Co kupić?

Data: 2012-05-30 23:50:21
Autor: Yogi\(n\)
Co kupić?
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq5rtc$oqi$1usenet.news.interia.pl...
Niestety Focus dziś został z sedana przerobiony na hatchbacka, więc rodzice mnie poprosili o poradę - jakie nowe auto?

Założenia:

 - samochód dla pary 60-parolatków, użytkowany głównie w małym mieście, raz na kwartał wyjazd w trasę
 - mała wolnossąca benzyna
 - min. 2 poduszki
 - klima (może być manualna, nawet wskazana)
 - 4/5 drzwi (żeby na tył nie wsiadać przednim fotelem :) )
 - cena do 60 tys.
 - nowy, chociaż dopuszczam dobrze utrzymanego kilkulatka

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan

Klima manualna, poduszek 7, drzwi odpowiednia ilość, cena 55490 za rocznik 2011 (ale pewnie doliczą dwa koła za lakier metaliczny), naprawdę nieźle wyposażony w najtańszje wersji (ABS, ESP,klima, komplet poduszek, radio z czterema głośnikami, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek) silnik bardzo chwalony, fajne zawieszenie (tj. komfortowe ale trzyma się drogi b. pewnie). Nie brakuje mu wad, ale wszystkie do zaakceptowania.

http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Sedan

Nie musi być superekonomiczne, raczej takie, które nie sprawia problemów typu "każda podróż zaczyna i kończy w warsztacie" :)

Mam znajomego, który jeździ lancerem III od 23 lat (a auto ma 25). Wymieniał jakieś pierdółki w zawieszeniu no i ruda go atakuje, ale i tak wygląda lepiej, niż niejeden np. dwunastolatek.

Oczywiście, teraz już takich nie robią,ale bez większych remontów z dziesięć lat pociągnie ;-)

--

Yogi(n)

Data: 2012-06-01 11:50:03
Autor: Dman-666
Co kupić?
Tak se patrze i patrze jak Yogi(n) nawija makaron na uszy:

[...]

<ciach>
I niech to bedzie kwintesencja ;-)

--
Dman-666