Co kupic - E46 320/330d czy 330xd

Data: 2010-06-07 11:34:06
Autor: Yans van Horn
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
Jarek Pudelko wrote:
Witam

Mysle, ze padlo juz na E46 w wersji Touring, rocznik pewnie 2001/2002 z racji ceny i wiem, ze lift byl potem troche i jakbym doplacil pare tysiecy to bym sie zalapal :)

Zastanawiam sie natomiast nad napedem. W zasadzie doplacajac troszke mozna zamiast 320/330d kupic 330xd - pytanie czy warto.
Nie jezdze "sportowo" autem - jak mi brakuje funu to siadam na motocykl - autem jezdzic nie cierpie wiec to czy bedzie mialo 134KM czy 184KM specjalnego znaczenia dla mnie nie ma bo i tak bede jezdzil jakby mialo 90KM :)
Czytalem, ze x-drive to taka troche proteza w porownaniu do stalego napedu 4x4 z Audi/Subaru i wcale mnie taka rewelacja. Z drugiej strony nie jezdzilem autem tylnonapedowym (nie liczac malucha) wiec moze takie x-drive uratuje mi/zonie dupe w krytycznej sytuacji - nie mam pojecia.
Pewnie z racji skomplikowania bardziej sie psuje heh...

Ja bym proponował abyś odpowiedział sobie czy x jest Ci do czegoś niezbędny ? Częsci napewno
będą nieco trudniej dostępne (te z drugiej ręki). Natomiast samo E46 jest napewno stabilnym i dobrze prowadzącym się pojazdem. Jeśli nie będziesz wyłączać DSC tak wątpie abyś znalazł się w sytujacji w której poczujesz negatywne efekty tylnego napędu.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Co kupic - E46 320/330d czy 330xd