Data: 2010-06-08 12:27:13 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd | |
Czesc
Nawiazujac do watku i pomijajac zasadnosc wyboru BMW jako takiego, co myslicie nt. skrzyni manualnej vs ichniejszy tiptronic/steptronic czy jako to sie tam nazywa? Czytalem artykuly w sieci i w niektorych bylo napisane, ze komputer nie za dobrze steruje automatyczna skrzynia i np. czasem po wcisnieciu w podloge pedalu gazu nastepuje redukcja o 2-3 biegi tylko po to, zeby praktycznie natychmiast zmieniac w gore. Inni z kolei zachwalaja ten automat, ze jest super delikatny etc. w przeciwnienstwie do automatow montowanych w VW/Audi. Czy mi potrzebny automat? Nigdy nie mialem i moze fajnie by bylo sprobowac - nie mozna ciagle miec byle jakiego auta z manualna skrzynia no... :) Pewnie fajnie sie jedzie nad morze czy nad Atlantyk z automatem. -- jarek |
|
Data: 2010-06-08 18:10:38 | |
Autor: Jurand | |
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd | |
UĹźytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:hul5u0$304l$1alfa.ceti.pl... Czesc Automat w tym BMW to jest kibel. Skrzynia GM, bardzo droga w naprawie i czÄsto padajÄ ca nim minie 200 tys km. Jurand. |
|
Data: 2010-06-08 16:33:34 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd | |
On Tue, 8 Jun 2010 18:10:38 +0200, Jurand <jurand@interia.pl>
wrote: Automat w tym BMW to jest kibel. Skrzynia GM, bardzo droga w naprawie i często padająca nim minie 200 tys km. A tu pewna ciekawostka: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=77692&view=findpost&p=816052 może wcale nie jest z nią tak źle? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-08 19:38:28 | |
Autor: Jurand | |
Co kupic - E46 320/330d czy 330xd | |
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni0ss6u.5me.rekindrapak.wkurw.org... On Tue, 8 Jun 2010 18:10:38 +0200, Jurand <jurand@interia.pl> Hmm skądś tego Pana kojarzę ;)) Może być tak, jak tam jest napisane. Natomiast ja oglądałem te skrzynie, które były eksploatowane tak jak nakazuje BMW - czyli zero wymian oleju. Co się w nich dzieje? Otóż najczęściej pada w nich zawór regulacji ciśnienia oleju. Nie wnikałem, czy pada on z powodu zabrudzenia czy nieodpowiedniego smarowania. Jeśli ten zawór padnie - skrzynia zaczyna się ślizgać. Wystarczy kilka minut jazdy i skrzynia ma spalone wszystkie okładziny. A ponieważ GM sprzedaje zestawy naprawcze tylko w kompletach (okładziny + tłoczki) - to ciężko zamknąć się z remontem w kwocie poniżej 6 tysięcy. Jurand. |
|