Co kupic - E46 320/330d czy 330xd

Data: 2010-06-07 11:43:35
Autor: Tadeusz
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd

Użytkownik "Jarek Pudelko" <> napisał w wiadomości ...
Witam

Czytalem, ze x-drive to taka troche proteza w porownaniu do stalego napedu 4x4 z Audi/Subaru i wcale mnie taka rewelacja. Z drugiej strony nie jezdzilem autem tylnonapedowym (nie liczac malucha) wiec moze takie x-drive uratuje mi/zonie dupe w krytycznej sytuacji - nie mam pojecia.
Pewnie z racji skomplikowania bardziej sie psuje heh...

Subaru nie ma żadnego stałego napędu...
a X-drive jest świetny - przynajmniej ten z X5 bo ten znam,
jest zauwaĹĽalnie lepszy od volvoskiech AWD bo te teĹĽ znam
praktycznie...
w polskich warunkach drogowych ja polecam napęd na 4,
i niekoniecznie to musi być typowo mechaniczne rozwiązanie
x-drive czy awd wystarczy do cywilnych zastosowań...

Tadeusz

Data: 2010-06-07 10:48:03
Autor: Scypio
Dnia Mon, 7 Jun 2010 11:43:35 +0200, Tadeusz napisal(a):
Subaru nie ma żadnego stałego napędu...

Nie? A co takiego ma? Bo z tej tutaj m±drej rozpiski...
http://www.wojdas.24x7.pl/naped.html
wynika że jednak ma...

Pozdrawiam, --
scypio

Data: 2010-06-07 11:50:34
Autor: kamil

"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:huif4v$8qn$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Kiedy dzisiaj rano do pracy jechalem, jeszcze mial. Wlasciwie Subaru jako jedna z niewielu firm, produkuje wylacznie stale AWD zamiast haldexow, szmexow i innych zakopujacych sie w byle sniegu wynalazkow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-07 13:13:24
Autor: Tadeusz

Użytkownik "kamil" <> napisał w wiadomości ...

[...]

stałe = mechaniczne

weź poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

Data: 2010-06-07 11:30:32
Autor: Scypio
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
Dnia Mon, 7 Jun 2010 13:13:24 +0200, Tadeusz napisal(a):
stałe = mechaniczne

weĽ poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

Super, wprowadzamy nowe definicje stałego napędu? To ja proponuję jeszcze zamiast kół z tyłu płozy, też będzie z tego Subaru FWD. pozdrawiam, --
scypio

Data: 2010-06-07 12:28:21
Autor: kamil
"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:huikdc$bc6$1pippin.nask.net.pl...

[...]

stale - moment jest przekazywany stale na obydwie osie.

weź poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

tak samo, jak moglbym wymontowac centraly dyferencjal w audi. pytanie po co?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-07 14:11:04
Autor: Tomasz Finke
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
W dniu 2010-06-07 13:13, Tadeusz pisze:

stałe = mechaniczne

Znaczy się uważasz, że stałe = tylko ząb za ząb, tarczka o tarczkę jest
be? :-)

weź poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

Ten bezpiecznik trzeba założyć.

T.

Data: 2010-06-07 15:18:40
Autor: Robert Rędziak
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
On Mon, 7 Jun 2010 13:13:24 +0200, Tadeusz <t@spam-nie.onet.pl>
wrote:

weĽ poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

 0. Nie Wołgi, nie rozdawali i nie na Placu Czerwonym...
 1. Włóż, a nie wyjmij.
 2. Dotyczy tylko automatów.
 3. Tak się wł±cza tryb serwisowy (np. do holowania).

 Id±c tym tropem każdy aktywny dyfer też kwalifikuje napęd jako
 stały inaczej?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-06-07 13:29:40
Autor: Lewis
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:huiitt$avk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Subaru ma symetryczne AWD z mechanizmem torsen, przynajmniej te starsze tak miały. Starsze dobre Audi miałe tenże sam torsen.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-07 12:37:00
Autor: kamil

"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:huil8g$mqd$1news.onet.pl...
[...]

Subaru nigdy nie mialo torsena pomiedzy osiami, w Imprezie STI jest torsen w tylnej osi.

Pozdrawiam
Kami;

Data: 2010-06-07 15:16:50
Autor: Robert Rędziak
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
On Mon, 7 Jun 2010 11:43:35 +0200, Tadeusz <t@spam-nie.onet.pl>
wrote:

Subaru nie ma żadnego stałego napędu...

 O¶wieć mnie, o¶wieć, proszę.

Data: 2010-06-07 23:26:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wrote:

Subaru nie ma żadnego stałego napędu...

  O¶wieć mnie, o¶wieć, proszę.

A co? Zneelixowałe¶ się? A feeee........
:P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl