Co kupić - 207 czy Corsa

Data: 2010-10-24 23:57:31
Autor: Jakub
Co kupić - 207 czy Corsa
Witam,
mam mały dylemat. Do jutra muszę się zdecydować na zakup auta dla zony
i nie wiem jakie wybrać.
Po wstępnej selekcji pozostały dwa auta 207 i Corsa. Oba auta z
silnikami benzynowymi o mocy odpowiednio 95 i 100 koni.
Oba auta maja podobny poziom wyposażenia (207 trochę lepszy), oba nowe
z salonu.
Cena: 45 tys (207) i 46 tys (Corsa).
Oba auta się podobaj± :)

Czy kto¶ jest w stanie podać jaki¶ sensowny argument za zakupem,
którego¶ z powyższych aut? :)

pozdrawiam
kuba

Data: 2010-10-25 04:38:59
Autor: Jakub
Co kupić - 207 czy Corsa
Odpowiadam hurtem: :)
- oba silniki wolnoss±ce
- mi się bardziej podoba 207 a żonie corsa
- 207 ma ładniejszy pakiet stylizacyjny (chromy, szyby przyciemniane
itp.)

B±dĽ tu m±dry :)

kuba

Data: 2010-10-25 13:40:28
Autor: Grejon
Co kupić - 207 czy Corsa
W dniu 2010-10-25 13:38, Jakub pisze:

- podoba (...) żonie corsa

No to już wszystko jasne :)

Data: 2010-10-25 12:15:48
Autor: CeSaR
Co kupić - 207 czy Corsa
Czy kto¶ jest w stanie podać jaki¶ sensowny argument za zakupem,
którego¶ z powyższych aut? :)

Sensowny w tym przypadku? Ciężko bedzie :-)
Po prostu który¶ musi się spodobać bardziej ;-)
Możesz jeszcze porównać ew. koszty przegl±dów, termin realizacji dostawy, dostepne kolory itd.

Data: 2010-10-25 13:12:49
Autor: =Marcos=
Co kupić - 207 czy Corsa

Cena: 45 tys (207) i 46 tys (Corsa).

Ostatnio widziałem gdzie¶ 207 nowy z klim± i navi za 38kzł, natomiast Corsę z klim± za 38500zł. Od cen katalogowych modeli 2010 powiniene¶ dostać rabat 5-10kzł.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-10-25 13:20:18
Autor: Agent
Co kupić - 207 czy Corsa

Użytkownik "Jakub" <jakub.szajnar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:59a274d6-d398-4ba4-aabd-ff085bb2f959j25g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Oba maj± jakie silniki? 1,4? Z turbo czy bez? Bo ja bym wzi±ł najpierw ten z turbo a potem kierowałbym sie większ± pojemno¶ci±. Poza tym mam wrażenie że wnętrze 207 jest ładniejsze i wykonane z nieco lepszych materialów.

Data: 2010-10-26 11:27:55
Autor: Mirek Ptak
Co kupić - 207 czy Corsa
Dnia 2010-10-25 13:20,  *Agent* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Poza tym mam wrażenie że wnętrze 207 jest ładniejsze i wykonane z nieco
lepszych materialów.

Bardzo złudne wrażenie :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-10-25 13:48:20
Autor: bratPit[pr]
Co kupić - 207 czy Corsa
[...]

auto ma być dla żony?
to niech _ona_ zdecyduje, które jej się bardziej podoba i którym jej się lepiej jeĽdzi - bo zakładam że jeĽdziła oboma?
w ub roku robiłem rekonesans w poszukiwaniu nowego auta (co prawda innej klasy ale to nie ma znaczenia) i samochody niby tej samej klasy, a odczucia z prowadzenia, "atmosfera" w każdym aucie zupełnie inne,

brat

Data: 2010-10-26 11:30:22
Autor: Mirek Ptak
Co kupić - 207 czy Corsa
Dnia 2010-10-25 13:48,  *bratPit[pr]* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Nawet koniecznie powinna zdecydować - już wyobrażam sobie kołki ciosane na głowie, gdyby tylko cokolwiek było nie tak z autem "wci¶niętym" żonie :)

Data: 2010-10-25 14:14:13
Autor: kamil d
Co kupić - 207 czy Corsa
Jakub pisze:
Czy kto¶ jest w stanie podać jaki¶ sensowny argument za zakupem,
którego¶ z powyższych aut? :)

Nie bo Opel gnije a francuz się sypie ;)

A mówi±c serio, ogl±dali¶cie Clio? 1.2 turbo powinien jeĽdzić lepiej niż "wyżyłowane" 1.4. Może nawet jaki¶ promocyjny dci się znajdzie, muł ale spali mało.

--
kamil d

Data: 2010-10-25 19:06:22
Autor: MariuszM
Co kupić - 207 czy Corsa
W dniu 25-10-2010 08:57, Jakub pisze:

Oba auta się podobaj± :)

Skoro dla żony to weĽ ten w ładniejszym kolorze;-)

M.

Data: 2010-10-26 11:44:09
Autor: Gabriel 'wilk'
Co kupić - 207 czy Corsa
Użytkownik Jakub napisał:

[...]
A czy Twoja zona nie umie sama podjac decyzji?
Moja zona to byla stanowcza jakie auto chce - zakochala sie w zabkach i tak jej zostalo :-)
Ja bede stronniczy ale wykonczenie opla i puga do reni clio moze sie umyc, podobnie silniki, ja bym bral 1,2 TCE. Pisze stroniczo bo mam taki silnik w clio kombi i jest bardziej niz OK jak na auto segmentu B z plecakiem, co nie znaczy ze 130 czy 180 KM nie bylo by lepsze a i spalanie jest ok.

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-10-26 14:29:27
Autor: krzysiek82
Co kupić - 207 czy Corsa
W dniu 2010-10-25 08:57, Jakub pisze:
Czy kto¶ jest w stanie podać jaki¶ sensowny argument za zakupem,
którego¶ z powyższych aut? :)

PodejdĽ do jednego a potem do drugiego i sprawdĽ jak rozwi±zano montaż nadkoli przednich i tylnych czy nie ma jaki¶ miejsc gdzie może gromadzić się syf (w konsekwencji korozja) i czy progi s± dobrze zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi.

--
krzysiek82

Data: 2010-10-26 17:21:46
Autor: kamil
Co kupić - 207 czy Corsa

"krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> wrote in message news:4cc6c9ef$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niech mnie ktos uszczypnie..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-26 19:34:00
Autor: Gabriel 'wilk'
Co kupić - 207 czy Corsa

http://www.sujok.pl/wp-content/uploads/2010/05/su-dzok-dla-rys-33-4-300x263.jpg wystarczy :-);P

Data: 2010-10-27 07:53:38
Autor: ~turtle
Co kupić - 207 czy Corsa
On 25 PaĽ, 08:57, Jakub <jakub.szaj...@gmail.com> wrote:
[...]

Hmm, wybór jest pewnie uzależniony od Twoich lub żony preferencji i
gustu, jak dla mnie wybór byłby bardzo prosty Corsa, dlaczego?
- 207 to francuz (tak, wiem, wiem urban legends oby¶ nie musiał się o
tym przekonać na własnej skórze) ale to drobnostka
- 207 jest kiczowato przestylizowana (to rzecz gustu oczywi¶cie, to
tylko moja opinia, ale dla minie to dyskwalifikacja po prostu nie
podoba mi się)
- corsa na plus wnętrze, po prostu do¶ć ładne i ergonomiczne, nic nie
drażni tak jak w 207
- corsa silnik 1.4 to twinport użytkuje taki w astrze II dla mnie
rewelacja, oszczędny, wystarczaj±co elastyczny jak na 1.4, łańcuch
rozrz±du, przyjemne brzmienie choć do cichych nie należy, mam gaz w
nim już 35000 km najechałem i po prostu bajka, gniotę go jak mogę i
pali 8 litrów gazu :-)
- zawieszenie in plus corsa, sztywniejsze pewniejsze prowadzenie

Data: 2010-10-27 22:22:38
Autor: J_K_K
Co kupić - 207 czy Corsa
Użytkownik "~turtle" <multikino@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7753da76-d9ec-4e68-907b-f4e1372eb975a36g2000yqc.googlegroups.com...
- corsa silnik 1.4 to twinport użytkuje taki w astrze II dla mnie
- zawieszenie in plus corsa, sztywniejsze pewniejsze prowadzenie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ostatnio miałem "w zastępstwie" Fiestę 1.25.
PrzejedĽ się i porównaj z ww.
Zwłaszcza przy szybszej jeĽdzie po zakrętach.

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-27 23:39:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co kupić - 207 czy Corsa
W dniu 2010-10-27 22:22, J_K_K pisze:
Użytkownik "~turtle" <multikino@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
- corsa silnik 1.4 to twinport uĹĽytkuje taki w astrze II dla mnie
- zawieszenie in plus corsa, sztywniejsze pewniejsze prowadzenie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ostatnio miałem "w zastępstwie" Fiestę 1.25.
PrzejedĹş siÄ™ i porĂłwnaj z ww.
Zwłaszcza przy szybszej jeździe po zakrętach.

Po co to ostatnie jego żonie? Żeby się w torebce puder ze szminką rozpaćkał? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-27 23:46:25
Autor: J_K_K
Co kupić - 207 czy Corsa
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:iaa66d$6ds$1news.dialog.net.pl...
Ostatnio miałem "w zastępstwie" Fiestę 1.25.
PrzejedĹş siÄ™ i porĂłwnaj z ww.
Zwłaszcza przy szybszej jeździe po zakrętach.

Po co to ostatnie jego żonie? Żeby się w torebce puder ze szminką rozpaćkał? :>

Nie wszyscy mieszkajÄ… na plaskatym ;-)

Pzdr

JKK

Co kupić - 207 czy Corsa