:44
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- -- >
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Krzyż to pryszcz na dupie w porównaniu z zakonnicą. Ostanio jedna zakonnica
przyszła do mnie po forse (autentycznie).
Myslalem, ze zemdleje ze strachu jak ja zobaczylem. - Kurwa, taki niefart!
Dobrze ze rok sie juz konczy i mam nadzieje złe odejdzie w raz z
jesienno-zimowym przesileniem zwanym bozym narodzeniem.

sofu

Data: 2009-12-02 17:56:11
Autor: cyc

[...]

Ty jestes taki z tych mniej rozgarnietych , co ? .
Gdzie wyczytales , ze mnie zalezy na zwalczaniu krzyzy  .
Czy koltunstwo siegnelo juz samego dna ? , czy to tylko , poki co , kilku tylko ? .
A krzyz ? , owszem kup sobie  i zadbaj aby dobry Bog wybil Ci z glowy bezmyslnosc .

cyc

Data: 2009-12-02 17:07:42
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

ten, kolejny twoj wyjatkowo blyskotliwy tekst, oczywiscie swiadczy o twojej niesamowitej madrosci:) * to ile juz lat na tej grupie tak mlocisz ciagle jedno i to samo, byle by
bylo *po jedynie slusznej linii, postepowego imbecylizmu*, obowiazujacego
na kolejnym etapie wprowadzania ludzkosci spowrotem na drzewo, nieuku i cepie?

Data: 2009-12-02 18:17:05
Autor: cyc

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf66su$p7c$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

To jak to sobie wyobrazasz ? Tobie wolno wmawiac mnie i grupie , ze ja jestem walczacym z krzyzami glupcem a mnie nie wolno oponowac i wyrazic opinie o tym co mysle o takim stwierdzeniu ? .
I Ty masz sie za czlowieka inteligentnego ? a na dodatek oburzasz sie ?

cyc

Data: 2009-12-02 17:24:01
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

ty jeste bezmyslnym fanatykiem i oszolomem, wiec trudno o inteligencji z taka
osoba w ogole dyskutowac:)

Data: 2009-12-02 17:40:41
Autor: boukun
"Co komu przeszkadza krzyz " ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hf64gf$m7j$1news.onet.pl...
[...]

Już za późno, jesteśmy ukrzyżowani na amen.

boukun

"Co komu przeszkadza krzyz " ?