Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X

Data: 2016-10-07 00:38:05
Autor: RafałB
Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X
Witam serdecznie, na wiosnę chciałbym zakupić nowy motocykl turystyczny, rozważam jeden z wymienionych w temacie postu modeli.
Prosiłbym o doradę na temat najczęstszych awarii w tychże modelach.
Jeździłem już motocyklami demo Hondy i Suzuki, został tylko do oblatania Versys.
Dodam iż w większości będę jeździł po mieście, ale też na trasy głównie po Polsce, miałem sporą przerwę w motocykliźmie dlatego szukam informacji i dorady doświadczonych riderów.
Bardzo przyjemnie jeździło mi się Hondą NC750X z DCT, choć brakowało trochę sprzęgła ;)
Suzuki V-Strom 650 jest bardziej wygodny, mocniejszy, ładnie brzmi ale też ma spory moment hamujący silnika.
Prosiłbym Was o informację na temat tych motocykli, z czym mieliście problemy, jak z serwisem i ogólnie jak Wam się nimi jeździ.
Będę wdzięczny za każdą merytoryczną wypowiedź ;)

Pozdrawiam - Iżu ;)

Data: 2016-10-07 13:27:31
Autor: krak
W dniu 2016-10-07 09:38, RafałB pisze:
  ale też ma spory moment hamujący silnika.

To jaskiś problem?
Pozdrawiam

Data: 2016-12-02 13:07:48
Autor: misiekpwr
Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X
CBF 600f po 2006, naprawdę porządne moto

Data: 2016-10-29 22:05:06
Autor: August
Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X
[...]
Bardzo przyjemnie jeździło mi się Hondą NC750X z DCT, choć brakowało trochę sprzęgła ;)
[...]

W maju przejechałem tym DCT 400km w 2dni, polecam, nie zauważyłem nic specjalnie niepokojącego w sposobie w działania. Aczkolwiek rzeczywiście jest nieco uczucia, że zbiera to coś nieco z "motocyklizmu". Natomiast dla rzadziej i spokojniej jeżdzących, jak ja, to mi bardzo pasowało.

Data: 2016-10-30 03:48:54
Autor: Glub
Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X
Zmiana biegow guzikami zmienia to wrażenie.
Od dwoch lat nie jezdze nc70?X w zadnym trybie automatycznym. Tylko guziki. Choc nożny klikacz bylby jeszcze wygodniejszy

Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X