Co kupić?

Data: 2020-06-24 10:24:47
Autor: T.
Co kupić?
W dniu 2020-06-24 o 03:07, scobowski pisze:
Budżet 35-45 tys. PLN
- kompakt, ale najchętniej kombi, (a może minivan? crossover/maly suv? - są plany rodzinne)
- jazda głownie miejska i podmiejska, powiedzmy 1000Km/mies, 2x w miesiącu trasa 100km tam i 100km z powrotem
- fajnie, jakby nie starsze niż 6-8 lat
- może być dynamiczny
- moze mieć automat
- może mieć szyberdach
- może byc ekonomiczne w eksploatacji
:)
6 miesięcy w roku będzie uzytkować młoda babka, drugie 6 miesięcy - ona na zmiane ze swoim chłopakiem.

Kupiłbym nowego Dustera. Przynajmniej na szrota nie trafisz.
Możesz dołożyć gaz i będzie bardzo ekonomiczne.
Jeśli może być mniejsze, to Sandero Stepway.
T.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-24 10:34:46
Autor: Cavallino
Co kupić?
W dniu 24-06-2020 o 10:24, T. pisze:
[...]

O ile jej bardzo nie lubi...

Data: 2020-06-24 11:25:44
Autor: T.
Co kupić?
W dniu 2020-06-24 o 10:34, Cavallino pisze:
[...]

Chyba nim nie jeździłeś... :-) Ja miałem okazję.
T.

Data: 2020-06-24 11:38:05
Autor: Cavallino
Co kupić?
W dniu 24-06-2020 o 11:25, T. pisze:
[...]

Właśnie dlatego że jeździłem, to współczuję kolejnym nabywcom.
Męczyłem się 3,5 roku - ze 20 wizyt w serwisie, z 10 aut zastępczych przetestowanych, a i tak do końca nie usunięto wszystkich wad.
Część zresztą była nieusuwalna - taka konstrukcja....

Jednym słowem - wyrób samochodopodobny, który tylko udaje normalny samochód.
Ładnie wygląda z zewnątrz i nic poza tym.

Wart zakupu za 39 900 (podstawowy model), ale nie za dwa razy tyle (a tyle trzeba wyłożyć żeby na pokładzie było wszystko co potrzebne, a co konkurencja w podobnej cenie ma standardzie) - bo za 80 tys można kupić normalny samochód.

Data: 2020-06-24 12:22:30
Autor: T.
Co kupić?
W dniu 2020-06-24 o 11:38, Cavallino pisze:
[...]

To mogę tylko współczuć pecha... Jednak Dustera kupiło na świecie już ponad 200 tys. osób - są oczywiście przypadki wad, jak w każdym innym aucie, ale bez przesady... Poza tym miałeś pierwszą wersję, teraz sądzę że poprawili montaż i konstrukcję.
T.

Ps. a tu taka ciekawostka z innej marki:
https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg

Data: 2020-06-24 13:07:19
Autor: Cavallino
Co kupić?
W dniu 24-06-2020 o 12:22, T. pisze:
[...]

I o czym to świadczy?
Bo ja też kupiłem i dokładnie nic z tego nie wynika.
Liczyłoby się tylko to, ilu z nich kupiłoby go jeszcze raz.

są oczywiście przypadki wad, jak w każdym innym aucie,

No właśnie nie jak w każdym.
Produkty Renault grają w swojej własnej lidze, badziewność jest na hitowym poziomie.
Wcześniej miałem Megane - ten sam przypadek i ta sama jakość wykonania.
Też musiałem się pozbyć po 3,5 roku, bo mi na więcej cierpliwości nie wystarczyło.

A potem kupujesz coś z Dalekiego Wschodu i masz święty spokój na lata, więc mi nie opowiadaj, że jak w każdym innym.....

ale bez przesady... Poza tym miałeś pierwszą wersję, teraz sądzę że poprawili montaż i konstrukcję.

Miałem II wersję - po FL.
I zepsuli w niej nawet to, co grało w pierwszej - np. dali gorszą, dużo mniej wydajną klimatyzację.
I do dzisiaj tego nie poprawili - problemy z nią nadal są zgłaszane, identyczne jak 5 lat temu.

Data: 2020-06-24 14:25:10
Autor: Mateusz Viste
Co kupić?
2020-06-24 o 13:07 +0200, Cavallino napisał:
[...]

Cyklicznie przywołujesz ten przypadek, to i ja przypomnę swoje
doświadczenie z Dusterem (przeklejone z posta sprzed dwóch miesięcy):

-- -- -- -- -- --
Oj tam, przesądy. Małżonka już czwarty rok jeździ Dusterem dCi 110.
Przejechała 80K kilometrów, liczba awarii zero, spalanie 4.9l/100.. Czego
chcieć więcej?

Klimatyzację ze trzy albo cztery razy włączyliśmy, z ciekawości. Działa
bardzo skutecznie.
-- -- -- -- -- --

Dodam, że auto jest serwisowane w ASO, nie służy do rozwijania
prędkości F1 i nie wykonuje żadnego off-road. To bardzo fajny,
solidny, rodzinny samochód który nie boi się żadnej polnej drogi.

Mateusz

Data: 2020-07-22 09:30:51
Autor: ąćęłńóśźż
Co kupić?
Dlaczego kupując Dustera nie posłuchałeś tego wewnętrznego głupka, co kupił Megane?

-- -- -
"Cavallino"  wrote in message news:rcvc57$inv$1$Cavnews.chmurka.net...

Co kupić?