Co kupić?

Data: 2020-06-26 08:31:13
Autor: Kamil 'Model'
Co kupić?
W dniu 24.06.2020 o 03:07, scobowski pisze:
Budżet 35-45 tys. PLN
- kompakt, ale najchętniej kombi, (a może minivan? crossover/maly suv? - są plany rodzinne)
- jazda głownie miejska i podmiejska, powiedzmy 1000Km/mies, 2x w miesiącu trasa 100km tam i 100km z powrotem
- fajnie, jakby nie starsze niż 6-8 lat
- może być dynamiczny
- moze mieć automat
- może mieć szyberdach
- może byc ekonomiczne w eksploatacji
:)
6 miesięcy w roku będzie uzytkować młoda babka, drugie 6 miesięcy - ona na zmiane ze swoim chłopakiem.

Skoda Rapid liftback. Ma gigantyczny bagażnik, będzie młoda, mały ekonomiczny i dynamiczny silnik (1,2TSI powyżej 100KM), łatwo się parkuje. Za 40k PLN to można wyrwas spokojnie 3-4 latka z dobrym wyposażeniem, do tego silniki TSI są już te na pasku a nie na łańcuchu.

Data: 2020-06-26 08:40:46
Autor: cef
Co kupić?
W dniu 2020-06-26 o 08:31, Kamil 'Model' pisze:

Skoda Rapid liftback. ... mały ekonomiczny i dynamiczny silnik (1,2TSI powyżej 100KM)

Zupełnie OT - jaka jest przewidywana
lub ewentualnie ustalona przez życie żywotność
tego silnika? Są jakies dane?

Data: 2020-06-25 23:56:12
Autor: Przemek Jedrzejczak
Co kupić?
Skoda Rapid liftback. Ma gigantyczny bagażnik, będzie młoda, mały
ekonomiczny i dynamiczny silnik (1,2TSI powyżej 100KM), łatwo się parkuje.

tesciu ma 1.0 TSI w Octavii i jest to dramat :-) testowalem pozniej octavie i sportswana i nie ma bata, 140 KM to minimum w TSI

Data: 2020-06-26 14:19:30
Autor: Kamil 'Model'
Co kupić?
W dniu 26.06.2020 o 08:56, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

Ale Octavia jest sporo większa od Rapida. Rapid wazy 1200kg (ja mam 1,0TSI 110KM) i jest bardzo przyzwoicie w kwestii przyśpieszenia, elastyczności i spalania. Nawet załadowany na wakacje nie miał problemów na A1. W tym roku jadę do Zakopca i zobaczę jak będzie na tej trasie (550km do przejechania).

Data: 2020-06-26 08:21:43
Autor: Przemek Jedrzejczak
Co kupić?
1255 kombi. Załadowana na fulla (urlop) ma dynamikę wozu drabiniastego. Wyprzedzanie się udało ale nigdy więcej tego tym autem nie spróbuję.

Data: 2020-06-26 14:16:17
Autor: Kamil 'Model'
Co kupić?
W dniu 26.06.2020 o 08:40, cef pisze:
[...]

Nie wiem, ale mają już grubo ponad 200kkm i dalej jeżdżą. Ja mam 1,0TSI 110KM i jego rezus jest określony na ~300kkm...

Co kupić?